Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastan masennusta ja isäni sanat:

Vierailija
14.10.2017 |

"Ehkä kaikilla olisi helpompaa jos olisit sittenkin kuollut"

Edellinen aloitukseni poistettiin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo valitukseen kyllästyneen isän vastaveto ja yritys herätellä sinua?

Tuo on tosi pahasti sanottu ja koitan yrittää ymmärtää, mikä saa jonkun sanomaan noin. Minäkin olen ollut nuorempana (keskivaikeasti) masentunut ja koitin silloin olla kaatamatta omia murheita liikaa muiden päälle. Ymmärrän, jos läheinen tuskastuu tilanteeseen, jos asiat ovat aina huonosti, eikä homma vaikuta etenevän koskaan.

Vierailija
22/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo valitukseen kyllästyneen isän vastaveto ja yritys herätellä sinua?

Tuo on tosi pahasti sanottu ja koitan yrittää ymmärtää, mikä saa jonkun sanomaan noin. Minäkin olen ollut nuorempana (keskivaikeasti) masentunut ja koitin silloin olla kaatamatta omia murheita liikaa muiden päälle. Ymmärrän, jos läheinen tuskastuu tilanteeseen, jos asiat ovat aina huonosti, eikä homma vaikuta etenevän koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Siinon senmonen mies jollei teem mitään!

Niin minulle konmentoitiin isäni taholta.

Ilmankos haen hyväksyntää åårenkaallani, juopottelemalla, kaatopaikkailemalla,

trippeilemällällä..

Voisin vaan en halua jatakaa lisataa epäonnistumisistani:

Aivoero, ratissa palo, oman siskon ..........! Jiiennee jiiennee.

Olen ihmisjäte. Ihmisen irvikuva. En saa rauhaa ja olen niiin katkera niille joilla on asiat kohdillaan päinävastoine kuin minulla.

Miksei minua rakastettu alkujaankaan?

Miksi pakenen paskaan - tavalla tai toisella - ahdistuksessassani?!

Vierailija
24/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt välttämättä väitä että isäsi omaisi psykopaatin piirteitä, mutta jokin tunteettomuus häntä vaivaa.

Psykopaattimiehen vaimo saattaa tissutella paetakseen kylmää arkea. Tytär sairastuu syömishäiriöön. Poika syvään masennukseen. Koira kakkii hädissään pitkin taloa.

Vierailija
25/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla sentään on isä. 

No itse ainakin olen mieluummin ilman isää kuin ottaisin tuollaisen isän (mun isä on kuollut).

Vierailija
26/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että isäsi ei pohjimmiltaan tarkoittanut sanomaansa. Kyse voi olla myös turhautumisesta sairauteesi. Itse jouduin ottamaan etäisyyttä masentuneeseen äitiini joka "jauhaa" avioerostaan isäämme vielä 15 vuotta myöhemmin. En vain lukuisien vatvomisien jälkeen jaksa enää. Toivottavasti löydät elämääsi valoa! Ansaitset voida hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi