Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies lähti risteilylle, mitäköhän

Vierailija
07.04.2006 |

siellä mahtaa tapahtua? onko kiltisti vai retkahtaakohan johonkin epätoivoiseen miehenmetsästäjään???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kivaa elää epätietoisuusessa :((

Vierailija
2/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on pitänyt hauskaa risteilyllä ja kiertänyt kaukaa " miestenmetsästäjät" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistin ukolleni " porttikiellon" laivalle. Jos lähtee, lukot on vaihdettu kun palaa. Lapsellista, typerää, jne, tiedän tiedän! Mutta ne muutamat reissut riitti mulle...

Vierailija
4/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:lla ja väkisin mieleen hiiipii kaikki mahdolliset metkut... t ap.

Vierailija
5/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää, jos ne päästää nurkan taa. Voiko oikeasti niin moni kuvitella vain paskaa miehistään, ihmetyttää välillä. Tosi surkeissa suhteissa täytyy elää, jos ei luottamus pelaa. Tuntuu joskus, että olen ainoa onnellinen.

Vierailija
6/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan pelännyt mitään pettämisen tapaistakaan. Juhli ihan tasan tarkkaan ja keskitty juomiseen, kun kerranki oli lupa eikä tarvinnu ajatella lapsia ja niuhottavaa muijaa.

Vierailija
7/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin joskus intoutunut tanssimaan ja flirttailemaan....ihan kiltisti tosin, mutta kuitenkin... Ja kun noi ukot on niin vietävissä kun ottavat drinkkiä ja sitten ovat olevinaan niin machoja... no mä täällä mietin ja riudun ja rähjään lasten kanssa. katotaan sitten huomenna kun kotiutuu.. se onneton on kyllä niin " luettavissa" tiedän heti jos jotain on vialla....t ap

Vierailija
8/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, sinun tulisi ajatella ettei miehelläsi ole mitään syytä sortua keneenkään, koska kotona odottaa maailman paras (hänelle).

Toisekseen, pitää uskaltaa luottaa toiseen. Minä luotan täysin omaan mieheeni, ja tiedän ettei häntä kiinnosta muut naiset. Ja jos niin kävisikin, niin omahan olisi häpeänsä.

Vierailija
9/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vongata pimperoa. En anna. vähän voi pussailla, mut ei muuta. Ja tietty juon tarjotut juomat ja niitä saa paaaaljon, jos antaa ymmärtää, mut ei ymmärrä sit antaa :) opiskelijana varatut miehet on niiiin hyviä baarissa ja missä vaan, koska ne tarjoo aina juomat, ei tarvi olla rahaa kun lähtee baariin. Kunha vaan hymyilee ja juttelee kivoja...

Vierailija
10/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks mun ukko on niin pihi, ettei varmaan sorru tohon drinksun tarjoiluun... ;o) no joo, nähtäväksi jää, mitä siellä on touhuttu. On se kauheeta kun tarpeeksi näitä pettämisjuttuja lukee ja kuulee, niin väkisin sitä alkaa miettiä voisko olla mahdollista omalla kohdalla. ..

Vierailija
11/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristelylle (olen nainen). Mitäköhän mieheni miettii? :)

Vierailija
12/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, jos pelotteluihin uskominen niin yhtäkään pettämätöntä miestä ei ole.

Mulla ei kyllä ole mitään syytä epäillä ja päästän reissuille.

Enemmän ihmettelisin jos tuo joskus pettäisi...

Vierailija
13/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne joista " ei ikinä uskois" , örveltää ja sekoilee sit eniten... Tiedän monta tapausta joissa uskollinen mies/nainen onkin hairahtunut. Elikä ikinä ei voi sanoa että puoliso olisi 100% uskollinen... näin ainakin minä uskon. t ap

Vierailija
14/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä itse olen ollut monta keraa risteilyillä ja silloin monet ukkomiehet töistä yrittivät minua. Tää ei tietenkään päde kaikkiin ukkomiehiin mut sen voin sanoo et luonne sanelee paljon.

Vierailija
15/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eihän kukaan voi olla satavarma...mutta eriasia se on kun tuo väite että kaikki pettävät...koska kaikki ei sitä tee.

Vierailija
16/16 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että ikinä ei voi olla satavarma, ettei puoliso pettäisi. Enhän mäkään omastani sellaista uskoisi, mutta jotenkin tuntuu että näitä pettämis-juttuja tulee korviin ovista ja ikkunoista... Ja kun se oma parisuhdekaan ei ihan aina ole sitä ruusuilla tanssimista... Voihan se olla mannaa korville ja itsetunnolle, kun oikein kehutaan ja ollaan ihania, kun kotona on vaan se nalkuttava eukko...;o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän