Elokuvan tai sarjan kohtaus, jonka aikana itkit silmät päästäsi?
Marley ja minä 😭 kaikki nähneet tietää kyllä mitä tarkoitan. Hatchikoa en ole edes halunnut katsoa.
Lorin kuolema Walking Deadissa. En erityisemmin pitänyt hahmosta, mutta viimeiset sanat pojalleen olivat niin surulliset.
Mark Greenen kuolema Tehiksessä.
Kommentit (380)
Uinu uinu lemmikkini. Kohtaus jossa se pikkupoika jää rekan alle. Meinaa jälleen itku tulla pelkästä ajatuksesta.
GOT ja red wedding oli aika kamala
En ole nähnyt puolikakaan täällä mainituista elokuvista mutta jo kuvaukset saavat itkemään :(
Vihreä maili, Bambi, Brokeback Mountain, Armageddon, Leijonakuningas.
Monissa elokuvissa kohta, jossa eläin kuolee.
Titanic. Elokuvissakin aikoinaan tuli edellisestä näytöksestä hiljaista ja punasilmäistä porukkaa.
Lapsena sellainen piirretty kuin Lady Lady.
TV-sarjoista tulee mieleen näin yhtäkkiä Salkkareista Miian kuolema. Todistettavasti syyllinen oli myös yksi itkusarja oikein. Vollottamaan on myös saanut Lost, Breaking Bad ja Poliisikoira Rex.
Menneisyyden ote, siinä on traaginen elokuva. Ensimmäisenä se kohtaus, jossa Sean Pennin esittämä isä tajuaa tyttärensä olevan siellä ojan pohjalla. Muutenkin kaikki kohtaukset jossa se isä käy ruumishuoneella tai itkee.
Eniten kyyneleet virtasivat siinä kohti , kun isä rutistaa ja haistelee tyttärensä tyynyä...
Terminator 2. Itkin että olin maksanut täyden hinnan moisesta paskasta.
Itkin The Human Centipede 3:ssa kun murhaaja jäi kiinni.
No onhan niitä useita. Kaikki nämä onnelliset loput ja rakkaustarinat, mutta olen vihainen siinä itkiessäni lähinnä siitä "lopussa rakkaus voittaa ja hyvä palkitaan jne" -kuvasta jota meille iskostetaan päähän. Eikä se mee vaan niin.
t. onneton vanha akka ja sinkku
Dancer In The Dar, koko leffa itketti ja en helposti itke!
Mark’s death ER
Niin surullinen😭
Cherbourgin sateenvarjojen talvinen huoltoasemakohtaus.
Elokuvat Kerro minulle jotain hyvää, marley And me, armageddon, hatchiko
Precious, ja se "Please don't love me!" -kohtaus, jossa Precious murtuu kyyneliin kesken tunnin.
McLeodin tyttärissä Clairen kuolema, itkin ihan kauheesti.
Unelmien Pelikirjan tanssikohtauksen lopussa, kun Jepa häipyy tanssiaisista ja Bradley masentuu kovin.
Muutenkin koko filmi on melkein yhtä itkua, välillä liikutuksesta ja välillä naurusta.
Kaupungin valot. Loppukohtaus, jossa kulkuri törmää näkönsä takaisin saaneeseen kukkamyyjään.
Naurettavaa, mutta E.T siinä se kohta, kun se makaa valkoisena ojassa ja sitten sydän alkaa sykkiä.
Kuudes aisti. Hienosti rakennettu elokuva. Loppua kohti, kun asetelma valkenee katsojalle, myös kyyneleet alkavat virrata
Hold the door :(