Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Audi herättää niin isoja tunteita?

Vierailija
18.10.2017 |

Minulla ja perheelläni on menossa kolmas Audi, kilometrejä takana yhteensä vajaat 200 000. Meille Audi on aina ollut turvallinen ja mukava perheauto. Vikoja ei ole juuri ollut, ja viime vuoden Suomen katsastustilastossa se oli kolmanneksi vähävikaisin merkki Skodan ja Toyotan jälkeen. Jaksaa hämmästyttää se valtava kielteinen tunneryöppy, jonka tämä merkki aiheuttaa. Voisitteko, Audin parjaajat, kertoa mihin mielipiteenne perustuvat. Tuskin ainakaan omiin kokemuksiin?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen luultavasti kateellisten puheita.

Vierailija
2/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen Audi-kummajainen: Kun politiikkoja pilkataan, sanotaan että he viihtyvät liian hyvin tai haluavat liian kovin "ministeri-Audin" takapenkille. Mutta kun ei sellaisia autoja edes ole enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mulla ja miehellä on omat Audit, samoin vanhemmillani on ties kuinka mones Audi ajossa. Ihan tavallisesti kaikki ajellaan.

Vierailija
4/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audikuski kisaa liikenteen suurimman törtön palkinnosta, tosin bmwkuski on aika tasaväkinen.

Vierailija
5/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyylää aina perässä

Vierailija
6/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meidän kulmilla ainakin Audi-kuskit käyttäytyvät kuin maailmanomistajat. Eivät noudata aluenopeusrajoituksia ja painavat 40 km alueella ohi keskisormea heilutellen. Tarvitaanko vielä lisää perusteita vihata audisteja? Useimmat audistit ovat noin 25-35 -vuotiaita miehiä. Aivojen tilalla taitaa hölskyä keltainen neste.

Vierailija
7/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audikuski kisaa liikenteen suurimman törtön palkinnosta, tosin bmwkuski on aika tasaväkinen.

Ja tämä "tieto" perustuu mihin? Luultavasti mielikuvaan, jota perustellaan tyyliiin "No jokainen sen tuolla itse näkee". Kuka jokainen?

Vierailija
8/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi herättää suuria tunteita heissä joilla ei ole varaa ajaa uudella Audilla.

Muille se on laadukas auto siinä kuin muutama muukin.

Vierailija
9/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on jo varmaankin 6. Audi menossa enkä ole huomannut asian herättävän tunteita kenessäkään.

Vierailija
10/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa: Yhtään kolaria/törttöilyä ei ole Audin kanssa sattunut. Toyotan peruutin kerran nuorena tyttönä betonipaaluun ja Nissanin toisen auton keulaan. Audin kanssa ei ole sattunut mitään. Ihme mielikuvia.

Vierailija
11/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on jo varmaankin 6. Audi menossa enkä ole huomannut asian herättävän tunteita kenessäkään.

Lue mm. av-palstaa, niin huomaat.

Vierailija
12/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mulla oli kans Audi jonkin aikaa. Olihan se nätti, mutta ei ajo-ominaisuuksiltaan läheskään nykyisen bemarini veroinen. Toki tosi hyvä sekin.

Nykyäänhän Audi on yhtäkuin Skoda ja VW - eli se varmaan kyllä laskenut Audin arvostusta. Siis ei kiitos enää Audia.

Vierailija
13/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä vikoja ole jos vaihdat kokoajan uuteen. Maksat kyllä arvonaleneman kautta siitä onnesta ettei ole vikoja

Vierailija
14/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä olisi auton vaihto edessä. Tekisi mieli vaihtaa uudehkoon käytettyyn audiin, mutta en uskalla juuri kaiken maailman jakohihna, vaihdelaatikko ongelmien takia. Nämä ongelmat kyllä näkyvät sitten myös audien hinnoissa kun vertaa nettiautossa vaikka vastaaviin malleihin mersulla tai bemarilla. Mutta sitä en ymmärrä miksi ihmiset itkevät audikuskien ajotaidoista. Ihan samallalailla olen nähnyt törttöileviä toyotakuskeja yms.

Vierailija
15/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä olisi auton vaihto edessä. Tekisi mieli vaihtaa uudehkoon käytettyyn audiin, mutta en uskalla juuri kaiken maailman jakohihna, vaihdelaatikko ongelmien takia. Nämä ongelmat kyllä näkyvät sitten myös audien hinnoissa kun vertaa nettiautossa vaikka vastaaviin malleihin mersulla tai bemarilla. Mutta sitä en ymmärrä miksi ihmiset itkevät audikuskien ajotaidoista. Ihan samallalailla olen nähnyt törttöileviä toyotakuskeja yms.

9 kommentoi: Mun Audeissa ei oo ikinä ollut mitään vikoja/ongelmia. :O

Vierailija
16/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy voi olla sekin että moni tunnistaa Audin. Kuten myös mersun ja bemarin. Törttöilijöitä löytyy joka lähtöön auton merkistä riippumatta, mutta kun suurin osa autoista on harmaata massaa joita ei äkki vilkaisulla tunnista, niin niistä ei urputeta.

Vierailija
17/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi = olympiavolkkari. Neljä nollaa keulalla ja yksi ratin ja penkin välissä.

Vierailija
18/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi on nousukkaiden auto. Siksi. Valkoisena vielä pahin.

Vierailija
19/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mulla oli kans Audi jonkin aikaa. Olihan se nätti, mutta ei ajo-ominaisuuksiltaan läheskään nykyisen bemarini veroinen. Toki tosi hyvä sekin.

Nykyäänhän Audi on yhtäkuin Skoda ja VW - eli se varmaan kyllä laskenut Audin arvostusta. Siis ei kiitos enää Audia.

"Nykyään"? Eihän Audi, Volkkari, Skeida ja Seatti ole olleet samaa kamaa eri merkillä kuin jo sellaisen 30 vuotta....

Siksi onkin huvittavaa seurata sivusta kun Audin ja Skodan kannattajat haukkuvat toisiaan, vaikka tekniikka olisikin 1:1 sama kummankin rotiskossa.

Vierailija
20/72 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla ostaa audia, skodaa tai ww:tä. Pelkään ongelmia. Jakohihnoja, moottoriremontteja, öljynkulutusta jne. On paljon surullisia tarinoita.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän