Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvan tai sarjan kohtaus, jonka aikana itkit silmät päästäsi?

Vierailija
19.10.2017 |

Marley ja minä 😭 kaikki nähneet tietää kyllä mitä tarkoitan. Hatchikoa en ole edes halunnut katsoa.

Lorin kuolema Walking Deadissa. En erityisemmin pitänyt hahmosta, mutta viimeiset sanat pojalleen olivat niin surulliset.

Mark Greenen kuolema Tehiksessä.

Kommentit (380)

Vierailija
101/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Aquaman-elokuvassa se loppu kun se majakanvartija oli kolmekymmentä vuotta kävellyt laiturin päähän odottamaan puolisoaan, joka oli luvannut tulla merten valtakunnasta takaisin kun aika on tarpeeksi turvallinen siihen.

Kun mies vihdoin ja viimein näkee naisensa laiturin päässä seisomassa ja he juoksevat toistensa syliin. Se majakanvartijan toivo vuodesta toiseen oli niin raastavaa ja kun odotun vihdoinkin palkittiin. 🥰

Siis odotus...

Vierailija
102/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thelmassa ja Luisessa kun ajavat käsi kädessä jyrkänteeltä alas.

Titanicissa se vanha pariskunta sylikkäin hytissä kun laiva alkaa upota.

Angelissa Wesleyn kuolema ja Ilyria , joka menee täysin pois tolaltaan vaikka tarkoitus on vain teeskennellä kuolevan miehen lohdutukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leon kun Natalie Portmanin esittämä pikkutyttö tulee kaupasta ja tajuaa että koko perhe on surmattu, myös pikkuveli ja kävelee itkua pidätellen koputtamaan naapurin ovelle.

Vierailija
104/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimakauhua ja rakkautta, Rachelin kuolema siinä oli ihan kauhea.

Vierailija
105/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinu, uinu lemmikkini, se kohta kun Gagen kenkä pomppii tiellä.

Vierailija
106/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hachiko, tarina uskollisuudesta <3 Aivan ihana, itkettävän ihana koira elokuva. Olen nähnyt sen jo monta kertaa ja aina liikutun vuolaisiin kyyneliin.

Vierailija
107/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up!

En tiedä leffan nimeä mutta sci-fi jossa Matthew McConaughy pääosassa.

Lähetetään avaruuteen selvittämään että onko ihmiskunnalla elinmahdollisuuksia siellä.

Jokin aikahyppy tai looppi siinä tapahtuu ja hän ei itse vanhene, ja jotenkin joutuu seuraamaan kun tyttärensä kärsii ja vanhenee.

En tiedä, mitä tapahtui mutta mä jotenkin menin ihan sekaisin siitä lapsensa ikävästä ja vanhenemisesta. Jotain naksahti ja vollotin leffan lopun ja toista tuntia sen jälkeenkin.

Mies katteli mua hieman hämmentyneenä.

Todettiin yhdessä, että mulle ei oikein nuo sci-fi-leffat sovi...

Tämä elokuva on Interstellar, ja se on yksi lempielokuvista. Siitäkin huolimatta, että ihan alusta koko elokuvan loppuun itselläni on sellainen puristavan ikävän tunne, sellainen kamala kuin olisi menettänyt jotain, etukäteen, valmiiksi. Siinä oman huutoitkukohtauksen aiheuttaa se, kun Cooper lähtee ja joutuu jättämään itkevän tyttärensä sinne maatilalle. Huomasin, että miehenikään ei sitä kohtausta pysty ihan normaalisti katsomaan <3

Yksi minua viime aikoina itkettäneistä elokuvista on Marnie - tyttö ikkunassa. Taattua studio Ghiblin laatua! Minua tarina kai kosketti siksikin, että olen adoptoitu ja voin tuntea Annan sisäisen tuskan (joskaan minulla ei ollut niin onnellista loppua adoptioni kanssa, ja ehkä itkin enemmän omaa elämääni ja yksinäistä osaani täällä. Itkin salaa lapsilta ja mieheltä ja piilotin kasvoni kolmevuotiaan tyttöni hiuksiin elokuvan lopussa). 

Vierailija
108/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The mist. Se loppu 😭

Vierailija
109/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatchiko- Koko tarina on koskettava

Red dog- Itkin lopussa kuin pikku lapsi

Marley and me- Se lopetuskohtaus

Karhu- En muista onko nimi oikein mutta oli joku dokkari-tyylinen elokuva jossa emokarhu kuoli kivivyöryn alle ja siinä kuvattiin kun pentu yritti herättää tätä.

Vanha Dumbo- Kun Dumbon äiti laitettiin vankilakoppiin.

Vierailija
110/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin viime viikolla kun Emmerdalessa Charity tapasi poikansa Ryanin puiston penkillä ensi kertaa, yllättäen. Ryan on cp-vammainen ja niin ihana, kuin siipirikko linnunpoika, rakastuin siihen hahmoon heti. Näyttelijä oikeastikin cp- vammainen.

Itkin silmät päästäni. Naamani oli punainen ja turvonnut, silmät melkein umpeen muurautuneet kun katsoin vessan peiliin.

Vierailija
111/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Vihreä Maili on vaan paras elokuva. Eilenkin kyyneleet valuivat kun se iso jätti lähti viimeiselle matkalleen. Sitä paitsi en pysty itkemättä katselemaan kun aikuinen mies itkee niin kuin se yksi vartija siinä elokuvassa.

-keski-ikäinen sinkkumies-

Vierailija
112/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen Potter-leffa:

Se kohtaus, kun Snape löytää Lily Potterin kuolleena ja itkien pitää tätä sylissään. (Always <3)

Kun Sirius, James, Lily ja Lupin ilmestyvät Harrylle metsään tämän käytettyä yhtä varjelusta.

Vierailija
113/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimakauhua ja rakkautta -sarjan Rachelin kuolema. Muistaako kukaan?

Titanic: kun äiti lukee lapsilleen iltasatua tietäen, että kuolevat kohta. Myös se kohta, missä vanha pariskunta makaa sängyssä toisiaan halien ❤️

Vierailija
114/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brokeback Mountainin loppukohtaus ja se musiikki.

Vierailija
115/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dancer in the dark, loppuratkaisut.

Vierailija
116/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiset sillat. Koko leffa, mutta varsinkin, kun se nainen on miehensä kanssa autossa kaupungissa ja näkee sen miehen vikan kerran auton ikkunasta. Meryl Streep ja Clint Eastwood siis, en muista roolihahmojen nimiä.

Vierailija
117/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumbon se laulukohtaus kun sen äiti keinuttaa sitä kärsällään.

Vierailija
118/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greyn anatomiassa Derekin kuolema.

Vierailija
119/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakorva Bim. Ihan kamala loppu.

Tämä. Eikä vain loppu vaan monta kohtaa sitä ennenkin. Tätä olen itkenyt eniten koskaan, huutoitkua, joka jatkui elokuvan jälkeenkin.

Vierailija
120/380 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni liikuttavat kohtaukset, joissa näytetään, kuinka paljon ihmiset välittävät toisistaan. 

Esimerkiksi eräs kohtaus Täydellisistä naisista (Desperate Housewives), kun Gabriellella ja Carlosilla on rahavaikeuksia ja Bree tarjoaa Gabriellelle rahaa. Gabrielle kieltäytyy ylpeyttään, mutta Bree vaatii tätä ottamaan rahat vastaan ja lopulta Gabrielle suostuu. Itkin myös silmät päästäni Sinkkuelämän viimeisessä jaksossa, kun Big käy hakemassa Carrien Pariisista. Lisäksi monet Modernin perheen kohtaukset ovat saaneet itkemään. Ja elokuvista 27 hours, kun mies on leikannut kätensä irti ja hoipertelee janoisena eteenpäin ja ihmiset kiirehtivät juosten auttamaan.

Luulen, että näissä kohtauksissa itken liikutuksesta siksi, koska koen, ettei omassa elämässäni ole ollut ketään, johon voin hädän tullen tukeutua. Ja tuntuu, että ylipäänsä ihmiset välittävät nykyään lähinnä vain itsestään ja sellainen yhteisöllisyys ja empatia on kadonnut. Lisäksi toki liikutun kaikista eläimiin liittyvistä kohtauksista, iloisista ja surullisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan