Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä uskovan naisen synnintunnustus

Vierailija
16.10.2017 |

Olen elävässä uskossa Jeesukseen, kokenut monenlaisia ihmeitä ja Jumalan johdatusta.
Olen pitänyt itseäni nyt viime aikoina ihan hyvänä ja vahvasti uskossa olevana, paitsi nyt...

Olen tutustunut loppukesästä moneen uuteen uskovaan ja saanut uusia ystäviä, mistä oon tosi onnellinen.
Yksi ystävistä on miespuolinen. Me ollaan laulamassakin yhdessä ylistysryhmässä.
Tämä mies on avioliitossa, mutta hänellä ei mene kovin hyvin vaimonsa kanssa kun tämä ei ole uskossa.

Tää mies koki mut luotettavaksi ja alkoi avautua ja tällästä, minäkin olen muuttunut hieman rohkeammaksi kun saan kokea että mut hyväksytään ja mua arvostetaan.
Tää mies sitten kerran tunnusti että hän rakastaa minua. En tietenkään tehnyt mitään enkä oikeastaan oo sanonut siihen mitään. Uskon että miehellä nää hänen tunteensa vielä haalenee, jospa hänen vaimonsakin tulisi vielä uskoon...

Me ei olla siis tehty miehen kanssa mitään, ei edes halattu koskaan, ainoastaan juteltu.

Mutta nyt minä olen langennut syntiin. Koska olen yksinäinen, kaipaan välillä ihan hirveesti miehen kosketusta. Olen kuitenkin pystynyt pitämään seksuaaliset halut aika hyvin kurissa, mutta nyt, tiedän että tein väärin, kun tyydytin itseäni ja ajattelin samalla tätä naimisissa olevaa miestä. Miten mä haluaisinkaan saada seksiä just häneltä!
Ja kun tein tätä vielä monesti, tuntuu etten saa tarpeeksi. Ja samalla oon vihainen, kun en saa harrastaa seksiä, miks mulla ei oo miestä, vaan pitää sortua tälläseen!

Ja mun tekis mieli kertoa tälle miehelle mitä mun päässä liikkuu, mutta en tietenkään kerro. En ikinä rikkoisi toisen avioliittoa.

Onneks muuten olen aika puhdas pulmunen, mutta tää on aika paha. Pitäisi vaan mennä Herran eteen anomaan anteeksiantoa, mutta tuntuu etten jaksa. Oon jotenkin niin loppu.
Miks kukaan kunnollinen ja vapaa uskova mies ei kiinnostu minusta..

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palat helvetin tulessa!

Vierailija
22/54 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää kiduttaa itseään näin rankalla tavalla? Opettele tuntemaan itsesi ja hanki lisää itsevarmuutta. Olet oman elämäsi tärkein ihminen. Siirrä uskonto syrjään ja keskity realiteetteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kuulu Porvoon seurakuntaan, tämä palsta ei ole ehkä ihan paras paikka asiallesi.

Jos itsetyydytys olisi syntiä, se varmaan mainittaisiin selvästi Raamatussa.

Vierailija
24/54 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kuulu Porvoon seurakuntaan, tämä palsta ei ole ehkä ihan paras paikka asiallesi.

Oikein vanhoillinen hakee sitä mainintaa Onanin tarinasta.

Vierailija
25/54 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä pikinmiten lopetetava tämä tilanne ennnen kun mene pahemaksi.

Edotan että otat yhteyttä tän miehen vaimon kerrot mihen tilanteen suoraan että on rakastunut sinun ja että olet kosketeelut  itseäsi ajatellen hänen avio miestä. Pyyddät samalla anteksi toimitaasi ja pyydään vaimo mukaan seuravaan tilaissuteen jotta hänelle avautuu mahdoisuus anta sinulle anteksi.

Vierailija
26/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onanin synti oli mielestäni velvollisuuden välttely, keinona mahdollisesti keskeytetty yhdyntä.

T: 23

Vierailija
27/54 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palat helvetin tulessa!

Vierailija
28/54 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitahan jättää se mies rauhaan eli välttele häntä. Tiedät kyllä itsekin tämän. Hän ei ole sinua varten.

Vierailija
29/54 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kielletty aina kielletty. 

Vierailija
30/54 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain uskovaisetko kuuluu hoitoon. Sinäkö olet täydellinen? Ehkä oletkin kun sulla ei ole mitään arvoja joilla mitata itseäsi.

Vierailija
31/54 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytys on Jumalan lahja.

Anna palaa !

se tekee hyvää, eikä todellakaan ole syntiä

Vierailija
32/54 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tilanteessasi juuri se, että kiellät itseltäsi normaalit seksuaaliset tarpeet tekee sen, että halusi kohdistuu tähän ”kielllettyyn hedelmään”.

Jumala on luonut seksuaalisuuden ja sinkkunakin olet seksuaalinen olento, jolla on seksuaalisia tarpeita. Raamatun mukaan seksin harjoittaminen toisen ihmisen kanssa kuuluu avioliittoon. Itsetyydytyksestä ei kuitenkaan tulisi kantaa huonoa omatuntoa, se on kanava purkaa luonnolliset seksuaaliset tarpeet.

Eri asia on mitä silloin fantasioi ja ajattelee, fantasiat voi olla toki ”puhtaita” siinä mielessä että ei kuvittele tiettyä henkilöä tms.

Vierailija
33/54 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen vanha ketju. Miten AP:n tilanne jatkui?

Vierailija
34/54 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Palat helvetin tulessa!

Kyllä näin on! Jumala polttaa Sinut ensi juhannuksena juhannuskokossa jos ei pienempiä nuotioita löydy.  Tuo mitä olet tehnyt itsellesi on hirvittävä rikos!  Äläkä tule enää tänne palstalle kirjoittelemaan itsetyydytyksistäsi kenellekkään.

Halleluja!

Vierailija
35/54 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä lahkolaisia! Tuntuu, että mitä tiukemmat kokoontumiset - sen kiimaisempaa sakkia. Liekö Saatana paikalla kilpasilla kuiskuttelemassa vai miksi..?

Oon itse uskossa, vaikka en kuulu kirkkoon. Pyysin Jumalalta apua mies asioihin. Että osaisin toimia oikein ja valossa, en satuttaisi ketään, en rikkoisi perheitä, en toimisi Hänen tahtoaan vastaan... (Jeesuksen nimeen) Nyt näyttää siltä, että vuosien selibaatti viimein päättyy. Luojan kiitos!

Vierailija
36/54 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö lääkkeet ottamatta tänään?

Vierailija
37/54 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen voi vaikuttaa ihmiseen? Olisi niin kiinnostavaa kuulla ja ymmärtää tätä. Olen aina maallistuneena ihmisenä harrastunut seksiä ja itsetyydytystä vapaasti aina enkä koskaan ajatellut, että ajatuksissa voisi tehdä jotain väärää, kun ajatus on vain ajatus ja masturboidessa voi miettiä huoletta mitä vain mieleen juolahtaa. Mutta jos ajattelee että seksi ja masturbaatio on syntiä, niin mitä siitä seuraa? Kuoleeko halut vai purskahtaako ne entistä kauheampina esille? Jos täällä on jotain lahkolaisia tai entisiä lahkolaisia niin kertokaa! Onko lahkolaisilla sitten siellä aviovuoteessa joku maailman kovin kiima tai jos he pettävät puolisoaan niin onko siinä joku aivan uskomaton kielletyn hedelmän hurmos? Vai mitenköhän tämä menee?

Vierailija
38/54 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, taitaa pyhimyskehä kiristää.

Vierailija
39/54 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Onan halusi laskea siemensä maahan, kun ei halunnut hedelmöittää veljensä vaimoa.

Vierailija
40/54 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eiköstä se Oonan vähän niinkuin tyydytti itsensä jä päästi homman menemään reisille kun olisi pitänyt tehdä lasta.

Sai muistaakseni siitän jonkinlaisen rangastuksenolosen.  Ei tosin tainnut olla kovin paha.

Ei tuo tosin sekvä maininta ole ettei itseään saisi tyydyttää, paremminki kun jätti homman naisen kannalta kesken...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan