Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei halukkaiden anneta olla työttöminä?

Vierailija
19.10.2017 |

Miksi tarvitsee tuhlata resursseja henkilöihin jotka eivät halua tehdä töihin? Kaikille ei töitä edes ole. Annetaan heidän elää työttömyyskorvauksella. Säästyttäisiin turhalta työltä.
Suurin osa kuitenkin haluaa tienata, jotta saisi enemmän kuin katon pään päälle ja ravintoa.

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlainen kokoomus ideologia vielä on, että jos maksan palkkaa omistan toisen elämän. Tämä on järkyttävä lähtökohta elämiseen. Kaikenlaisia henkisen väkivallan airueita tämäkin palsta on pullollaan. Sillä ei Suomeen synny mitään me henkeä, vaan sillä lähtee loputkin tuhkat pesästä.

Vierailija
102/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä miksi kukaan järkevä ei halua töihin noiden junttien keskelle jotka harjoittavat henkistä väkivaltaa kaikkia muita kohtaan, tässä tapauksessa kohtuuttomuuksia saa niskaansa ideologiansa puolesta taas yksi joukko. Kyllä olisi näillä suomen sankareillla peiliin katsomisen paikka. Ei todellakaan tarvitse ihmetellä miksi Suomella menee huonosti. Se ei johdu ideologioista vaan junteista.

Hei vapaamatkustaja. Pidä ideologiasi, mutta älä maksata sitä muilla. Vain siitä on kysymys sinä turha loinen.

Joo keskittyisit vain siihen ettet maksattaisi muiden elämällä omaa ideolgiaasi juntti.

Mitäpä jos sinäkin tulisit toimeen ihan omillasi....

En haluaisi maksaa latin latia veroa tuollaisten siivellä eläjien takia. Prkle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä miksi kukaan järkevä ei halua töihin noiden junttien keskelle jotka harjoittavat henkistä väkivaltaa kaikkia muita kohtaan, tässä tapauksessa kohtuuttomuuksia saa niskaansa ideologiansa puolesta taas yksi joukko. Kyllä olisi näillä suomen sankareillla peiliin katsomisen paikka. Ei todellakaan tarvitse ihmetellä miksi Suomella menee huonosti. Se ei johdu ideologioista vaan junteista.

Hei vapaamatkustaja. Pidä ideologiasi, mutta älä maksata sitä muilla. Vain siitä on kysymys sinä turha loinen.

Joo keskittyisit vain siihen ettet maksattaisi muiden elämällä omaa ideolgiaasi juntti.

Parasiitti. Minä hoidan oman tonttini ja olen pakoitettu hoitamaan sinunkin elättämisesi. siinä että elätän itseni ei ole mitään ideologiaa suolistomato, vain vastuunkantoa omasta elämästä. Vastuunkanto voi kyllä olla vaikea käsite sinulle pössyttelijä, mutta googleta vaikka. Ainakin sulla on aikaa.

Ainakaan sinulla ei ole minkäänlaista relevantti oikeutta vaatia mitään muilta ihmisiltä kun olet jo saanut noin paljon. Millä oikeudella luulet voivasi puhua muille noin juntti?

Vierailija
104/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei juntti anna menna vaan tuhoa kaikki kun et muuta osaa. Hävettää kuinka idiootteja suomalaisissa on.

tuhoa vai uhoa? :D

Vierailija
105/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos sinäkin tulisit toimeen ihan omillasi....

En haluaisi maksaa latin latia veroa tuollaisten siivellä eläjien takia. Prkle!

Maksatkin omista mahdollisuuksistasi ideogiassasi. Siitä maksat sellaisille jotka eivät elä sinun ideologiaasi, vaan kärsivät siitä. Huomaan ettet ole viisas muutenkaan joten annan sinulle yksinkertaisuutesi anteeksi. Tosin vielä rahasi tulevat ideologisesta järjestälmästi eivätkä ole sinun ansiota ainostaan.

Vierailija
106/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä palataan äkkiä samaan pisteeseen, tai oikeastaan vain kauemmas toisistaan jossa juntti-ideologia on ainoa pakko-ideologia eikä erilaisuutta sallita. Sitten ihmetellään ettei kaikille käy saneleminen ja toisen elämän omistaminen. Järkyttävää porukkaa ja vieläpä sellasta jonka ideologian mukana mennään heidän valintojaan kunnioittaen, josta he kiittävät levittämällä omin oikeuksineen henkistä väkivaltaa erilaisia ihmisiä kohtaan.  

Vierailija
107/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin siivellä eläjä!!!

Vierailija
108/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri astuimme jälleen kaksi askelta kauemmas yhteisöstä, kiitos juntti-ideologian, joka kiittää kohta taas asiattomuuksillaan ja väitteillään kuinka hän omistaa työttömat koska on itse töissä. Anna palaa juntti.

Vierailija
109/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värisee työttömän puntti, näin sanoo juntti.

Tuet näin loppuu, työttömän rahan etsinnälle tulee hoppuu☺️☺️☺️☺️

Vierailija
110/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani saa olla työtön ihan rauhassa, jos haluaa, mutta sitten on turha odottaa kenenkään muun elättävän. Se mystinen "yhteiskunta", kun olemme me työssäkäyvät ja meidän rahamme. Eli jos on kyse vaan siitä, ettei halua ja ei huvita, on turha loisia toisten kustannuksella. Kerää sitten vaikka pulloja henkensä pitimiski, jos ei sekin ole liian rankkaa "työtä".

Ootko koskaan miettinyt millainen olisi yhteiskunta, jossa on täystyöllisyys?

Entäpä yhteiskunta, jossa jokaisen elämä kenen tahansa niin halutessa kustannetaan täysin ilman vastinetta? Kunhan vain ilmoittaa, että haluaa asunnon, ruoan sekä rahat elämiseen ja että vaatii itselleen tämän kaiken kieltäytyen kaikesta työnteosta.

Vierailija
111/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasiitti. Minä hoidan oman tonttini ja olen pakoitettu hoitamaan sinunkin elättämisesi. siinä että elätän itseni ei ole mitään ideologiaa suolistomato, vain vastuunkantoa omasta elämästä. Vastuunkanto voi kyllä olla vaikea käsite sinulle pössyttelijä, mutta googleta vaikka. Ainakin sulla on aikaa.

Ainakaan sinulla ei ole minkäänlaista relevantti oikeutta vaatia mitään muilta ihmisiltä kun olet jo saanut noin paljon. Millä oikeudella luulet voivasi puhua muille noin juntti?

Sinä aloitit nimittelyn en minä. Sillä oikeudella mikä maksajalla nyt on. Minä hoidan omat asiat omalla panoksellani, sinä hoidat hommat muiden ( minunkin) panoksella.

Päteekö ideologiasi oikeasti edes omassa arjessasi? Saisinko säännöllisesti sinun sossumasseista osan itselleni? Voinko tulla asuntoosi syömään jääkaappisi tyhjäksi? Kaljoihin ja huumeisiisi en kajoa, ne saat pitää.

Vierailija
112/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä aloitit nimittelyn en minä. Sillä oikeudella mikä maksajalla nyt on. Minä hoidan omat asiat omalla panoksellani, sinä hoidat hommat muiden ( minunkin) panoksella.

Päteekö ideologiasi oikeasti edes omassa arjessasi? Saisinko säännöllisesti sinun sossumasseista osan itselleni? Voinko tulla asuntoosi syömään jääkaappisi tyhjäksi? Kaljoihin ja huumeisiisi en kajoa, ne saat pitää.

Voinko asua luonasi ilmaiseksi?

Vierailija
113/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vastasit viestiin jossa oli aiheena junttius ja ärhentely, sinä vain vastasit siihen, se ei ole solvausta. Minulla ei ole aikaa keskustella noin heikosti hahmottavan kaverin kanssa. Tästä syystä myös sinun kannattaisi alkaa katsomaan peiliin koska sinun asenteesi(junttius) on ainoastaan se joka tuhoaa Suomen.

Edelleen argumenteillasi ei ole pohjaa koska sinulla ei ole valtaa muiden elämään. Miksi et muuta kiinaan jos kaipaat toisenlaista yhteiskuntaa? 

Edelleen argumenttisi ovat niin heikkoje esimerkkeja että ne kertovat minulle ettei maksa vaivaa tehdä yhteistyötä. ELI mitä päättelisit siitä seuraavan? En ole ihan lusikkaa nurkkaan kanssasi heittänyt vaikka et ole mitaan kykyjä vielä osannut tuoda esiin.

Vierailija
114/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä palataan äkkiä samaan pisteeseen, tai oikeastaan vain kauemmas toisistaan jossa juntti-ideologia on ainoa pakko-ideologia eikä erilaisuutta sallita. Sitten ihmetellään ettei kaikille käy saneleminen ja toisen elämän omistaminen. Järkyttävää porukkaa ja vieläpä sellasta jonka ideologian mukana mennään heidän valintojaan kunnioittaen, josta he kiittävät levittämällä omin oikeuksineen henkistä väkivaltaa erilaisia ihmisiä kohtaan.  

Voi niin mielelläni vapauttaisin sinut tästä yhteiskunnasta elämään omaa ideologiaasi, mutta kun en voi. Siinä se ideologia punnitaankin kannattaako se itse itsensä. Elä vapaasti mutta itsenäisesti, ilman niitä juntti-ideologian turvaamia tukia ja palveluita. Muutoin se ideologiasi on vain tyhjää sanahelinää ja valeasu laiskuudelle, saamattomuudelle ja tyhmyydelle. Sinä tarvitset juntti-ideologiaa oman tuulenhuuhtoman perseesi pitämiseksi kuivana, minä taas en tarvitse rosvoideologiallasi mitään. Siitä on vain haittaa minulle.

Sieltä yhteiskunnan turvapumpulista on helppo vinkua ideologiasta, mitä se on muuta kuin toisilta ryöväämistä.  Oikesti oravanpyörästä hyppäämistä voisin kunnioittaa jos sen tekee omillaan.

Olosuhteiden johdosta työttömille suon tuet ja kannanottoni ei ole heitä vastaan, mutta ideologisiatyöttömiä vastaan kyllä.

Vierailija
115/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri astuimme jälleen kaksi askelta kauemmas yhteisöstä, kiitos juntti-ideologian, joka kiittää kohta taas asiattomuuksillaan ja väitteillään kuinka hän omistaa työttömat koska on itse töissä. Anna palaa juntti.

Astumme kokoajan kauemmas siitä yhteiskunnasta jossa voisimme kuunnella toisiamme kiitos yhdenideologian junttien jotka eivät hyväksy toisenlaisia ihmisiä. Ankeata että he kuvittelevat saavuttavansa jotain ymmärtämättä muunlaisia ihmisiä. Todellisuudessa he taannuttavat ihmiskuntaa ja ovat kehityksen jarruina kannattamassa omaa omistamiseen perustuvaa ideologiaansa.

Vierailija
116/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani saa olla työtön ihan rauhassa, jos haluaa, mutta sitten on turha odottaa kenenkään muun elättävän. Se mystinen "yhteiskunta", kun olemme me työssäkäyvät ja meidän rahamme. Eli jos on kyse vaan siitä, ettei halua ja ei huvita, on turha loisia toisten kustannuksella. Kerää sitten vaikka pulloja henkensä pitimiski, jos ei sekin ole liian rankkaa "työtä".

Ootko koskaan miettinyt millainen olisi yhteiskunta, jossa on täystyöllisyys?

Entäpä yhteiskunta, jossa jokaisen elämä kenen tahansa niin halutessa kustannetaan täysin ilman vastinetta? Kunhan vain ilmoittaa, että haluaa asunnon, ruoan sekä rahat elämiseen ja että vaatii itselleen tämän kaiken kieltäytyen kaikesta työnteosta.

Luonnollisesti "nälkä kasvaa syödessä", joten tuon "haluan kaiken kieltäytyen kaikesta työnteosta" ilmoituksen lisäksi pitäisi tietysti olla mahdollisuus valita, haluaako yhteiskunnan yhteydenottoja eri kanavien kautta, jotta mahdollinen lisääntynyt tukien tarve aika ajoin kartoitetaan ja tukia voidaan tarpeen mukaisesti lisätä. Yhteydenotoista voisi luonnollisesti myös kieltäytyä todeten automaattisten yhteydenottojen olevan häiriöksi elämälleen ja ottavansa mieluummin tarvittaessa itse yhteyttä lisätukia saadakseen.

Vierailija
117/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi niin mielelläni vapauttaisin sinut tästä yhteiskunnasta elämään omaa ideologiaasi, mutta kun en voi. Siinä se ideologia punnitaankin kannattaako se itse itsensä. Elä vapaasti mutta itsenäisesti, ilman niitä juntti-ideologian turvaamia tukia ja palveluita. Muutoin se ideologiasi on vain tyhjää sanahelinää ja valeasu laiskuudelle, saamattomuudelle ja tyhmyydelle. Sinä tarvitset juntti-ideologiaa oman tuulenhuuhtoman perseesi pitämiseksi kuivana, minä taas en tarvitse rosvoideologiallasi mitään. Siitä on vain haittaa minulle.

Sieltä yhteiskunnan turvapumpulista on helppo vinkua ideologiasta, mitä se on muuta kuin toisilta ryöväämistä.  Oikesti oravanpyörästä hyppäämistä voisin kunnioittaa jos sen tekee omillaan.

Olosuhteiden johdosta työttömille suon tuet ja kannanottoni ei ole heitä vastaan, mutta ideologisiatyöttömiä vastaan kyllä.

Hyvä kiitos että toit asiasi edes jonkinlaisella ymmärryksen teeskentelyllä esiin. Huom paino sanalla teeskentely. Sinä et ansaitse yhteisöä. Voit kuvitella minusta mitä vaan mutta todellisuudessa se on vain sinun pääsi sisällä tapahtuvaa kuvitelmaa. Tiedän että sinulla on vaikeuksia hahmottaa kuvitelmasi ja totuuden raja, se on käynyt jo selväksi. Edelleen kuten sanoin ei ole mitää yhteistä tietä ellei asenteesi muutu.

Vierailija
118/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla näyttää olevan vaikeuksia hahmottaa miten saavutetaan asioita ja miten varmistetaan ettei niitä saavuteta. Perklettä ja ideologiaa uhoamalla niitä ei saavuteta, loiseksi haukkuminen ei merkitse mitään vaan heikentää mahdollisuuksia yhteistyöhön. Ymmärtämättömyys ei myöskään rakenna siltaa ihmisten välille. Ongelma on sen ymmärtämisessä, että jos haluaa saada toiselta jotain on osattava ottaa se toinen ihminen huomioon. Kun sitä ei osaa tehdä voi vain haaveilla sen toiveensa toteutumisesta.

Vierailija
119/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä suomeen tulleita, nuoria, terveitä ja työkykyisiä miehiä ei syyllistetä loisimisestaan? Jahtaavat päivät pitkät rautatieasemalla naisia kelan kustantamina. Ai niin, eihän heitä saa moittia, ainoastaan suomalaisia työttömiä.

Vierailija
120/130 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vastasit viestiin jossa oli aiheena junttius ja ärhentely, sinä vain vastasit siihen, se ei ole solvausta. Minulla ei ole aikaa keskustella noin heikosti hahmottavan kaverin kanssa. Tästä syystä myös sinun kannattaisi alkaa katsomaan peiliin koska sinun asenteesi(junttius) on ainoastaan se joka tuhoaa Suomen.

Edelleen argumenteillasi ei ole pohjaa koska sinulla ei ole valtaa muiden elämään. Miksi et muuta kiinaan jos kaipaat toisenlaista yhteiskuntaa? 

Edelleen argumenttisi ovat niin heikkoje esimerkkeja että ne kertovat minulle ettei maksa vaivaa tehdä yhteistyötä. ELI mitä päättelisit siitä seuraavan? En ole ihan lusikkaa nurkkaan kanssasi heittänyt vaikka et ole mitaan kykyjä vielä osannut tuoda esiin.

Jotkut huumausaineet voi antaa tunteen hyvästä elämänhallinnasta ja nostaa egon pilviin sekä antaa valheellisen kuvan, että olisi oikeassa. Et ole.. edelleen minä olen pakotettu elättämään sinua. Minä kyllä pärjään jos kaltaisesi lopettaisi yhteistyön, mutta sinä et päinvastaisessa tapauksessa. Joten ainoa missä olen samaa mieltä on tuo, että minulla ei ole valtaa muitten elämään. Mietipä sitä oikein huolella kun tänään vedät piikkiini pääsi sekaisin kalliossa.

Niin sinulla ei ole aikaa? Hah hah mikä vitsi. Mitä tulee käsityskykyyn, niin eiköhän saavutukset puhu puolestaan, joten ei huoli murehtia minun puolesta mitä tulee hahmottamiseen.

Kiinaan muutto, miksi ihmeessä. Kyllä suomen järjestelmä kelpaa hyvin ja onneksi siinä onkin merkkejä siitä, että vapaamatkustaminen tuomitaan. En siis siitä ole lainkaan huolissani.

Niim en tiedä miten nuo väitteesi muka kumoa sen, että aloitit nimittelyn? Vai et halua tehdä yhteistyötä. Aika mykistävää, ikään kuin sitä olisit kykeneiväinen edes tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi