Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä uskovan naisen synnintunnustus

Vierailija
16.10.2017 |

Olen elävässä uskossa Jeesukseen, kokenut monenlaisia ihmeitä ja Jumalan johdatusta.
Olen pitänyt itseäni nyt viime aikoina ihan hyvänä ja vahvasti uskossa olevana, paitsi nyt...

Olen tutustunut loppukesästä moneen uuteen uskovaan ja saanut uusia ystäviä, mistä oon tosi onnellinen.
Yksi ystävistä on miespuolinen. Me ollaan laulamassakin yhdessä ylistysryhmässä.
Tämä mies on avioliitossa, mutta hänellä ei mene kovin hyvin vaimonsa kanssa kun tämä ei ole uskossa.

Tää mies koki mut luotettavaksi ja alkoi avautua ja tällästä, minäkin olen muuttunut hieman rohkeammaksi kun saan kokea että mut hyväksytään ja mua arvostetaan.
Tää mies sitten kerran tunnusti että hän rakastaa minua. En tietenkään tehnyt mitään enkä oikeastaan oo sanonut siihen mitään. Uskon että miehellä nää hänen tunteensa vielä haalenee, jospa hänen vaimonsakin tulisi vielä uskoon...

Me ei olla siis tehty miehen kanssa mitään, ei edes halattu koskaan, ainoastaan juteltu.

Mutta nyt minä olen langennut syntiin. Koska olen yksinäinen, kaipaan välillä ihan hirveesti miehen kosketusta. Olen kuitenkin pystynyt pitämään seksuaaliset halut aika hyvin kurissa, mutta nyt, tiedän että tein väärin, kun tyydytin itseäni ja ajattelin samalla tätä naimisissa olevaa miestä. Miten mä haluaisinkaan saada seksiä just häneltä!
Ja kun tein tätä vielä monesti, tuntuu etten saa tarpeeksi. Ja samalla oon vihainen, kun en saa harrastaa seksiä, miks mulla ei oo miestä, vaan pitää sortua tälläseen!

Ja mun tekis mieli kertoa tälle miehelle mitä mun päässä liikkuu, mutta en tietenkään kerro. En ikinä rikkoisi toisen avioliittoa.

Onneks muuten olen aika puhdas pulmunen, mutta tää on aika paha. Pitäisi vaan mennä Herran eteen anomaan anteeksiantoa, mutta tuntuu etten jaksa. Oon jotenkin niin loppu.
Miks kukaan kunnollinen ja vapaa uskova mies ei kiinnostu minusta..

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti vielä nuori parikymppinen. Mutta miksi ihmeessä niin uskovainen mies meni ihan naimisiin naisen kanssa, joka ei ole uskovainen?

Vierailija
2/54 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma maailmankatsomukseni, jonka ideana on nauttia elämästään mahdollisimman paljon, kunhan ei satuta ketään muuta. Minun maailmankatsomukseni mukaan et ap tehnyt mitään väärää. Eihän sinun tarvitse asiaa tuolle henkilölle paljastaa, joten ei se häntä millään tapaa satutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti vielä nuori parikymppinen. Mutta miksi ihmeessä niin uskovainen mies meni ihan naimisiin naisen kanssa, joka ei ole uskovainen?

Tämä uskova mies ei ollut uskossa naimisiin mennessään. Ap

Vierailija
4/54 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oma maailmankatsomukseni, jonka ideana on nauttia elämästään mahdollisimman paljon, kunhan ei satuta ketään muuta. Minun maailmankatsomukseni mukaan et ap tehnyt mitään väärää. Eihän sinun tarvitse asiaa tuolle henkilölle paljastaa, joten ei se häntä millään tapaa satutakaan.

Niin, ymmärrän kyllä, että ihminen joka ei ole uskossa, ei ajattele eikä näe tätä asiaa, niinkuin minä. En harrasta itsetyydytystä, enkä varsinkaan tahallani "himoitse" avioliitossa olevaa miestä. Mulle tämä on syntiä. Ja sitä olen nyt heikkona hetkenä tehnyt..

Sanotaan Raamatussakin: "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa."

Ap

Vierailija
5/54 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palat helvetin tulessa!

Vierailija
6/54 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kiduttaa itseään näin rankalla tavalla? Opettele tuntemaan itsesi ja hanki lisää itsevarmuutta. Olet oman elämäsi tärkein ihminen. Siirrä uskonto syrjään ja keskity realiteetteihin.

Vierailija
7/54 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä uskova mies ei ollut uskossa naimisiin mennessään. Ap

Hah, äijä onkin näköjään harras uskovainen, kun himoitsee jo toista naista.

Taitaa usko ollakin sitä lajia, että pääsee uusille siveille pesille.

Vierailija
8/54 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täydellinen. Ja Jumala jos kuka sen tietää, hän kun on meidät luonut. Joten suhtaudu itseesi armollisemmin. Kaikki tekevät välillä vääriä asioita.

Vierailija
9/54 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen seuraaminen tarkoittaa itsensä kieltämistä, omista himoista luopumista.

Mä rakastan Jeesusta ja haluan edelleen elää Hänelle, vaikka tällästä teinkin, että annoin omille himoille vallan.

Mutta tätä ei ymmärrä ihmiset, jotka eivät usko Jeesukseen.

Anna rakas Herra Jeesus mun syntini anteeksi.

Vierailija
10/54 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa sanotaan paljon muutakin, kuten että älä syö äyriäisiä tai sekoita eri kangaslaatuja. Kukaan ei ota Raamattua kirjaimellisesti. Mitä ihmeen väliä kuvittelet Jumalalle olevan sillä että hipelöit itseäsi? Eikö tuo ole vähän itsekeskeistä ajatella että Jumalalla ei ole tuon kummempia murheita? Raamatussa näkyy ne aikakaudet milloin se on kirjoitettu ja koostettu. Tuollaiset pienet yksityiskohdat kertovat enemmän niistä aatteista jota noilla aikakausilla on pidetty tärkeänä, kuin siitä mitä joku maailmankaikkeuden luoja ja valtias nyt puuhastelee. Luuletko oikeasti ettei hänellä ole muuta tärkeämpää tekemistä? Joskus kristityiksi itseään nimittävät vaikuttavat melko omanapaisilta. Että joku noin suuri olento olisi kiinnostunut sinun hipelöinnistäsi, mieti nyt.

Vierailija
11/54 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jumalaa kiinnostaa mitä ihminen tekee ja ajattelee.

Jumala haluaa pelastaa ihmisen, myös sinutkin, ikuiselta kadotukselta, ja siksi Hän antoi oman Poikansa, Jeesuksen, kuolemaan meidän syntiemme tähden, että me saisimme elää ikuisesti Hänen luonaan Taivaassa.

Mä haluan elää puhtaasti, oon saanut kohdata Jeesuksen, ja todella tiedän Hänen elävän ja rakastavan minua.

Siksi en halua tehdä mitään syntiä enkä elää synnissä, eikä sillä oo merkitystä, mitä uskomaton ihminen mulle puhuu.

Ap

Haluan katua sydämestäni tätä tekoa ja tehdä parannusta.

Vierailija
12/54 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon kuuluisi nämä uskovaiset.

Vierailija
13/54 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palat helvetin tulessa!

Vierailija
14/54 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoon kuuluisi nämä uskovaiset.

Vierailija
15/54 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palat helvetin tulessa!

Vierailija
16/54 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaihtoehto on synninpäästö! Koska Jumala antaa katuvalle anteeksi, tulee myös sinun antaa tälle miehelle, ja mieluiten kakkoseen. Sinä nautit, mies nauttii, ja jumala katselee.

Vierailija
17/54 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta sooloseksi on Jumalan lahja kaikille uskovaisille, sinkuille, avioliitossaeläville. Ihan kaikille

Sama koskee mielikuvituksen ravitsevaan voimaan. Jumala on antanut meille mielikuvituksen juuri tätä varten. Ole uskossasi vahva ja ota sooloilu jokapäiväiseen elämään. Tämä on Jumalan tahto.

Aamen

Vierailija
18/54 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ymmärrän kyllä, että ihminen joka ei ole uskossa, ei ajattele eikä näe tätä asiaa, niinkuin minä. En harrasta itsetyydytystä, enkä varsinkaan tahallani "himoitse" avioliitossa olevaa miestä. Mulle tämä on syntiä. Ja sitä olen nyt heikkona hetkenä tehnyt..

Sanotaan Raamatussakin: "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa."

Ap

Vierailija
19/54 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntiä kirjoitti:

Ainoa vaihtoehto on synninpäästö! Koska Jumala antaa katuvalle anteeksi, tulee myös sinun antaa tälle miehelle, ja mieluiten kakkoseen. Sinä nautit, mies nauttii, ja jumala katselee.

Vierailija
20/54 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan pilkkaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan