Taas yksi uusi, turha päivä alkamassa
Kommentit (123)
Sama täällä. Tavote on että koittaisin lenkin tänään (viime lenkistä vierätänyt taas jo kuukausi) mutta en usko että mä mitään lenkkiä jaksan tehdä. Sängyssä tulee makoiltua taas tämäkin tappotylsä ja turha sunnuntai.
Minusta se on lähinnä surullista, eikä jotain, missä "ei ole voimia". Tiedän periaatteessa syitäkin tilanteelle, mutten voi niille (ainakaan vielä) mitään. Surullista, ja jos jotain, niin tunne turhasta taas kerran päivästä elämässäni nostattaa myös vihaa.
ap
Ihan turha laitaa omaa tilannetta kenenkään syyksi. Se on oma asia miten elämänsä järjestää. Aikuinen on itse vastuussa teoistaan.
Nyt vaatteet päälle ja lenkille
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha laitaa omaa tilannetta kenenkään syyksi. Se on oma asia miten elämänsä järjestää. Aikuinen on itse vastuussa teoistaan.
Miten se lenkille meneminen tekisi tästä päivästä merkityksellisen?
Vierailija kirjoitti:
Mihin viittaat tällä "laittaa kenenkään syyksi"?
Paha mieli johtuu siitä, että on tehnyt muille pahaa. Mieli kertoo, että on toiminut väärin. Itsekkyys saa elämän tuntumaan turhalta. Tänään on mahdollista alkaa tehdä hyvää MUILLE
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä yhteydessä, kun päivä on taas täysin turha, tuo "aikuinen on vastuussa teoistaan" tarkoittaa? Onko turhaksi kokeminen sinusta jokin paha teko, josta olen vastuussa?
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli johtuu siitä, että on tehnyt muille pahaa. Mieli kertoo, että on toiminut väärin. Itsekkyys saa elämän tuntumaan turhalta. Tänään on mahdollista alkaa tehdä hyvää MUILLE
Mitä vittua? Eli sinun mieltäsi ei ole koskaan kukaan muu pahoittanut? Oikeastiko luulet voivasi laukoa täällä jotain noin itsekeskeistä paskaa?
Älä ainakaan TAAS spämmää täällä koko päivää. Juttusi on kuultu 1001 kertaa
Vierailija kirjoitti:
Sinä se tässä väärin toimit muita kohtaan. Syyttelet ja syyllistät. How about that? Tuntuuko hyvältä, bitch?
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap harkinnu ihan vaan itsaria? Vois toimia sulle.
En todellakaan. Lue viesti numero 3. Luovuta sä vaan, nolla.
Vierailija kirjoitti:
Oikein huvittaa, jos tämä kana kuvitteleekin tuollaisen asenteen jota hän kanssaihmisiinsä viljelee kannustavan koskaan KETÄÄN kiinnostumaan tekemään esimerkiksi HÄNELLE yhtäkään hyvää mieltä tuottavaa asiaa. Mene vaan koppiisi munimaan, kaak kaak, saat tällekin päivällesi hyvän startin ja mielekkyyttä, koot.
Tee hyvä aamupala ja syö kerrankin jotain. Mene lastesi luo ja tee heidän kanssaan jotain. Kerrankin. Ajattele joskus muutakin kuin lempiaihettasi (minä minä minä)
Siitä saat merkitystä tyhjään ja ilkeään elämääsi.
Ja ala kantaa vastuuta kuten aikuinen
Tottakai sinulla on paha mieli. Koska ajattelet ja teet pahaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Tee hyvä aamupala ja syö kerrankin jotain. Mene lastesi luo ja tee heidän kanssaan jotain. Kerrankin. Ajattele joskus muutakin kuin lempiaihettasi (minä minä minä)
Ja ala kantaa vastuuta kuten aikuinen
Mitä vastuuta? Haista paska. Mitä tuo vastuu voisi siis pitää sisällään, osaatko selittää? Ei paljoa katsos kerro, mitä sä koitat sanoa, jos sanot vain sanan "vastuu". Ehket oikeastaan itsekään tiedä, mitä se voisi tilanteessa, ihmiselle jota neuvot tarkoittaa. Mutta päteä pitää yrittää, koska muniminen ei riitä sinullekaan elämänsisällöksi. Vinkki vitonen: keskity ihan vaan siihen ja jätä muut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sinulla on paha mieli. Koska ajattelet ja teet pahaa kaikille.
E-eee.
Vierailija kirjoitti:
Miten naamalle paskantaminen?
Mä luulen, että tää vois toimia ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ala kantaa vastuuta kuten aikuinenMitä vastuuta? Haista paska. Mitä tuo vastuu voisi siis pitää sisällään, osaatko selittää? Ei paljoa katsos kerro, mitä sä koitat sanoa, jos sanot vain sanan "vastuu". Ehket oikeastaan itsekään tiedä, mitä se voisi tilanteessa, ihmiselle jota neuvot tarkoittaa. Mutta päteä pitää yrittää, koska muniminen ei riitä sinullekaan elämänsisällöksi. Vinkki vitonen: keskity ihan vaan siihen ja jätä muut rauhaan.
Kasva aikuiseksi ja lopeta se vikinä.
Voimia päivään. Ei ole helppoa täälläkääb.