Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma elämä päättyy lapsiin. Lapsia saaneet vain katoavat kuvioista

Vierailija
16.10.2017 |

Ja tämä on totuus. Kunpa ihmiset ymmärtäisivät ajoissa, että lapsettomana on onnellisempaa ja rikkaampaa. Eivätkä vasta sitten, kun lapset on jo hankittu.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman lapsia voi tehdä töitä rauhassa, tulla rauhassa töistä kotiin, viettää iltaa rauhassa, matkustella rauhassa, viettää lomat rauhassa, viettää joulut rauhassa, nähdä ystäviä rauhassa, käydä riennoissa rauhassa. Ja onnellisena.

Perheellisenä vain kökkii jossain leikkipaikalla rännässä vahtimassa lapsia. Jotain niin hirvittävää.

Lapsettoman joulu, viettää yksin, siipeillä omilla vanhemmillaan tai istua kapakassa. Aika ankeaa on.

Ihan parasta viettää omilla vanhemmillaan tai yksin. Kapakkaan menevät vain idiootit muutenkin.

Ja kommentista saa senkin kuvan, että joulun takia pitäisi hankkia lapsia! Ilman lapsia se on paljon helpompaa, ei tarvitse ostaa lahjoja. Ja jos haluaa ostaa, voi ostaa sukulaislapsille ja nähdä heitä tai olla näkemättä, kuten haluaa.

Ei saa kommenteista sitä kuvaa. Mikä sua vaivaa? Oliko oma lapsuutesi ankea?

Ja kukaan sua pakota hankkimaan lapsia. Mutta et voi väittää tietäväsi millaista elämä on kun on lapsia koska sulla niitä ei ole. Voit vain tietää millaista on oma elämäsi ilman lapsia.

Vierailija
62/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä täytyy tehdä lounas ja illallinen ja antaa aamupalaa ja iltapalaa. Ja käydä ulkoiluttamassa lapsia. Jo pelkkä päivittäinen arjen pyöritys on hirveää verrattuna lapsettoman elämään. Puhumattakaan kaikista kouluasioista ja mahdollisista sairauksista ja muista. Miten kukaan voi hankkia lapsia? Sen täytyy olla jokin biologinen mielenhäiriö, johon ei ryhtyisi jos olisi ajatellut asioita etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kauhistuin, jos joku sanoi ettei halua lapsia. Pidin heitä vähän tyhminä, julkeina ja lapsellisina. Nyt pidän heitä fiksuina.

Vierailija
64/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman lapsia voi tehdä töitä rauhassa, tulla rauhassa töistä kotiin, viettää iltaa rauhassa, matkustella rauhassa, viettää lomat rauhassa, viettää joulut rauhassa, nähdä ystäviä rauhassa, käydä riennoissa rauhassa. Ja onnellisena.

Perheellisenä vain kökkii jossain leikkipaikalla rännässä vahtimassa lapsia. Jotain niin hirvittävää.

Ja montakos lasta itselläsi on?

En ole kökkinyt missään rännässä vuosikausiin, koska nuorempikin lapsi on jo 2. koulutusasteella. Saan olla ihan tarpeeksi rauhassa. Yhteen aikaan sain kökkimisestä rahaa, kun tein sitä satunnaisesti työkseni. Eikä ne lapset minua häirinneet, hauskaakin se oli.

Mitä tulee muihin töihin, niitä on saanut tehdä rauhassa, koska ei niissä paikoissa ole lapsia. Töistä olen tullut kotiin aikoinaan nin, että laitoin ruuan ja sitten hain lapsen tai mies haki. Yhdessä matkustelu on sopivan ikäisten lasten kanssa hauskaa, olen vienyt erityisesti kuopusta jopa festareille. Olen saanut olla tarpeeksi rauhassa,ystävien kanssa ja ilman, enkä näkisi enää mitään mieltä viettää jouluja jos ei olisi isojakin lapsia. Olen täysin onnellinen -siitäkin, että osaan ja olen osannut vaaativissa elämäntilanteissa olla lapsistani tyytyväinen. Ihan rauhassa.

Vierailija
65/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ollut ihmisillä helpot elämät. Ei tule mieleenkään, että joillain lapsiarki on sairaalakäyntejä ja huolta. Eikä sitä kyetä edes käsittelemään, sanotaan vain että suurin osa lapsista on normaaleja.

Minä tunnen useamman vammaisen lapsen vanhemman, jotka kaikki ovat sitä mieltä, että elämä lapsen kanssa on parempaa kuin ilman sitä lasta.

Vierailija
66/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä täytyy tehdä lounas ja illallinen ja antaa aamupalaa ja iltapalaa. Ja käydä ulkoiluttamassa lapsia. Jo pelkkä päivittäinen arjen pyöritys on hirveää verrattuna lapsettoman elämään. Puhumattakaan kaikista kouluasioista ja mahdollisista sairauksista ja muista. Miten kukaan voi hankkia lapsia? Sen täytyy olla jokin biologinen mielenhäiriö, johon ei ryhtyisi jos olisi ajatellut asioita etukäteen.

Mistä alibabasta sut on tilattu, etkö ole ollut lapsi itsekin? Missä muovikuplassa elät, jos et itsekin ulkoile, sairasta ja syö? Olet kai ollut aikuisenakin tekemisissä koulujen ja koulutuksen kanssa?

Vierailija
67/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit välipalat. Ja allergiat. Ihan oikeasti mikä sulla on ongelma siinä että suurinosa haluaa lapsia? Siis haluaa, kaikkine hyvine ja huonoine puolineen? Miksi se niin kovasti sua häiritsee?

Itse en voisi kuvitella elämää ilman lapsiani, mutta ymmärrän ettei kaikki lapsia halua.

Miksi et voi ymmärtää niitä jotka lapsia haluavat? Ei se ole sun elämää.

Vierailija
68/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ulkoinen harvoin ja on päiviä en itse laita ruokaa ollenkaan. Siitä olen lähinnä onnellinen että lasten kanssa saan tutustua koulun kautta uusiin asioihin.

Vierailija
69/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ollut ihmisillä helpot elämät. Ei tule mieleenkään, että joillain lapsiarki on sairaalakäyntejä ja huolta. Eikä sitä kyetä edes käsittelemään, sanotaan vain että suurin osa lapsista on normaaleja.

Minä tunnen useamman vammaisen lapsen vanhemman, jotka kaikki ovat sitä mieltä, että elämä lapsen kanssa on parempaa kuin ilman sitä lasta.

Vammainen lapsi kasvattaa vanhempia. Mutta todella rankkaa se on silti.

Vierailija
70/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä alibabasta sut on tilattu, etkö ole ollut lapsi itsekin? Missä muovikuplassa elät, jos et itsekin ulkoile, sairasta ja syö? Olet kai ollut aikuisenakin tekemisissä koulujen ja koulutuksen kanssa?

Miten tuo liittyy siihen, että olisi lapsia?

Vierailija
71/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ulkoinen harvoin ja on päiviä en itse laita ruokaa ollenkaan. Siitä olen lähinnä onnellinen että lasten kanssa saan tutustua koulun kautta uusiin asioihin.

Miten saat lapsille ruoan, jos et laita ruokaa päiviin?

Vierailija
72/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä haluaisi tietenkin pelastaa mahdollisimman monen perheellisyyden kohtalolta. Valistus on ainoa, mikä tehoaa. Niin moni on aivopesty siihen, että perheellisyys on ainoa hyväksyttävä tapa elää.

Vierailija
73/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä haluaisi tietenkin pelastaa mahdollisimman monen perheellisyyden kohtalolta. Valistus on ainoa, mikä tehoaa. Niin moni on aivopesty siihen, että perheellisyys on ainoa hyväksyttävä tapa elää.

Ihminen perustaa perheen tai on perustamatta koska itse haluaa niin. Huvittavaa että perheetön valistaa perhe-elämästä. Et voi siitä tietää. Ja valistat vain huonoista puolista, et ollenkaan hyvistä tai edes normaaleista asioista. Etkä voi tietää mikä tekee jonkun toisen onnelliseksi/onnettomaksi. Ei ole yhtä oikeata tapaa elää.

Vierailija
74/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan hukassa. Ei kyse ole siitä mikä on hyväksyttävä tapa. Kyse on siitä miten itse kukin haluaa elämää elää, toiset haluavat lapsia ja toiset ei. Mikä sulle on vaikea hyväksyä, sekö ettei kaikki elä kuten sinä?

Vierailija
75/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan hukassa. Ei kyse ole siitä mikä on hyväksyttävä tapa. Kyse on siitä miten itse kukin haluaa elämää elää, toiset haluavat lapsia ja toiset ei. Mikä sulle on vaikea hyväksyä, sekö ettei kaikki elä kuten sinä?

Aivan varmasti moni on hankkinut perheen, koska siihen on aivopesty koko ikä. Ilman aivopesua moni olisi jättänyt perheen hankkimatta ja eläisi onnellista elämää töistä ja vapaa-ajasta nauttien.

Vierailija
76/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti moni on hankkinut perheen, koska siihen on aivopesty koko ikä. Ilman aivopesua moni olisi jättänyt perheen hankkimatta ja eläisi onnellista elämää töistä ja vapaa-ajasta nauttien.

Voi sua...olisi oikeasti mielenkiintoista tietää mikä sun ongelma on. Ei perheenperustamiseen aivopestä. Ja moni hankkii lapsen yksin. Homopari voi haluta hankkia lapsen. Ei siihen aivopestä. Joku on onnellinen lapsettomana joku lapsen kanssa. Ootkohan sama joka jankkaa raskas/kevyt suhteesta? Miten ihmeessä voit kuvitella että perhe perustetaan aivopesun tuloksena? Etenkin kun perhemuotoja on nykyään useita. Miten lapseton jaksaa jankata perheelämästä josta ei tiedä mitään? Et vastaa mihinkään ja niin kakkaa kirjoitat että provo olet.

Vierailija
77/94 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ja varsinkin naisten jälleenmyyntiarvo romahtaa, ja miehenkin pisteet laskee mutta ei ihan yhtä paljon.

Näin se menee, silti tekisin kaiken samoin kuin aiemmin.

Vierailija
78/94 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämä? Se on aina oma, oli lapsia tai ei. Ihan oma asia miten sen elää. Ap vaikuttaa keskenkasvuiselta.

Vierailija
79/94 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä ne kuviot on. Minä kävin baarissa muiden mukana koska oli tylsää eikä muita kiinnostanut tehdä muuta.

Ei ole ikävä nyt kun minulla on parempaa tekemistä ja seuraa.

Vierailija
80/94 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta ja varsinkin naisten jälleenmyyntiarvo romahtaa, ja miehenkin pisteet laskee mutta ei ihan yhtä paljon.

Näin se menee, silti tekisin kaiken samoin kuin aiemmin.

Voi oli ajatella jotain jälleenmyyntiarvoa jos haluaa elää muita varten ja sitä miten joku muu sinusta ajatellee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme