Elokuvan tai sarjan kohtaus, jonka aikana itkit silmät päästäsi?
Marley ja minä 😭 kaikki nähneet tietää kyllä mitä tarkoitan. Hatchikoa en ole edes halunnut katsoa.
Lorin kuolema Walking Deadissa. En erityisemmin pitänyt hahmosta, mutta viimeiset sanat pojalleen olivat niin surulliset.
Mark Greenen kuolema Tehiksessä.
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähtiin kirjoitettu virhe, monta kertaa nähny mutta aina alkaa itkettää noin leffan puolivälistä eteenpäin.
Edelleen Alice. Kertoo keski-ikäisestä naisesta joka sairastuu Alzheimerin tautiin. Loppua kohden hyvin surullinen elokuva.
Ps.I love you itketti ekalla kerralla tosi paljon, myöhemmin ei enää.
Titanicista en jostain syystä ikinä itkenyt.
Monia sarjoja katsellessa myös itkenyt esim. greyn anatomia, himym..
PS. I love you oli aika paha. Kirja oli vielä lohduttomampi kuin elokuva.
Miten erosi leffasta?
Kyse on enemmän formaatista. Kaikki päähenkilön toivottomuuden tunteet on kirjassa sanallistettu. Elokuva on kuin typistetty kahden tunnin versio kirjasta.
Gilpert Grape. Leonardo Di Caprion vaikuttavasti tulkitsema kehityvammainen Arnie löytää äitinsä elottomana sängystä eikä ymmärrä,miksei äiti herää.
Tässä pitää tietää, että tuo tyttö on kuollut. Niin kuin kaikki nuo hahmot... Ne ovat enkeleitä. M28
%3DItken herkästi ja paljon. Yksi riipaisevimmista on Muumi ja taikurin hattu, kun Muumipeikko on muuttunut hyvin erikoisen näköiseksi, ja peiliin katsoessaan parkaisee " äitiiii!"
Englantilainen potilas, kreivi jättää kuolevan Catherinen autiomaan luolaan.
" I have allways loved you."
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas, kreivi jättää kuolevan Catherinen autiomaan luolaan.
" I have allways loved you."
Herranjestas. Riipivää.
Mä olen itkenyt vaikka mitä, esim lapsena Peukaloisen retkien tunnaria, heh.
En edes halua katsoa paljoakaan leffoja tai sarjoja juuri sen vuoksi, etten jaksa tunnekuohuja.
Kundun elokuvassa suurin piirtein alusta loppuun asti, etenkin, kun äiti hyvästelee pienen pojan lähtiessä opiskelemaan kauas.
Nälkäpelissä, kun ilmalaiva hakee Ruen ruumiin.
Artax, Dumbledore, Pikkunaisia.... en edes muista kaikkia ilman, että luen muiden vastauksia
Me before you ja als: ia sairastavasta naisesta kertova elokuva you're not you 😩😭
Molemmissa niin surulliset loput.
Tietysti myös vihreä maili, gladiaattori, braveheart, last samurai...
Neljät häät ja yhdet hautajaiset -leffan loppukohtaus, jossa Andie tulee sateessa Hughin ovelle.
Nämä on ihania. Mua itkettää jo nyt, vaikka en edes katso niitä leffoja nyt.
Minua nykyään itkettää aivan älyttömästi luonto-ohjelmat joissa näytetään miten yksi leijonanpennuista ( tai mikä tahansa muu pieni) on heikompi kuin muut ja jää koko ajan jälkeen. En kestä. Samoin se apina-äiti, joka kantoi kuollutta pienokaistaan mukana vaikka miten pitkään. Se vaan retkotti, ihan kamalaa.
Viimeksi itketti, kun luin niistä savolaisista , jotka oli ampuneet ilvekstn pennut suoraan pesäänsä, ja emon upkopuolella ja piilottaneet sen ruumiin.
Vierailija kirjoitti:
Uusi tuntematon sotilas. Rokka saapuu kotiin.
Ei aikuiset miehet monesti itse surusta. Meidät on opetettu niin, tässä jäyhien miesten Suomessa.
Mutta onnesta voi itkeä.
*Vaimo järkyttyi ja oli hävetä kuulemma silmät päästään elokuvateatterissa. Sitten onkin mennyt taas muutama vuosi itkemättä.
sitten täällä aika usein ketjuja miesten tunteettomuudesta! No ollaan tunteettomia, kun naisten mielestä miehen tunteita pitää hävetä!
Chapen loppupuhe parturina diktaattori hynkelin paikalla
Crossroadsissa kitarataiston ratkaisukohta
Vaikkapa Sing-animaatio, kun Norsutytön laulu saa kaikkien huulen pyöreäksi
Muutenkin helposti itketettävä olen. m57
Vierailija kirjoitti:
Mustakorva Bim. Ihan kamala loppu.
Kirjankin omistan mutta en koskaan enää kykene sitä lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on ihania. Mua itkettää jo nyt, vaikka en edes katso niitä leffoja nyt.
Minua nykyään itkettää aivan älyttömästi luonto-ohjelmat joissa näytetään miten yksi leijonanpennuista ( tai mikä tahansa muu pieni) on heikompi kuin muut ja jää koko ajan jälkeen. En kestä. Samoin se apina-äiti, joka kantoi kuollutta pienokaistaan mukana vaikka miten pitkään. Se vaan retkotti, ihan kamalaa.
Viimeksi itketti, kun luin niistä savolaisista , jotka oli ampuneet ilvekstn pennut suoraan pesäänsä, ja emon upkopuolella ja piilottaneet sen ruumiin.
Tervetuloa herkän seuraan. Itkettäviä elokuvia ja kirjoja on paljon mutta minua vielä pahemmin riipaisee surulliset eläinten kohtalot.
Vierailija kirjoitti:
Hatchiko, alusta loppuun. Jo pelkkä musiikkiin kuuleminen ja leffan ajatteleminen alkaa itkettämään.
Lisää vielä itkemistä monissa elokuvissa kun musiikilla saadaan vielä lisättyä kohtausten surua ja tragedioita.
Ghost-Näkymätön rakkaus. Itkin niin pahoin että tuntui tukehtuminen olevan lähellä. Ja näitä monia lukiessani itku tulee kun muistaa ja muistelee mainittuja elokuvia. Suorastaan sydäntäni särkee surusta.
Ragnarin kuolema vikings sarjassa 😭
Walking deadissa ahdisti todella pahasti 2 jaksoa mihin liittyi pesäpallomaila... Sydän hakkasi ja tärisin 😱😭
Greyn anatomiassa " It's George" 😭😰
Got Red wedding
Breakin badin viimeiset jaksot olivat todella synkkiä. Kaiholla muistelin ensimmäisten kausien hauskoja kohtauksia 😔
Samoin Narcos Mexicon loppu oli surullinen.
Jakob valehtelijan loppu. Nimenomaan se toinen, Jakobin keksimä loppu.
Sama! Vaikuttavin rakkauskohtaus ikinä, joka saa ihon kananlihalle.