Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvan tai sarjan kohtaus, jonka aikana itkit silmät päästäsi?

Vierailija
19.10.2017 |

Marley ja minä 😭 kaikki nähneet tietää kyllä mitä tarkoitan. Hatchikoa en ole edes halunnut katsoa.

Lorin kuolema Walking Deadissa. En erityisemmin pitänyt hahmosta, mutta viimeiset sanat pojalleen olivat niin surulliset.

Mark Greenen kuolema Tehiksessä.

Kommentit (380)

Vierailija
41/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

GoT: Shireenin ja Hodorin kuolemat, en toivu niistä koskaan

OITNB: Pousseyn kuolema, tuli aivan puskista ja oli niin kiltti hahmo :( Aina kun nimi edes mainittiinkin jatkossa, tuli kyyneleet silmiin

+miljoona muuta elokuvaa ja ohjelmaa, olen herkkä ja tunteellinen. Riittää jo että joku pikkulapsi kirkkaalla ja heleällä äänellä laulaa niin nousee kyyneleet silmiin.

Vierailija
42/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bent elokuva. Jossa kaksi homoseksuaalia miestä tapaa keskitysleirillä. Koko elokuva ikävää katsottavaa, mutta loppu erityisesti. Toinen heistä muistaakseni ammutaan, kun on jo liian heikko fyysiseen työhön. Toiselle jää tehtäväksi tämän ruumiin hävittäminen. Siihen hän ei kuitenkaan pysty ja rakastamansa ihmisen kuoleman jälkeen hän kävelee itse leiriä kiertävän sähköaidan luo ja surmaa näin itsensä. Tämän katsomisesta on jo aikaa ja toivottavasti muistin oikein.

Toinen elokuva on virolainen Viimeinen kesä kartanossa, jossa  nuori tyttö rakastuu anarkistiin. Heidän on tarkoitus paeta sotilaita, mutta jäävät kiinni ja sitten tämä mies surmaa itsensä. Vaikea näitä selittää.

Tuntuu, että katselen aika outoja elokuvia. Monesta tavallisemmasta taas minulla ei ole mitään tietoa. Mitään muita ei nyt tule mieleen, vaikka tiedän että olen itkenyt useimminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thelma ja Louise ajavat rotkoon.

Titanicin bändi: "Sua kohti herrani"

Yksi lensi yli käenpesän.

Kun yö saapuu (1995). Kuollut valkoinen koira herää eloon.

Vierailija
44/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit meistä kauniin, kun Mandy lähti Amerikkaan ja kun tuli takaisin

Vierailija
45/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fruitvale station. Olin itkuherkkä koko viikon leffan katsomisen jälkeen, kosketti jostain syystä todella syvältä vaikka yleensä leffat tai kohtaukset harvemmin itkettää

Vierailija
46/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forrest Gump puhuu Jennylle tämän haudalla. Upea elokuva, ja tuo kohtaus on niin käsittämättön surullinen.

Vierailija
47/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

My friends, you bow to no one

Kylmät väreet ja kyyneleet

Vierailija
48/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanic. Olin silloin reilu parikymppinen. Itkin noin puolet elokuvasta.

Vierailija
49/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiyön pikajunan loppukohtaus kun pääosanesittäjä pääsee vapauteen. Se loppukohtauksen musiikki saa mut vollotranaan aina ihan hulluna 😭

Vierailija
50/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtiin kirjoitettu virhe (monta kertaa elokuvan aikana)

Love story

Titanic

Kulkuri ja joutsen (junakohtaus)

Jos vielä jään

Vierailija
51/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit, se kohta kun Rachel ei menekään lentokoneeseen.

Vierailija
52/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Fountainin loppuhuipentuma.

Vierailija
53/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä voittaa. Beccan ja HIV:iä sairastavan Jessen rakkaustarina ainakin laittoi mut rääkymään ihan totaalisesti. Se oli muutenkin ihana sarja. <3

Samis!

Vierailija
54/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downton Abbey: Sibylin ja Matthewn kuolemat. Voi elämä :(

Naiiviudestaan huolimatta, tai ehkä juuri siksi, Notebook toi kyyneleitä silmiin vähän väliä. 

Romeon ja Julian (Leonardo DiCaprio ja Claire Danes) loppu. 

Titanic, se kohta missä äiti lukee lapsilleen iltasatua laivan alkaessa upota kunnolla. 

Vierailija
55/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love Story.

Vierailija
56/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rambon ekassa osassa kun Rambo pakenee sinne luolaan. Kun ajattelen mitä kaikkea hän on joutunut käymään läpi ja on sitten tuossa tilanteessa. Buhuu, yäääh ja niisk.

Vierailija
57/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valitettavasti elokuvateatterissa katsomassa Sumuisten vuorten gorillat -elokuvaa, lapseni oli myös. Hän oli jotain 9-10 -vuotias.  Itkin lähes koko elokuvan, koska minua liikutti tämän naisen aito kiintymys näihin gorilloihin ja raivostutti kun niitä tapettiin ja....no en nyt kirjoita siitä enempää. Elokuvan loppupuolella näytettiin tutkijan ja hänen gorilla-ystävänsä haudat, jotka oli jotenkin kivien avulla yhdistetty, en muista enää tarkkaan. Siitä on aikaa kauan, enkä ole katsonut sitä koskaan televisiosta. Enkä katso! Oli vaikeuksia, etten ala ulvomaan ääneen :( Ajelimme fillareilla kotiin, matkan ajan yritin pidätellä itkua. Mutta heti kun pääsimme sisälle, aloin ulvoa täysillä. Sitten ihana poikani sanoi: "Joskushan se täytyy päästää ulos". Teatterissa hän lähes unohti elokuvan ja tarkkaili minua huolissaan.

Vältän tämäntyyppisten elokuvien katsomista vaikka olen yksinkin. Bim mustakorvaakaan en  ole katsonut, enkä katso. Aikoinaan kun poika ei osannut vielä lukea, luin hänelle Lassia palaa kotiin -elokuvan tekstit. Siis niin kauan kuin pystyin olemaan itkemättä. Poika meinasi silloin  suuttua, ei hän vielä 5-vuotiaana tajunnut tällaista.

Vierailija
58/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Highlader, tämä n 5min, jäätävän itkettävä...

Vierailija
59/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin Buttonin uskomaton elämä, se loppu jossa Benjamin vauvana kuolee. 

Vierailija
60/380 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikärpästen hauta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi