Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin raskaudesta uskaltaa alkaa iloita?

Vierailija
17.10.2017 |

Varhaisultran jälkeen vai kromosomitutkimusten jälkeen? Vai vasta kun viikkoja on kasassa 14..? Vai koska? Pelkään koko ajan että menee kesken tai löytyy jokin vakava kehityshäiriö ja joudutaan laittamaan kesken.. Koska tästä uskaltaisi iloitakin? Kovin toivottu vauva on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressin aiheita löytyy aina.. eikä ne edes lopu lapsen synnyttyä. Itse menin koko raskauden viikko kerrallaan. Odotin jokaista neuvolassa käyntiä ihan hirveästi kun sai taas kuulla että kaikki on hyvin.

Neuvoisin iloitsemaan kun asiat on hyvin stressistä huolimatta.

Vierailija
2/5 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa se iloitseminen voisi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti.

Jos ajattelet liian järkeillen, unohtuu ilo kokonaan.

Vierailija
4/5 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ajatuksella et ikinä.

Mikään ei elämässä ole varmaa eli elä päivä kerrallaan ja iloitse. Sitten sure jos aihetta tulee.

Oma lapsi yli 20v ja edelleen saa olla sydän syrjällään välillä, mutta elämä jää elämää jos odottaa milloin on varmaa. Ei nimittäin ikinä ole mikään varmaa kuin kuolema eikä sitäkään voi pelätä millon tulee.

Vierailija
5/5 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressin aiheita löytyy aina.. eikä ne edes lopu lapsen synnyttyä. Itse menin koko raskauden viikko kerrallaan. Odotin jokaista neuvolassa käyntiä ihan hirveästi kun sai taas kuulla että kaikki on hyvin.

Neuvoisin iloitsemaan kun asiat on hyvin stressistä huolimatta.

Olipa hyvin sanottu. Päivä kerrallaan. (Mun np-ultrassa elinkelvottomaksi -6,5 mm, mittavirhe- määritelty 9 pisteen vauvani täyttää seuraavaksi 17, eikä huolen määrä ole juurikaan vähentynyt, vain aiheet ovat muuttuneet. :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi