Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastan masennusta ja isäni sanat:

Vierailija
14.10.2017 |

"Ehkä kaikilla olisi helpompaa jos olisit sittenkin kuollut"

Edellinen aloitukseni poistettiin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen isä.

Samalla tavalla minua haluavat loukata myös isosiskoni ja isoveljeni.

Ansaitset parempaa! Muuta sinäkin pois kotoa, äläkä vieraile en tuollaisen ihmisen luona. Minun isäni on jo kuollut, en ollut hautajaisissa.

Vierailija
2/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli hänen mielipiteensä. Miksi pitää aina loukkaantua jos joku sanoo rehellisesti mitä ajattelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko vanhempasi omnipotentteja psykologista kontrollia harrastavia? Olet tyypillinen tapaus, sillä psykologinen kontrolli tuottaa eniten masentuneita ja ahdistuneita lapsia.

Vierailija
4/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se oli hänen mielipiteensä. Miksi pitää aina loukkaantua jos joku sanoo rehellisesti mitä ajattelee?

Sinä pässi. Olen rehellisesti sitä mieltä, että sinä olet alhainen paska. Sinulla ei ole itselläsi oikeutta loukkaantua mistään, ei koskaan.

Et saa pahoittaa mieltäsi vaikka sinua pahoinpideltäisiin tai läheisiäsi kidutettaisiin.

Et saa suuttua jos omaisuutesi varastetaan ja tuhotaan.

Ihan vaan koska joku rehellisesti haluaa niin tehdä.

Vierailija
5/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olisin sitä mieltä sinusta?

Vierailija
6/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
7/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli sanoa että ei ihme että olet masentunut kun on tuollainen isä. Useinhan masennuksen perimmäiset syyt löytyvät lapsuudesta, ainakin minulla. Mitä itse ajattelet?

Vierailija
8/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pitäisi mitään yhteyttä tuollaiseen ihmiseen. Enkä yhtään ihmettele, että olet masentunut, jos isäsi on tuollainen. Keskity parantumiseen ja ole sellaisten ihmisten seurassa, jotka nostavat sinua eivätkä paina alas. Itsekin olen masentunut, enkä kuuntele enää yhtään hienoja neuvoja enkä vähättelyä. Kun he eivät voi minun kengissäni kuitenkaan kävellä. Kuoleman toivominen toiselle, olipa toinen sairas tai terve, on täysin mielenvikaista. 

Vierailija
9/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät sinua pikkuorjanaan ja heitä ainoastaan vituttaa masennuksessasi se, että et pysty auttelemaan heitä. Siitä tuo lapsellinen tunteenpurkaus, että jos et minulle tule siivoon masennuksesi vuoksi niin vittuillaan sulle sitten että saapahan isi ja äiti ainakin hyvän mielen.

Vierailija
10/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla sentään on isä. 

Vierailija
11/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan itse sanonut noin isälle?

Ehkä isäkin väsyy?

Vierailija
12/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneet eivät tajua kuinka paljon se masennus rasittaa lähipiiriä.

Vierailija
13/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lähipiiri ei tajua, miten paljon masentunut kärsii sairaudestaan, joka päivä. Vähän sama, kuin sanoisi että syöpään sairastunut ei tajua, miten raskasta se läheisille on. Eiköhän sillä sairastuneella ole omat huolensa ja kipunsa, ja vaikeuksia arjessaan oireidensa kanssa. Melkoista marttyyriutta olla itse olevinaan se, joka eniten kärsii, kun toinen on sairas. 

Vierailija
14/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmaa omalta isältä.

Vierailija
15/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi jättää sairastuneen. Sitten ei rasitu enää.

Vierailija
16/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä pässi. Olen rehellisesti sitä mieltä, että sinä olet alhainen paska. Sinulla ei ole itselläsi oikeutta loukkaantua mistään, ei koskaan.

Et saa pahoittaa mieltäsi vaikka sinua pahoinpideltäisiin tai läheisiäsi kidutettaisiin.

Et saa suuttua jos omaisuutesi varastetaan ja tuhotaan.

Ihan vaan koska joku rehellisesti haluaa niin tehdä.

Ai isäskö on pahoinpidellyt sinua ja kiduttanut läheisiäsi? Varastanut ja tuhonnut sinun omaisuutesi?

En tajua miksi vielä pidän häneen yhteyttä. Itse olisin vastaavassa tilanteessa mennyt jo poliisin puheille.

Vierailija
17/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kateelliset ihmiset myös uhkailevat itsemurhalla ihmisiä. Ehkä olet kateellinen ihminen isällesi.

Jollei itsemurhatilasto ykkös maassa suomessa puhuta itsemurhasta niin sitä ei voi estääkkään. Ehkä sinun pitää tehdä itsemurha puhumalla itsemurhasta niin itsemurhasi selviää sinulle. En kehota itsemurhaan enkä hoitoon. Kehotan vain että puhut itsemurhastasi kamelinpaskallasi.

18/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*halaus* 💜

Vierailija
19/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ❤. Isäsi on kunnon asshole!

Vierailija
20/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaa kyllä. Siksi juuri moni haluaakin kuolla pois rasittamasta muita. Että näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi