Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka paasaat että heti kaikki tuet pois työttömiltä: ymmärräthän että saatat itse olla huomenna työtön?

Vierailija
19.10.2017 |

Tokihan puolet teistä paasaajista on pikkujonneja tai vastavia vätyksiä jotka ei koskaan ole töitä hakenutkaan. Mutta muut: eikö ole mennyt jakeluun että kuka vaan voi saada potkut milloin vaan.
Lueskele vähän aikaa taloussivuja. Jos nyt siis osaat lukea yli 50 sanan pituisia juttuja...

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi kuka muka haluaa tuet pois työttömiltä, niin täältä löytyy. Ymmärrän huomisen mahdollisen työttömyyden varmasti huomattavasti elävämmin kuin moni työtön, koska työssäni ei todellakaan näe parhaimmillaankaan kuin viikon päähän. 

Olen myös ollut ihan oikeasti työtön. Myös lomautettu jne. Olen myös ollut köyhä ja köyhempi ja vieläkin olen köyhä, jos tilastosta katsotaan. 

Naurettavaa elää kuvitelmassa, että kaikki ratkaisevat asian samalla tavalla kuin minä, jos olisivat "minun housuissani".. On ihan oikeasti erilaisia valintoja, erilaisia arvoja ja maailmankatsomuksia. Joillekin arvot ovat elämän perustus, toisille sellainen itsekorostus, jonka voi hylätä tiukan paikan tullen sekunneissa. 

En minä pyydä teitä ymmärtämään minua, pyydän vain että lopetatte kuppaamisen, joka ei osaltani ole vapaaehtoista. 

Vierailija
102/102 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpäs. Mulla on puolen vuoden irtisanomisaika. 

Jos firma menee konkkaan, niin ei siinä ihan yhdessä vuorokaudessa tipahda työttömäksi vaan kahdessa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi