Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein eilen illalla makaronilaatikkoa sen verran, että riittää hyvin vielä tälle päivällekin. Mies kiukuttelee!

Vierailija
17.10.2017 |

Kiukkusi, että taas pitää syödä mikroruokaa! Todella ärsyttävää ja lapsellista. Yritän aina miettiä pidemmällä tähtäimellä, eli nyt tänäänkin on tilanne, jossa itse olen töissä iltaan. Pojalla on pitkät jäkisharkat, joita ennen hänen täytyy syödä. En ymmärrä, miten mies ratkaisisi näitä ruokapulmia, kun ei itsekään ehtisi uutta ruokaa tekemään. Onko kellään muulla ronkelia miestä, joka ei halua syödä "mikroruokaa"?

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, tollaset mieslapset voi  jättää omaan arvoonsa. Käske sen joko kokata ite tai  lämmittää se ruoka paistinpannulla. Problem solved.

Itse kattoisin tuollaista hyvin hitaasti  ja kysyisin selkeästi että "asuuko äitisi täällä?"

Vierailija
2/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukkusi, että taas pitää syödä mikroruokaa! Todella ärsyttävää ja lapsellista. Yritän aina miettiä pidemmällä tähtäimellä, eli nyt tänäänkin on tilanne, jossa itse olen töissä iltaan. Pojalla on pitkät jäkisharkat, joita ennen hänen täytyy syödä. En ymmärrä, miten mies ratkaisisi näitä ruokapulmia, kun ei itsekään ehtisi uutta ruokaa tekemään. Onko kellään muulla ronkelia miestä, joka ei halua syödä "mikroruokaa"?

Luojan kiitos, ei ole. Se olis tässä taloudessa kuollut nälkään jo vuosia sitten. Mulla on muutakin tekemistä kun kokkailla monta kertaa päivässä uutta ruokaa.

Ja se tietää että nirsoilemalla saa siirtyä ulkoruokintaan kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä väkisin mikrossa edes lämmittää?

Sano äijälles, että laittaa vuoan uuniin lämpiämään jos mikro on "liian nopea" vaihtoehto.

Vierailija
4/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske ukon kokata itse omat sspuskansa.

Sano että mikroruoka on pojalle ja herra käy kaupassa ja tekee kurmeesafkansa itse.

Vierailija
5/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaaminen on miesten hommaa, joten turha on äijän valittaa jos pöperöt eivät ole mitään priimaa kun ei itse vaivaudu hoitamaan velvollisuuksiaan.

Vierailija
6/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä mun kaverilla on mies ( yli 40v ), joka ei ole koskaan suostunut syömään samaa ruokaa kahdesti peräkkäin, vaan vaimo joutuu aina miettimään uuden safkan.

Vierailija
7/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mikä on ongelma?

Toteat vain, että mikään pakko ei ole syödä ja katat vain itsellesi ja lapsille.

Mies voi tuijottaa vierestä ja syödä vaikka sukkansa, jos on jalassa lämmennyt tarpeeksi ettei tarvitse mikrottaa.

Vierailija
8/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ronkeli mies. Harvoin kiinnostaa syödä montaa päivää samaa ruokaa. Kaupungissanne ei taida ravintoloita

Vierailija
9/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sitä väkisin mikrossa edes lämmittää?

Sano äijälles, että laittaa vuoan uuniin lämpiämään jos mikro on "liian nopea" vaihtoehto.

Joo, mielellään tekeekin sitä, että aina joko kuivattaa koko ruokasatsin uunissa uudelleen ja uudelleen. Tai jos on iso soppakattila, se pitää aina lämmittää (kiehuttaa) koko satsi moneen kertaan, ellen ehdi estää. Ap

Vierailija
10/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen ronkeli mies. Harvoin kiinnostaa syödä montaa päivää samaa ruokaa. Kaupungissanne ei taida ravintoloita

Ja mikä rajoite sinulla on, että itse et voi ruokaa laittaa?

Kummasti alkaa sama ruoka maistua pari päivää, kun itse joutuu ruoat laittamaan.

Vierailija
11/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on vaimo ja yksi lapsista, joilla on heti naama happamana jos pitää syödä samaa ruokaa kuin eilen.

e. 5 henkisen perheen isä

Vierailija
12/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toteaisin vain rauhallisesti, että minä olen töissä ja en ehdi laittaa ruokaa. Onko sinulla ideoita, että miten ratkaisemme tämän ongelman?

Naisen tehtävä ei ole töiden lisäksi pyörittää kotona mitään tilausravintolaa. Jos se ei kelpaa mitä on tarjolla, niin mies tekee itse ruokaa tai menee ulos syömään. Voitko koskaan esimerkiksi harrastaa tai tavata ystäviäsi töiden jälkeen, vai pitääkö sinun aina kipittää suoraa tietä kotoon ruokaa laittamaan?

Vierailija
13/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä rajoite sinulla on, että itse et voi ruokaa laittaa?

Kummasti alkaa sama ruoka maistua pari päivää, kun itse joutuu ruoat laittamaan.

Minulla ei ole mitään rajoitetta, en vain jaksa, olen laiska. En ole myöskään ammatiltani kokki, eikä minun tekemä ruokani ole kovin hyvää.

Vierailija
14/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina ulkoistaa asiat sille joka ei ole tyytyväinen. Jos ruoka ei kelpaa jollekkin, niin se siitä lähtien hänen hommaansa. Siinäpä sitten miettii ja valmistaa ja kuuntelee muuiden murinat.

Vierailija
15/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti teen sitten vielä niin, että esim. tänään, kun ovat harkkareissulla, valmistan jonkin uuden ruoan. Poika saa tultuaan syödä sitä, ja loput on valmiina huomiseksi. Mielestäni ihan järkevä ja ennakoiva systeemi, mutta mies pullikoi aina vaan vastaan. Ap

Vierailija
16/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tänään makaronilaatikkoa ennen kun lähden iltavuoroon. Huomenna olen aamuvuorossa, joten meillä syödään sitä laatikkoa kaksi päivää ja vielä seuraavanakin jos sitä jää.

Vierailija
17/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot syömättä tai tehkööt ite ruokansa!

Vierailija
18/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toteaisin vain rauhallisesti, että minä olen töissä ja en ehdi laittaa ruokaa. Onko sinulla ideoita, että miten ratkaisemme tämän ongelman?

Naisen tehtävä ei ole töiden lisäksi pyörittää kotona mitään tilausravintolaa. Jos se ei kelpaa mitä on tarjolla, niin mies tekee itse ruokaa tai menee ulos syömään. Voitko koskaan esimerkiksi harrastaa tai tavata ystäviäsi töiden jälkeen, vai pitääkö sinun aina kipittää suoraa tietä kotoon ruokaa laittamaan?

Kyllä mieskin tekee ruokaa, mutta laittaa sitä aina omien mieltymystensä mukaan. Laatikkoruokiin laittaa puolet perunaa ja puolet sipulia, mikä on ällö suhde. Liha on jotain läskistä osaa, joka taas pojalta jää syömättä, eli syö sitten liian vähän. Ap

Vierailija
19/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte näitä helmiä? Teen itsekin isompia annoksia ruokaa, kun ihan joka päivä ei jaksa/ehdi kokkailla. Niin ja olen mies. Kukaan ei ole vielä perheessä valittanut tuollaisesta. Ja lapsillekin helpompaa, kun saavat syödä koulun jälkeen lämmintä ruokaa, jos on nälkä.

Vierailija
20/138 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pyllystä jne. jne jne.. JSS ja muuta, mutta makaronilaatikko ei ole edes hyvää, ehkä 3/5. Jos se on lasten lempi ruoka, se kertoo jo paljon siitä millaista paksaa he ovat muuten syöneet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän