Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taapero haluaa imuroida

Vierailija
19.10.2017 |

Suuttuu jos ei saa. Nyt se tuolla imuroi keittiötä, niin kuin isommatkin. Täyttää kaksi keväällä.
No ehkä minä saan kohta jatkaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana taapero sulla!

Vierailija
2/10 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuu jos ei saa imuroida 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun se taaperon paapero siellä imuloi, voihan paaperon taaperon vaaperon jaapero sentään!«3<23<4

Vierailija
4/10 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna siivota! Jonain päivänä et saa jälkikasvuasi siivoamaan vaikka olisi miten hieno imuri. :)

Olen itse jopa silpunnut nenäliinaa pitkin eteistä, ihan vaan jotta napero saa "auttaa siivoamisessa". Samalla opittiin, miten imuri toimii.

Ja oli meillä hauskaakin. Molemmilla!

Vierailija
5/10 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä vielä innostuu.

Vierailija
6/10 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta taaperolle joululahjaksi oma imuri😊

Vierailija
7/10 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlainen siivooja. Jos ei imuroi niin kulkee joku rätti kädessä pölyjä pyyhkimässä. Ja lattian moppaaminen se vasta ihan parasta on! Ostettiin sille oma pieni siivouskärry ja sen kanssa se kulkee pitkin kämppää aamusta iltaan. Muutenkin tykkää tehdä kaikenlaisia aikuisten juttuja ja osallistua siihen mihin muutkin.

Vierailija
8/10 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle imurointi ei ole ollut koskaan vastenmielistä puuhaa. Ihan mukava kotihomma se on. Ja minä asun yksin, eli teen luonnollisesti kaikki kotityöt yksin.

-3

Vierailija
9/10 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä lapsi saa päättää, mitä tehdään? No ei ihme, että ovat tyranneja jo esikoulussa, kun kotona saa aina tahtonsa läpi.

Vierailija
10/10 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Olen vieläkin kiitollinen siitä, että sain lapsena "auttaa" kotitöissä kun halusin. Varmaan sen takia minulla ei ole kehittynyt mitään suurempaa inhoa niitä kohtaan, vaan ihan kevyesti hoituvat. Anna vain imuroida niin ehkä että joskus myöhemmin joudu tappelemaan asiasta toiseen suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme