Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö väärin, kun kerroin suoraan tunteeni

Vierailija
14.10.2017 |

Hyvin alkanut suhde, sovittiin jatkoa. Mies kuitenkin tuntui jotenkin etääntyvän, vastasi kuitenkin, että hyvä oli viimeksikin yhdessä. Kysyin suoraan jatkoja ja kerroin tunteeni häntä kohtaan. Enää ei kuulu mitään ja en todellakaan kysele.
Jos ei kiinnosta enää, niin sitten ei. Olen kuitenkin omat tunteeni kertonut.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yrittää sitouttaa liian tasokkaita miehiä itseensä nähden.

Jos oikeasti haluatte tasaisen parisuhteen ja vastakaikua tunteillenne niin katselkaa sellainen mies joka ei niin saa sukkia pyörimään jaloissa.

Miski tyytyä sellaiseen mieheen? Mieluummin yksin.

Vierailija
22/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti haluatte tasaisen parisuhteen ja vastakaikua tunteillenne niin katselkaa sellainen mies joka ei niin saa sukkia pyörimään jaloissa.

Ei tuokaan aina ole syynä. Yleensä juuri nämä miehet, jotka eivät saa sukkia jaloissa pyörimään eivätkä saa naisia tuosta vaan ovat juuri näitä, jotka saavat kaipaamaansa seksiä ja läheisyyttä vain esittämällä sellaista rehtiä ja kilttiä miestä (ovat myös sellaisia aidosti). Ehkä matkan varrella tullut niin paljon pettymyksiä ja huonoja suhteita, ettei halua sellaista enää. Tai ehkä sitten joskus?

Eivät uskalla sanoa tarkoitusperiään suoraan, koska eivät saa seksiä ja läheisyyttä sitten naisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miski tyytyä sellaiseen mieheen? Mieluummin yksin.

Juu. Tuon huomaa hyvin tinderistä. Parisuhdetta haluavat tavismiehet jäävät yksin ja ne komeat pitkät miehet jotka haluavat vain seksiä saavat vastakaikua naisilta.

Vierailija
24/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niitä miehiä, jotka haluavat seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa ja säikähtävät naisen toivetta parsiuhteesta. Mies häipyy ja nainen tuntee itsensä huonoksi naiseksi uskottuaan olevansa suhteessa.

Kyllä minulle on sanottu aluksi ihan,että vakituista elämänkumppania on hakemassa ja niin suunniteltu tulevaisuutta ja joka päivä soiteltu ja viestejä sataa...ja sitten kun seksiä on saanut niin johan alkuinnostus haaleni ja suhde loppui...siis mitä me naiset taas tästä opimme ja mitä me naiset tämän käytöksen jälkeen enään seuraavalta mieheltä voidaan odottaa..

Ainakin sen tiedän,että tälläinen mies joka minua kohtaan on näin huonosti käyttäytynyt niin tiedän tarkalleen mitä hänestä sanon jos joskus joku sitä sattuu kysymään..ympäri mennään,yhteen tullaan ja myös sen edestäsi löydät minkä taaksesi jätät:D

Vierailija
25/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten voinut tehdä sitä tunteiden vuodatusta hienovaraisemmin? Jo otsikosta tuli mieleen, että nainen siellä kertoo tunteistaan palavin silmin, sanoo isolla äänellä, kuinka RAKASTAA MIESTÄ KOKO SYDÄMESTÄÄN ja muuta tällaista ällöttävän imelää. Kyllä siinä vaiheessa normaali mies väistyy ja alkaa varomaan koko naista. Ap:n höpinöistä suorastaan huusi, että hän haluaa ripustautua mieheen, saada sormusta sormeen, mennä kesällä naimisiin, alkaa vääntämään kersaa, hankkia oma söpö asunto ja alkaa sisustamaan siitä perheelle ikioma ihana koti! Mies ei halunnut. Hänen mielestään ap:n kanssa olisi ollut varmasti ihan kiva hengata, olla kahdestaan ja katsoa pikkuhiljaa mahdollista yhteistä tulevaisuutta. Mutta ei, ap:lle tämä ei riitä. Nyt kun hän oli miehen saanut, niin siitähän pidetään kiinni kynsin hampain ja itsensä nolaten..

Tunnen yhden tällaisen yli kolmekymppisen naisen ja olen joutunut vuosien varrella kuuntelemaan hänen monet itkut ja ylilyönnit suhteissa. Biologinen kello tikittää ihan hurjana ja kaikilla ystävillä on jo miehet, lapsia ja söpöläiset kodit, mutta ei tällä naisella. Hän on hyvin rasittava, lähes lääkitystä vaille.

Vierailija
26/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on täysin selvää, että kyseessä on pelimies, joka janoaa kokemuksia eikä mitään seurustelua. Voihan se olla alussa kiinnostunut naisesta ja tämän sen hetkisistä kuulumisista silleen kivasti. lähettelee aiempien naisten laittamia kivoja runoja ja nättejä kuvia jne. Mutta missään lauseessa se ei puhu "me" vaan "minä" teen ensi viikolla sitä ja lomalla tätä.

Kun pääsee petipuuhiin saakka, niin mieshän aina sanoo seksin olleen hyvää, titeysti. Ellei jopa parasta. Miksi kuitenkaan tyytyä siihen naiseen, kun tarjolla on tinderissä lukuisia naisia, etenkin hyvännäköiselle miehelle ja jos kuvassa vielä hieno audi tai mersu.

Voihan niille laittaa perään kaihoisia viestejä helpottaakseen omaa oloa. Pelimiehelle ne ovat vaan yksi case muitten joukossa.

Sinkku

Vierailija
27/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet ihana ja kaunis nainen, mutta se jokin vaan puuttui."

On se ihme juttu, että se huomataan vasta seksin jälkeen.

Vierailija
28/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on niitä miehiä, jotka haluavat seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa ja säikähtävät naisen toivetta parsiuhteesta. Mies häipyy ja nainen tuntee itsensä huonoksi naiseksi uskottuaan olevansa suhteessa.

Kyllä minulle on sanottu aluksi ihan,että vakituista elämänkumppania on hakemassa ja niin suunniteltu tulevaisuutta ja joka päivä soiteltu ja viestejä sataa...ja sitten kun seksiä on saanut niin johan alkuinnostus haaleni ja suhde loppui...siis mitä me naiset taas tästä opimme ja mitä me naiset tämän käytöksen jälkeen enään seuraavalta mieheltä voidaan odottaa..

Ainakin sen tiedän,että tälläinen mies joka minua kohtaan on näin huonosti käyttäytynyt niin tiedän tarkalleen mitä hänestä sanon jos joskus joku sitä sattuu kysymään..ympäri mennään,yhteen tullaan ja myös sen edestäsi löydät minkä taaksesi jätät:D

Tuo on niin totta. Karma kostaa tavalla tai toisella.

Vierailija
29/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin yhteen mieheen jo viestittelyvaiheessa välillä etäisyyttä, koska jokin välillä siinä ärsytti minua tai oli vaan muuta tekemistä. Mies sitten laittoi entistä enemmän viestejä, vastasin, kun halusin.

Edettiin sitten tapaamaan ja toisella kerralla (jo) oli seksiä.

Sitten alkoi hiljaisuus miehen puolelta ja kyselin perään kahdesti. Ei enää kiinnostanut.

Eli ainakin tuosta miehestä opin sen, että kiinnostus ulottui siihen saakka, kun sai minut sänkyyn.

Vierailija
30/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ollut välttämättä mikään pelimies, vaan tavallinen mies, joka haluaa edetä omaan tahtiinsa. Aloittajalla taas tuntuu, että hänellä ei ollut minkäänlaista pelisilmää ja kykyä ymmärtää miehen eleitä ja sanomisia.

Vierailija
31/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on kusipäämies, joka vaan häipyy ilman perusteluja , niin silloin on jo toinen nainen  kuviossa. Miehet ei kykene muulla tavalla toimimaan.  Voihan sitä kertoa tunteensa, mutta se vaan lisää kusipään heiveröisen egon nostetta.

Joka kerta näitä lukiessa aktivoituu vuosien takainen kokemus tuollaisesta miehestä.

Suhde oli silloin kestänyt lähes 10v.

Vierailija
32/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies ollut välttämättä mikään pelimies, vaan tavallinen mies, joka haluaa edetä omaan tahtiinsa. Aloittajalla taas tuntuu, että hänellä ei ollut minkäänlaista pelisilmää ja kykyä ymmärtää miehen eleitä ja sanomisia.

Pelaamistako on ihmissuhteetkin vaan?  Ja seksi myös?

Vierailija
33/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne olisi ollut toisinpäin, eli ap olisi ollut hieman miettiväinen miehen suhteen ja yhtäkkiä mies olisi tunnustanut rakkautensa odottaen sille saman tien vastakaikua. Mitä ap olisi tehnyt? Hypännyt mutta mutkitta miehen kaulaan? Vai hiljentynyt, mutissut jotain ja päättänyt, että miettii asiaa ja pitää ainakin hetken etäisyyttä mieheen?

Vierailija
34/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies ottaisi vielä yhteyttä, älä suostu tapaamaan. Käytös on ollut epäkunnioittavaa ja sellaista ei tarvitse yhdenkään naisen sietää.

Vierailija
35/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt väärin. Jos suhde kaatuu siihen, että kerrot tunteesi, se ei ole sinua varten.

Itse tunnustin rakkauteni miehelle, jonka olin tavannut vain pari kertaa. Puolen vuoden kuluttua meillä oli häät (en ollut raskaana häiden aikaan). Nyt on 20 vuotta oltu yhdessä, ja hyvin menee.

Vierailija
36/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, avaa vähän.

Kerroit siis miehelle tunteesi. Millaiset ne tunteesi miestä kohtaan ovat? Mitä nimenomaisesti sanoit hänelle?

Vierailija
37/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus kaikille huonosti kohdelluille naisille! Tiedän tunteen. Pitää ottaa opiksi ja ensi kerralla yrittää löytää hyvä mies. Heitäkin vatmasti on. Itse samassa tilanteessa ja suru tulee välillä.

Yritän ajatella, että hyvä mies ei olisi toiminut noin. Kyllä se ajastaan mieskin kokee omat kompurointinsa.

Vierailija
38/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää lähteä siitä ajatuksesta, mitä itse haluaa suhteelta ja saako sitä. Jos haluaa pelkkää seksiä, se riittää silloin. Jos miehen, joka huomioi sinua, on kiinnostunut ajatuksistasi, liikkuu kanssasi kaupungilla, esittelee tuttavilleen eli kuuluu elämääsi muuallakin kuin makkarissa.

Itse haluan juuri tuollaisen, joka on enemmän kuin seksiä.

Vierailija
39/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi  kyselet asiasta täällä kun tiedät  jo itse mikä sen suoran toiminnan suora seuraus oli - kerrothan sen seurauksen jo tekstissäsi. Fiksu ihminen ois osannut vetää siitä johtopäätökset ilman mitään nettiraatia.

No itseasiassahan tässä tapauksessa ei voi mitenkään tietää johtuiko etääntyminen tunteiden kertomisesta vai olisiko se tapahtunut kuitenkin. Päinvastoin aloituksesta herää ajatus, että kiinnostus olisi ollut lopahtamassa jo aiemmin, jolloin ap ei välttämättä olisi voinut sitä omalla toiminnallaan estää. Kannattaisi vähän miettiä asiaa itsekin ennenkuin tulee näsäviisaasti piikittelemään muita.

Vierailija
40/40 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Paras, kun sanoo asiat suoraan. Sillä pääsee joko yli tunteistaan tai sitten ne loppuvat, kun toinen toppuuttaa.

Joidenkin kohdalla saattaa toki edetä muuallekin... Ei siinä mitään. 😊 Täysin normaalia ja ok. Ihastuminen on normaalia. Voi tapahtua kelle vaan, mutta jos kokee, että se on jotenkin vaikea juttu, niin silloin puhuu. Pääsee eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän