Mieheni mielestä ei ole pettämistä
Jos sitä tekee toisen miehen kanssa. Minusta on.
Kommentit (15)
Jos minun vaimo tekisi sitä toisen naisen kanssa ja optiona minulla olisi mahdollisuus tulla mukaan niin en pitäisi sitä pettämisenä.
Onko miehesi vanhustenhoidossa töissä, vai miten se oli
Vierailija kirjoitti:
Jos minun vaimo tekisi sitä toisen naisen kanssa ja optiona minulla olisi mahdollisuus tulla mukaan niin en pitäisi sitä pettämisenä.
Toisista miehistä nyt oli puhe.
Ei miesten välinen ole vaimon pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Ukko nurkassa kuolaamassa latistais kyllä tunnelman samaan tien. Muuten ihan houkutteleva ajatus piristämään vähän itseä pitkässä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten välinen ole vaimon pettämistä.
Minkään kolmannen osapuolen kanssa oleminen, ellei ole erikseen sovittu avoimesta suhteesta, on pettämistä. Saman tekevää onko haaroissa pallit vai pillu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinut otettaisiin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko nurkassa kuolaamassa latistais kyllä tunnelman samaan tien. Muuten ihan houkutteleva ajatus piristämään vähän itseä pitkässä parisuhteessa.
Olen ollut monesti tässä tilanteessa. "Ukko nurkassa kuolaamassa" on kyllä vähän huono heitto tähän. Sen olen oppinut näistä tilanteista, että nainen pystyy saamaan toisen naisen paljon korkeammalle tasolle kuin mies. Mutta ei se jäisi aktiiviseksi sivusta seuraajaksi vaan aktiiviseksi...
Ihan yleistä miesten saunailloissa.
Mulla on ystäväpariskunta jotka ottaa sänkyleikkeihinsä usein kolmanneksi mukaan jonkun miehen. Tällä tavalla mies pääsee välillä vähän homostelemaan sen varjolla, että vaimo saa kahta miestä. Huvinsa kullakin 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut monesti tässä tilanteessa. "Ukko nurkassa kuolaamassa" on kyllä vähän huono heitto tähän. Sen olen oppinut näistä tilanteista, että nainen pystyy saamaan toisen naisen paljon korkeammalle tasolle kuin mies. Mutta ei se jäisi aktiiviseksi sivusta seuraajaksi vaan aktiiviseksi...
Miksi ihmeessä mies otettaisiin mukaan viemään tilaa, kun kerran naiset saavat toisensa tyydytettyä paremmin ilman miestä, kuten sanoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mies otettaisiin mukaan viemään tilaa, kun kerran naiset saavat toisensa tyydytettyä paremmin ilman miestä, kuten sanoit?
Sano se! En minä tiedä. Olen ollut monesti näissä tilanteissa eikä minua ole miehenä koskaan jätetty ns. rannalle.
Siis että jos hän tekee sitä toisen miehen kanssa vai sinä teet? Tästä aloituksesta ei taas tajunnut hevonveetä.
No, toteat vaan takaisin, että jos toisen miehen kanssa harrastettu seksi ei ole pettämistä, niin sama pätee sit suhunkin. Siittä vaan seuranhakuun jos mieli tekee, niinhän se menis tän mukaan..