Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ja autot

Vierailija
13.10.2017 |

Kiihottuvatko jotkut naiset siitä että jollain miehellä on audi, bmw, mercedes tai joku muu vastaava premium auto. Ja annetaanko sellaiselle miehelle helpommin seksiä? Vai kuuluuko sellainen ajatusmaailma sinne teini ikään? Ja ei, mulla ei ole mitään noista autoista vaan volvo, työväenluokan premiumia :D.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on aloittajalla oikein Kiinalainen premium. Ainoa malli, josta voi oikeasti puhua premiumina, on Skoda Superb TDI 190hv/400nm.

Vierailija
2/30 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiihotun siitä, että mies ajaa manuaalivaihteista autoa hyvin. Auton pitää olla lisäksi hyvin hoidettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai on aloittajalla oikein Kiinalainen premium. Ainoa malli, josta voi oikeasti puhua premiumina, on Skoda Superb TDI 190hv/400nm.

Kyllä meikäläisen volvo on tehty ennen kiinalaisomistusta. Eikä itäauto jonka kone on traktorista ole premiumia nähnytkään. Huijaavatkin päästöissäkin kun eivät osaa koneita tehdä. Et taida tolla itäautollas saada kun tänne tulet kerskumaan. Mä oon saanu joskus vaikka ihan made in finland talbotilla ajelin.

Vierailija
4/30 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meikäläisen volvo on tehty ennen kiinalaisomistusta. Eikä itäauto jonka kone on traktorista ole premiumia nähnytkään. Huijaavatkin päästöissäkin kun eivät osaa koneita tehdä. Et taida tolla itäautollas saada kun tänne tulet kerskumaan. Mä oon saanu joskus vaikka ihan made in finland talbotilla ajelin.

Jos sä et ton enempää autoista tiedä, niin pitäisit suuta soukemmalla. Superbin kone on tehty saksassa, niin kuin muukin tekniikka. Ei sentään sveduissa, eikä kiinassa. Aja sä vain sillä mainitsemallasi työväenluokan premiumilla, minä painan aidosti saksalaisella laadulla.

Tuossa 190hv tdi:ssä on Adblue säiliö, joka ruiskuttaa urealiuoksen ennen ulospääsyään (palotapahtumaa) pakokaasun sekaan, jolloin päästöt muuttuvat vesihöyryksi, joten uskallan väittää että sun volvon "nox" päästöt ovat suuremmat, kuin mainitsemallani tekniikalla toimivalla.

Autolla en koskaan pillua ole yrittänyt saada, sitä saa vaikka fillarilla, jos on siitä lajista oleva alfa.

Vierailija
5/30 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et ton enempää autoista tiedä, niin pitäisit suuta soukemmalla. Superbin kone on tehty saksassa, niin kuin muukin tekniikka. Ei sentään sveduissa, eikä kiinassa. Aja sä vain sillä mainitsemallasi työväenluokan premiumilla, minä painan aidosti saksalaisella laadulla.

Tuossa 190hv tdi:ssä on Adblue säiliö, joka ruiskuttaa urealiuoksen ennen ulospääsyään (palotapahtumaa) pakokaasun sekaan, jolloin päästöt muuttuvat vesihöyryksi, joten uskallan väittää että sun volvon "nox" päästöt ovat suuremmat, kuin mainitsemallani tekniikalla toimivalla.

Autolla en koskaan pillua ole yrittänyt saada, sitä saa vaikka fillarilla, jos on siitä lajista oleva alfa.

Samaa VAG paskaa kuin muutkin siihen kuuluvat. Tiedän kyllä tarkkaan. Ja tiesin mitä sanoa ja sun vastauksen tyylin tiesinkin jo etukäteen. Jo eka viestisi kerto susta oleellisen. Nyt osu pahasti pieneen piliisi. Haha!

No naiset miten on? Alfa, beeta, omega mikä sitten lie onko sillä autolla väliä? Kysymys on kysytty miljoonia kertoja. Onko miehen status, joka myös auton kautta heijastuu, seksin antamisen arvoista?

Vierailija
6/30 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä mitään alfaa ole nähnytkään. Pienimulkkuinen mies kun noin kolahtaa.

Vierailija
7/30 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen seksipalsta = tapellaan autoista :)

Vierailija
8/30 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen seksipalsta = tapellaan autoista :)

Jepp...:D automiesten seksielämästä 98% on niitä autoja ja loput 2% on itsensä hanskomista.

Vierailija
9/30 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa VAG paskaa kuin muutkin siihen kuuluvat. Tiedän kyllä tarkkaan. Ja tiesin mitä sanoa ja sun vastauksen tyylin tiesinkin jo etukäteen. Jo eka viestisi kerto susta oleellisen. Nyt osu pahasti pieneen piliisi. Haha!

No naiset miten on? Alfa, beeta, omega mikä sitten lie onko sillä autolla väliä? Kysymys on kysytty miljoonia kertoja. Onko miehen status, joka myös auton kautta heijastuu, seksin antamisen arvoista?

Ottipa herkkään hurrihipiään. Aja sä sillä vanhalla eu-luokittelemattomalla ilmansaastuttajallasi ja vedä käteen siellä vanhan volvosi takapenkillä. Me alfat hoidetaan nää daamit himaan EU6 luokitteisilla premiumeilla ja perään laitetaan lakanat laulamaan hienovireistä saksalaista sinfoniaa.

Vierailija
10/30 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä mitään alfaa ole nähnytkään. Pienimulkkuinen mies kun noin kolahtaa.

Alfa miehen pylly nousee ja laskee. Alla kuuluu naisen nautinnollinen voihkinta. Alfa tulee vaikka Zetorilla, niin silti pillu aukeaa alfan suonikkaan ja uljaan kullin edessä. 

Vierailija
11/30 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja autot, molemmista aina tapellaan. Mitäpä muuta mies tarvitsee...

Vierailija
12/30 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onha se mukava ajella siistillä ja muutenki ookoo autolla, mut ei se auto siihe saantii kyl kovi isosti vaikuta... Emmä ainakaa autoo sen takii osta et naisia sais enemmä.

T: M34w

Vierailija
13/30 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU6 luokitteisella autolla ajavalla alfamiehellä kulli seisoo aina valmiina auttamaan suomalaisia daameja puutteessaan.

He kun ovat joskus seonneet näihin svedupelle volvoilijoihin, mutta kun eihän niillä seiso kuin silloin, kun on miehen perse edessä pystyssä, niin eipä siinä näitä kiimaisia daameja paljoa tyydytellä. Siinä on sitten helppoa alfan saapua lipuen laatuautollaan paikalle ja korjata sato.

Vierailija
14/30 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa uros painaa edestä ja takaa, jolloin nainen laulaa ja makaa, nauttii orgasmiensa kourissa ja pyytää lisää. Alfa uros karauttaa premiumilla horisonttiin, ettei tule liikaa kiintymistä, koska alfan on vain ja ainoastaan tarkoitus naida.

Vierailija
15/30 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfauros vaikuttaa ikävä kyllä vähån tyhmältä ja yksinkertaiselta käytöksensä takia. Ok, olet osannut lukea autosi esitteen ja nyt pädet täällää oppimasi kanssa. Mut tuo tyhmyys on se joka meitä naisia EI viehätä.

Vierailija
16/30 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfauros vaikuttaa ikävä kyllä vähån tyhmältä ja yksinkertaiselta käytöksensä takia. Ok, olet osannut lukea autosi esitteen ja nyt pädet täällää oppimasi kanssa. Mut tuo tyhmyys on se joka meitä naisia EI viehätä.

Voi kulta pieni, kyllä se sinäkin laulaisit sellaisia aarioita, kun aito alfamies tulee sinuun uhkealla suonikkaalla kullillaan edestä ja takaa. Antaa sinulle orgasmeja orgasmeiden perään ja vie premiumilla rakastelun jälkeen hienoon ravintolaan illastamaan.

Vierailija
17/30 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.. Omien kokemusteni mukaan olen saanut antaa kaluani naisille, on alla ollut sitten iän vanha kuppainen eskortti, uudenkarhea kallis maasturi tai helvetin iso veekasi..

Ja siis minähän en tosiaan saa pillua, vaan naiset saa mua.. Ehkäpä ne on just ne miehet jotka säälipillua kerjää , jotka auton tarvii jatkeeksi saamiseen..

Taidanpa poistua tästä polttamaan kumia;)

Vierailija
18/30 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan että muulla ei väliä kunhan auto on Volvon farkku tai citymaasturi (c30 c70 ym homostelut ei käy. V50 rajoilla). 740 940 (ym kolminumeroiset) V70 (ykkös kakkos kolmoskoppaset) V40 (vanha kori) V60 XC60 XC90 ym ym..

Vierailija
19/30 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena vastaan että muulla ei väliä kunhan auto on Volvon farkku tai citymaasturi (c30 c70 ym homostelut ei käy. V50 rajoilla). 740 940 (ym kolminumeroiset) V70 (ykkös kakkos kolmoskoppaset) V40 (vanha kori) V60 XC60 XC90 ym ym..

Vastaa aloittaja itselleen.

Vierailija
20/30 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa aloittaja itselleen.

Väärin meni.

Aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä