Elokuvan tai sarjan kohtaus, jonka aikana itkit silmät päästäsi?
Marley ja minä 😭 kaikki nähneet tietää kyllä mitä tarkoitan. Hatchikoa en ole edes halunnut katsoa.
Lorin kuolema Walking Deadissa. En erityisemmin pitänyt hahmosta, mutta viimeiset sanat pojalleen olivat niin surulliset.
Mark Greenen kuolema Tehiksessä.
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Rimakauhua ja rakkautta -sarjan Rachelin kuolema. Muistaako kukaan?
Titanic: kun äiti lukee lapsilleen iltasatua tietäen, että kuolevat kohta. Myös se kohta, missä vanha pariskunta makaa sängyssä toisiaan halien
Muistan Rachelin kuoleman. Se oli suorastaan shokki, tuli niin yhtäkkiä.
Äideistä parhain täälläkin, kohtaus, jossa äiti sanoo, ettei Elin tule enää kotiin :(
Criminal mindsissa montakin kohtausta, mm. JJ:n puhe kaudella 6.
Vihreä maili meni ihan vollottamiseksi, itselleni yllätyksenä!
Jo ihan alussa tuli pala kurkkuun jotenkin siitä tunnelmasta, ja kun tarina jatkui niin itketti sitten koko leffan loppuun asti. Olin ihan poikki sen jälkeen, itkin varmaan samoilla silmillä omaakin elämääni.
Hankin eläkkeelle jäätyäni pienen koiran ja sittemmin en ole pystynyt katsomaan edes jotain lauantai-illan Avaraa Luontoa, jos siinä joku leijonanpoikanen loukkaa tassunsa: menee ihan ilta ja yö pilalle pahoilla mielin ja kyyneleet silmissä.
Passion of Christ (Mel Gibsonin versio)
EO -elokuvan loppu. Oli muutenkin ihan järkyttävä elokuva. Näätätehdas kohtaus järkytti mieltäni, että siinäkin olisin voinut tirauttaa.
Olen varmaan aika väsynyt kovasta työviikosta, kun alkaa itketä tätä ketjua lukiessa.
Lisää saa laittaa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Hatchiko- Koko tarina on koskettava
Red dog- Itkin lopussa kuin pikku lapsi
Marley and me- Se lopetuskohtaus
Karhu- En muista onko nimi oikein mutta oli joku dokkari-tyylinen elokuva jossa emokarhu kuoli kivivyöryn alle ja siinä kuvattiin kun pentu yritti herättää tätä.
Vanha Dumbo- Kun Dumbon äiti laitettiin vankilakoppiin.
En muistanutkaan tuota Karhua, voi eikä, nyt alkoi itkettää.
Hiljainen tyttö-elokuva. Siinä kun tyttö palautettiin omaan kurjaan kotiin ihanien kesävanhempien luota ja tyttö juoksi heidän perään heidän lähtiessä. 😭😭
En nyt itkenyt mutta valtava lataus oli Okalintujen kuumassa rantakohtauksessa kun pappi ja Maggie viimein saavat toisensa. Ei ole vastaavaa yhtä intohimoista elokuvakohtausta tullut vastaan.
Unelmien sielummessussa Ellen Burstynin henkilöhahmon hoitoon joutuminen, Randolp Patrick McMurphyn sähköhoito ja zombiutuminen Yksi lensi yli Käenpesässä, Bobby De Niron "taantuminen" "Heräämisessä". Fredon ampuminen Kummmisedässä.
Bobby Ewingin kuolema Dallasissa.
Kesätauko, lopputekstit ja tiitidiitiittidiidii - ja sitten myöhemmin suihkussa ihan pokkana. Kesätauko ja lopputekstit ja tiittidiitiittitidiidii . V---ttu, että olin suu auki :)
Love story, monta itkettävää kohtaa.
Tähtiin kirjoitettu virhe, monta kertaa nähny mutta aina alkaa itkettää noin leffan puolivälistä eteenpäin.
Edelleen Alice. Kertoo keski-ikäisestä naisesta joka sairastuu Alzheimerin tautiin. Loppua kohden hyvin surullinen elokuva.
Ps.I love you itketti ekalla kerralla tosi paljon, myöhemmin ei enää.
Titanicista en jostain syystä ikinä itkenyt.
Monia sarjoja katsellessa myös itkenyt esim. greyn anatomia, himym..
Kurjet lähtevät. Yli 40 vuotta sitten nähty, olisikohan ollut Pohjois- tai Etelä-Korealainen elokuva. Yli neljäänkymmeneen vuoteen ei mikään ole itkettänyt niin paljon. Sen kun vielä näkisi.
Minua itkettää miehenä aina Rakkautta ennen aamua - leffa. Olen Ethan Hawken ikätoveri. Olin pari kuukautta reilaamassa ja tietty romanssejahan siellä syntyi. Tulin himaan ja meniin elokuviin yhden tytön kanssa ja hävetti, kun koko ajan itketti.
Kuolleiden runoilijoiden seura itkettää myös.
The Hustler- Suurkaupungi haissa Lauren Piperin kuolema ja Paul Newmanin komeus.
Vate Blanchett on varmaan juuri nyt maailman paras näyttelijä. Itkettää, kun katsoo Carolia ja Taria - jotkut osaa.
Hiekan ja sumun talo.
Siinä jossain lopussa kun nainen on talon pihalla , paloiko se talo? Vai tappoi sen miehen vai mitä siinä kävi. Mutta se naisen tuska sen talon menettämisestä ja jonkinlainen epäterve kiinnittyminen taloon oli vaan liikaa , aivan järkyttävän koskettavaa ja liikuttavaa
Vierailija kirjoitti:
Tähtiin kirjoitettu virhe, monta kertaa nähny mutta aina alkaa itkettää noin leffan puolivälistä eteenpäin.
Edelleen Alice. Kertoo keski-ikäisestä naisesta joka sairastuu Alzheimerin tautiin. Loppua kohden hyvin surullinen elokuva.
PS. I love you oli aika paha. Kirja oli vielä lohduttomampi kuin elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS. I love you oli aika paha. Kirja oli vielä lohduttomampi kuin elokuva.
Miten erosi leffasta?
Joo tämä kohtaus Koskelan poikien kotiintulosta arkuissa, nytkin tuli kyyneleet silmiin.