Elokuvan tai sarjan kohtaus, jonka aikana itkit silmät päästäsi?
Marley ja minä 😭 kaikki nähneet tietää kyllä mitä tarkoitan. Hatchikoa en ole edes halunnut katsoa.
Lorin kuolema Walking Deadissa. En erityisemmin pitänyt hahmosta, mutta viimeiset sanat pojalleen olivat niin surulliset.
Mark Greenen kuolema Tehiksessä.
Kommentit (380)
Fiennes ja Liv Tyler näytteli niin koskettavasti Oneginen loppukohtauksen että tuli tippalinssiin. Harmi kun sitä leffaa ei löydä nykyään enää mistään.
Elokuva minkä takia porasin niin etten halua sitä enää edes katsoa on se Richard Geren leffa missä se koira odottaa kuollutta isäntäänsä juna-asemalla.
Englantilaisen potilaan loppu kun Almasy pyytää sitä hoitajaa että myrkyttää hänet ja lukee uneen on kanssa liikuttava.
Titanic, kun äiti laittaa kaksi lastansa nukkumaan hytissä, tietäen että laiva uppoaa ja he kuolevat sinne.
Vierailija kirjoitti:
Onegin-elokuva.
Fiennes & Tyler rakastavaisina.
Rakastavaisina? Eihän ne edes pussanut koko elokuvassa. Hyvä elokuva kyllä. Tylerin paras roolisuoritus. Melkein ainoita elokuvia missä Ralph ei jätä vastanäyttelijäänsä täysin varjoonsa. Liv muistaakseni voitti tosta roolista kyllä palkintojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onegin-elokuva.
Fiennes & Tyler rakastavaisina.Rakastavaisina? Eihän ne edes pussanut koko elokuvassa. Hyvä elokuva kyllä. Tylerin paras roolisuoritus. Melkein ainoita elokuvia missä Ralph ei jätä vastanäyttelijäänsä täysin varjoonsa. Liv muistaakseni voitti tosta roolista kyllä palkintojakin.
Ei rakkaus vaadi aina fyysistä kontaktia...
Päivä jona kukat kukkivat. Se kohtaus kun äiti menee pikkupoikansa kanssa Estonian hyttiin ja laulaa tälle kun vettä tulvii sisään😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onegin-elokuva.
Fiennes & Tyler rakastavaisina.Rakastavaisina? Eihän ne edes pussanut koko elokuvassa. Hyvä elokuva kyllä. Tylerin paras roolisuoritus. Melkein ainoita elokuvia missä Ralph ei jätä vastanäyttelijäänsä täysin varjoonsa. Liv muistaakseni voitti tosta roolista kyllä palkintojakin.
Ei rakkaus vaadi aina fyysistä kontaktia...
No ei. Toinen Fiennesin elokuva mikä oli minusta tosi kaunis ja missä ei kanssa ollut seksikohtauksia on Kieletty Rakkaus. Sen ohjasi muistaakseni Ralph itse. Oneginen hänen sisarensa.
David Koechnerin kuolema kohtaus elokuvassa Piranha 3DD.
A little bit of heaven. Niin koskettava.
Eniten olen varmaankin itkenyt kun Alfred J. Kwakin perhe kuoli auton alle ja Alfred jäi orvoksi.
Just itkin Foscan 1. kauden loppujakson päätöksen kunniaksi.
The Grand Budapest hotellin lopulle kun Monsieur Gustaville oli ammuttu:(
Mä olin ihan lapsi, kun näin Salkkareiden jakson, jossa Annika kuolee.
Siis tämä
Netflixissä oli lyhytanimaatio, jossa vanhemmat menetti lapsensa, kun lähettivät lapsensa kouluun.
Siitä näki, että se oli taideanimaatio jonka tarkoituksena on saada katsoja liikuttumaan.
Ja joo, vuodatin kyyneliä.
Stitch kun luki ruma ankanpoikasta ja sanoi olevansa hukassa. Niin liikuttava kohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Päivä jona kukat kukkivat. Se kohtaus kun äiti menee pikkupoikansa kanssa Estonian hyttiin ja laulaa tälle kun vettä tulvii sisään😢
Katsoin tämän klipin youtubesta ja kyllä liikutti.
Lapsena näin elokuvan missä mies on keskitysleirillä ja hänet ripustettiin puuhun ja suihkulla laskettiin vettä sen päälle niin kauan että hän jäätyi. Silloin tuli itku. Elokuvan nimeä en muista. Toinen on Forrest Gump kun Jenny kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena näin elokuvan missä mies on keskitysleirillä ja hänet ripustettiin puuhun ja suihkulla laskettiin vettä sen päälle niin kauan että hän jäätyi. Silloin tuli itku. Elokuvan nimeä en muista. Toinen on Forrest Gump kun Jenny kuolee.
Sunshine? Se oli ikävä kohtaus. Katsottiin se koulussa mutta nykyaikana en kyllä usko että tollasta elokuvaa näytettäisiin edes yläkouluikäisille. Siinä oli tosi härskejäkin kohtauksia.
Vierailija kirjoitti:
Hatchiko, koko elokuva. 🐕
Tämä on yksi surullisimmista. Varsinkin kun luki miten sitä koiraa on oikeasti kohdeltu:(
Toinen täällä mainittu mikä pisti itkemään on Lukija. Kun se mies sisusti sille naiselle kämppää ja oli kukkapuskan kanssa menossa hakemaan häntä vankilasta mutta tämä olikin tappanut itsensä. Mulla on se dvd jossain, voisin katsoa pitkästä aikaa.
Häivähdys purppuraa
Oli niin tunteellinen elokuva ja itkin vähän väliä leffan aikana.
Onegin-elokuva.
Fiennes & Tyler rakastavaisina.