Tänään pitäisi olla aivan erityisen kaunis! Apuja ja mielipiteitä kaivataan :D
Tällä hetkellä mulla on kasvonaamio jotta kasvojen iho olisi erityisen hehkuva ja kaunis (käyn tämän jälkeen saunassa ja kuorin koko kehon ihon huulia myöten). Hiuksissa on tehonaamio jotta ne kiiltäisi mahdollisimman paljon ja lisään niihin vielä kiiltoa antavaa öljyä ja harjaan luonnonharjalla kiiltäväksi. Olen nukkunut hyvät yöunet. Teen kevyen jumpan.
- Mulla on uusi mekko mikä on rento, naisellinen ja sopii mulle väreiltään hyvin. Paljastaa muodot hieman salakavalasti.
- Ajelen ja siistin kaikki karvat päästä varpaisiin ja värjään kulmakarvat ja ripset.
- Meikin teen oikein huolellisesti mutta en laita liikaa (pohja, poskipuna, hillitty varjostus airinkopuuterilla, kajal, ripsiväri, luonnollinen luomiväri, neutraali huulipuna ja kulmakynä).
- Pesen hampaat huolellisesti ja lankaan hampaiden välit, jonka jälkeen pesen ne vielä valkaisevalla soodalla.
- Lakkaan ja viilaan kynnet sekä siistin kynsinauhat. Sekä laitan kosteuttavaa voidetta.
- Laitan parasta hajuvettäni kaksi suihkausta ilmaan ja kävelen tuoksusumun läpi.
- Putsaan korut, kengät ja laukun.
- Juon yhden drinkin jotta olen rento ja hyväntuulinen.
Mitä vielä? Onko jotain niksejä mitä kannattasi tehdä? Unohdinko jotain?
Tilaisuus on siis juhlat, jossa aion hurmata erään miehen.
Kommentit (90)
Kuuntele miestä ja sano selkeästi, että arvostat hänen saavutuksiaan ja ihailet, mitä hän on saanut aikaan. Älä kerro itsestäsi pitkiä juttuja tai kummallisia oikutteluja. Kuuntele ja kehu miehen saavutuksia. Mikään meikki ei ole tehokkaampaa.
Haloo ap! Vieläkö kieritte lakanoissa vai miksi et kerro kuinka yö meni.
Muuten ok, asia on vain niin, että mies haluaa "metsästää", ei olla saaliina.
Täällä on sääntö nro 1: Juttu pitää saattaa loppuun. Miten kävi? Pitääkö hälyttää poliisi? Olet voinut osua sarjamurhaajaan. Se jää meidän tunnollemme, jos niin on käynyt, emmekä reagoi mitenkään.
Ap, älä käytä aurinkopuuteria varjostusten tekemiseen.
Muista hienot alusvaatteet, sellaiset jotka sopivasti antavat ryhtiä mekollesi! Stay-upit eikä mitään sukkiksia.
Iloinen mieli ja itseluottamus kohdilleen ennen tapaamista, äläkä juo illan aikana liikaa alkoa. Onnea matkaan, hurmaa se mies!
Meni juuri niin kuin toivoin ja nyt on perhosia mahassa kun ajattelenkin eilistä. Hävisin ketjusta eilen koska tämä alkoi mennä niin ikävään suuntaan ja halusin olla hyväntuulinen. En aikonutkaan mennä sänkyyn, vetää kaatokännejä, viedä toisen miestä enkä lorttoilla, kuten klassisesti av:lla jotkut olettivat. ap
Ihanaa ja tyylikästä :-) Säilytä linjasi!
Itse vasta äsken näin tämän ketjun, eilen en ollut kommentoimassa. Jotenkin tuli hyvä mieli tästä, vaikka ilkeitäkin kommentteja oli. Kiva ap, jos ilta meni putkeen ☺️
Ap tässä. Tapahtumasta on nyt pitkän aikaa ja voin päivittää tilannetta.
Miehellä oli sittenkin avovaimo josta erosivat pian illan jälkeen (en tiedä saiko hän jotenkin tietää tapahtuneesta vai ei). Mies yritti aluksi pyörittää meitä yhtäaikaa, mutta minä vetäydyin. Heidän eronsa jälkeen mies mankui minua vielä jonkin aikaa sänkyynsä, mutta itselläni oli mennyt jo maku koko tyyppiin.
Jossain välissä tämä miehen naisystävä tuli miehelle raskaaksi ja ovat ilmeisesti nyt kai perhe. Mies on nykyään aika hurja ilmestys. Todella lihava, siivoton ja suorastaan alkoholistin näköinen. En tiedä onko töissä vai ei.
Itsellä nykyään mies jonka tapasin piakkoin tämän ketjun perustamisen jälkeen. Mies on menestynyt, komea, lähes täysin raitis, urheilullinen herrasmies. En olisi parempaa jättipottia voinut löytää.
Menneisyyden itselleni voisin antaa kauneusvinkin että olit tuolloin nuori ja kaunis, suihku ja ripsari olisi riittänyt oikein hyvin.
Kulmakarvoja ei kannata värjätä samana päivänä, kun pitää olla erityisen kaunis. Tosin tää on myöhäistä nyt aplle.
Hienoa että tulit päivittämään nyt, moniin vanhoihin ketjuihin kaipaisi.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että tulit päivittämään nyt, moniin vanhoihin ketjuihin kaipaisi.
Mukavaa jos viihdytti. Olen kipeänä ja minulla on tylsää, joten tuli tällainenkin sitten mieleen :) ap
Päivittäkää te muutkin vanhoja ketjujanne. Nykyään tosin ketjut katoavat helposti eikä ole mitä päivittää.
Vinkki: lakkaa yrittämästä, sillä ei kukaan mies halua "tulla hurmatuksi"
Miehet haluavat hurmata, oletko itse valmis?
Kovat paineet mokaa koko projektin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita jotain kevyesti päivettävää itseruskettavaa vielä :)
Voisin tehdä tämän. Hyvä idea. ap
Itseruskettavista aina haisee läpi se ominaishaju. Älä sitä enää tänään laita.
Miten lähti ilta käyntiin, ap?