Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heleniltä on tulossa järjettömän suuri sähkölasku näin yhtiö kommentoi

Vierailija
07.03.2024 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010274787.html

Joku valittaa kahden kuukauden kerralla tulevasta sähkölaskusta.On ilmeisesti niitä välkkyjä jotka tuhlaavat joka sentin samana päivänä kuin pankkiin on ilmestynyt.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan haittaa yhtään.

Vierailija
2/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää maksuaikaa, onko hyvä vai paha kun on järjettömän suuri lasku kuitenkin?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat ilmoittaneet etukäteen , mihin tammi-helmikuun sähkörahat on hassattu ???

Vierailija
4/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Suomessa on noin paljon kalliimmat sähköt verrattuna Ruotsiin.Minun sähkölasku on    mitätön .Asun 3 huonetta ja keittiössä.

Vierailija
5/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän suuri on lainausmerkeissä.

Yksi Ilta-Sanomien lukija äimistelee, voiko näin tehdä. Siis vain yksi lukija äimistelee. Loput eivät äimistele. Muutenhan uutinen olisi että kaksi lukijaa äimistelee, tai kolme lukijaa jne.

Toinen lukija arvioi myös, että ihmisille saattaa tulla aika isoja laskuja, kun vuoden kalleimmat kuukaudet laskutetaan kerralla. Saattaa arvio pitää hyvinkin paikkansa. Eli legit nuorisokielellä.

Vierailija
6/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää maksuaikaa, onko hyvä vai paha kun on järjettömän suuri lasku kuitenkin?  

Niin mitä maksuaikaa? Kun ei ole maksanut Tammikuun laskua ei se rahanmeno ole yhtään suurempi nyt kuin kuukauden laskulla.

Vai onko pakko tuhlata kaikki rahat heti kun tilille ilmestyy? No joidenkin tosiaan onkin.

Vierailija
7/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Suomessa on noin paljon kalliimmat sähköt verrattuna Ruotsiin.Minun sähkölasku on    mitätön .Asun 3 huonetta ja keittiössä.

Kuitataan poliitikkojen viduiksi menneitä seikkaluja+sähköverkkojen myyntejä ulkomaalaisille sijoitusyhtiöille.

Vierailija
8/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaukolämpö vai? Ei siinä sähköä kulukaan.

Vierailija
9/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittusaatanaperkele näitä hölmöläisiä! Se lasku on sama ihan sama millo sen maksaa. Mulle sopis hyvin vaikka kerta vuoteen ettei jatkuvasti tarttis räplätä pankkitunnusten kanssa. Niitä rahoja ei tartte heti käyttää kaljaan!!!

Vierailija
10/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt anuksesta tulee kovasti pöntön täytettä!

Vierailija
11/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun järki lähde kahden kuukauden laskusta.

Vierailija
12/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille on tullut AINA omasta halustamme 3 kk lasku kerralla. Koko viime vuoden sähkölaskut yhteensä oli 1654e, vesi/ilmalämpöpumppu lämmittää. Enpä viitsi kitistä laskun suuruudesta, tosin tuo vanhalla 5,99 snt kvh hinnalla. Ei pahemmin rassaa uusikaan hinta, 8,79 snt/kwh

+noihin tietenkin siirto lisäksi, joka on 5,4 snt/kwh veroineen

Vierailija
13/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virossa on pohdittu samaa. Haluavat suoran kaapelin Ruotsiin ja vähentää tuontia ja riippuvuutta suomesta ja suomalaisista pörssihinnoista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi