Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvan tai sarjan kohtaus, jonka aikana itkit silmät päästäsi?

Vierailija
19.10.2017 |

Marley ja minä 😭 kaikki nähneet tietää kyllä mitä tarkoitan. Hatchikoa en ole edes halunnut katsoa.

Lorin kuolema Walking Deadissa. En erityisemmin pitänyt hahmosta, mutta viimeiset sanat pojalleen olivat niin surulliset.

Mark Greenen kuolema Tehiksessä.

Kommentit (380)

Vierailija
241/380 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.I tekoäly. Lopussa, kun robottipoika saa kokea unelmansa ja yhden päivän olla äitinsä kanssa kahdestaan ja äiti rakastaa häntä.

Itken nytkin, kun muistelen sitä.

Vierailija
242/380 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dancer In the dark loppukohtaus. Björk esitti mainiosti pääosaa. Oikeus ei todellakaan voittanut tässä leffassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/380 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A.I tekoäly. Lopussa, kun robottipoika saa kokea unelmansa ja yhden päivän olla äitinsä kanssa kahdestaan ja äiti rakastaa häntä.

Itken nytkin, kun muistelen sitä.

Tämä tapahtuu tuhannen vuoden päästä äidin kuolemasta.

Poika elää ikuisesti ja on yksin ja odottanut ja etsinyt äitiään koko tämän iäisyyden. Hänet löytää ulkoavaruuden olento, joka saa pojan kätköissä olevasta muistosta, hiuksesta, luotua äidin yhdeksi päiväksi pojalle. Kuinka onnellinen poika on äidin hellyydesdä ja rakkaudessa. Lopussa äiti peittelee hänet nukkumaan. . .

Vierailija
244/380 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.I. Tekoäly on lisäksi yksi runollisimmista ja koskettavimmista elokuvan allegorioista. Se on paitsi Kubrickin filosofisin elokuva myös älykkäin työ Spielbergin kaanonissa ja edustaa myös kummankin ohjaajan maailmojen parasta antia.

Vierailija
245/380 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo pidemmän aikaa miettinyt mikä on se japanilainen anime, jossa äiti jätti tyttärensä maihin ja äiti itse lähti pelastamaan virtauksessa olevaa henkilöä ja menehtyi sitten itsekin sinne virtaukseen.

Surettavaa oli se, kun lapsi jäi äitiään vaille.

Itselleni välittyi niin voimakkaasti se kaipuuden tunne.

Vierailija
246/380 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofien valinta. Kun äidin piti antaa toinen lapsi natseille kaasutettavaksi. Mahdoton valinta.

Vierailija
247/380 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

What's eating Gilbert Grapen loppukohtausta en pysty kuivin silmin katsomaan:

Vierailija
248/380 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson elokuvaa nimeltä Dungeons and dragons (2000 vuoden elokuva).

Mä aloin nyt tuntea silmiäni vetistävän, kun puhuttiin minkä takia Snails kuoli. Alkoi tämä myös itseäni huvittaa minkä takia aloin lähes pillittää. Ei tämä mikään kovin laadukas elokuva ole.

Vierailija
249/380 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken aivan kaikesta,siihen ei paljoa tarvita.Jo surumielinen musiikki saa kyyneleet valumaan.Enkka lienee piirretty nallepuh elokuva:D

Vierailija
250/380 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin itkin kun E.T  ilmoitti haluavansa kotiin.

Vierailija
251/380 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun T-800 upotti itsensä metallinsulattamoon ja näytti peukkua Terminator 2 lopussa ja John menetti "isäpuolensa". Koko leffasarjalle loistava lopetus. Jatko-osat olisi voinut jättää tekemättä.

Vierailija
252/380 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itken aivan kaikesta,siihen ei paljoa tarvita.Jo surumielinen musiikki saa kyyneleet valumaan.Enkka lienee piirretty nallepuh elokuva:D

Sama ja mulle riittää että elokuvassa on mahdollisimman tönköt näyttelyt, tehosteet/grafiikat ja epäuskottavat juonet ja silti mä voin tämmöisille elokuville itkeä.

Tämä Dungeons and dragons (2000) on hyvä esimerkki tästä :D

On tämä ihan hauska elokuva, että en minä tätä surkeana elokuvana pidä, vaikka onkin vähän tönkkö.

Vierailija
253/380 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymätön Elina. Kohtaus, jossa tyttö juoksee suolle ja puhuu suomea kuolleelle isälle.

Vierailija
254/380 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brokeback mountainissa se kun ne tekee bänät siellä joen rannalla ja sitten se ihan loppu.

Vierailija
255/380 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonakuningas kun Mufasa tippuu jyrkänteeltä ja Simba tajuaa että isä poissa :'((

Vierailija
256/380 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U Turhapuro muuttaa maalle.

Vierailija
257/380 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Uljas Musta kuoli

Vierailija
258/380 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toi hatchiko sekä Benjamin buttonin uskomaton elämä,lopussa vollotin kun Benjamin oli vauva ja Daisy vanhus ja tajusin ettei ne ikinä saanut toisiaan ja jotenkin surullinen tarina vaan miehestä joka nuortuu ja nuortuu ja oma rakas taas vanhenee niinkuin normaalit ihmiset.

Vierailija
259/380 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanicissa kohtaus kun osa matkustajista rukoilee henkensä puolesta ja jossa jack sanoo Roselle että sinä selviät ja uhraa ns itsensä rakkaansa puolesta.

Vierailija
260/380 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dunkirk koko loppu, ensin kun ne veneet saapuvat hakemaan sotilaita kotiin (kaikki erilaiset veneilijät yhdessä rintamassa, ahavoituneet kalastajat ja sunnuntaiveneilijät) ja vielä kun se sokea mies jakoi niitä vilttejä ja kehui heitä, joku nuori mies tiuskaisi että mehän vaan selvittiin hengissä, johon sokea: "se riittää". Nyyhkin teatterissa miehen olkaa vasten ihan huolella.

Dragged across concrete, kohtaus missä nainen palaa töihin pankkiin äitiyslomalta vaikka ei millään haluaisi jättää pientä poikaansa. Pankki ryöstetään ja nainen kuolee pidellen poikansa tossua. Itkin niin tolkuttomasti että mies jo meinasi hermostua ja vakuutteli kerta toisensa jälkeen että ei se ole totta vaan elokuvaa. Ihan kauhea, kammottava kohtaus.

Lumiukon loppu itkettää myös melkein joka joulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän