Tänään pitäisi olla aivan erityisen kaunis! Apuja ja mielipiteitä kaivataan :D
Tällä hetkellä mulla on kasvonaamio jotta kasvojen iho olisi erityisen hehkuva ja kaunis (käyn tämän jälkeen saunassa ja kuorin koko kehon ihon huulia myöten). Hiuksissa on tehonaamio jotta ne kiiltäisi mahdollisimman paljon ja lisään niihin vielä kiiltoa antavaa öljyä ja harjaan luonnonharjalla kiiltäväksi. Olen nukkunut hyvät yöunet. Teen kevyen jumpan.
- Mulla on uusi mekko mikä on rento, naisellinen ja sopii mulle väreiltään hyvin. Paljastaa muodot hieman salakavalasti.
- Ajelen ja siistin kaikki karvat päästä varpaisiin ja värjään kulmakarvat ja ripset.
- Meikin teen oikein huolellisesti mutta en laita liikaa (pohja, poskipuna, hillitty varjostus airinkopuuterilla, kajal, ripsiväri, luonnollinen luomiväri, neutraali huulipuna ja kulmakynä).
- Pesen hampaat huolellisesti ja lankaan hampaiden välit, jonka jälkeen pesen ne vielä valkaisevalla soodalla.
- Lakkaan ja viilaan kynnet sekä siistin kynsinauhat. Sekä laitan kosteuttavaa voidetta.
- Laitan parasta hajuvettäni kaksi suihkausta ilmaan ja kävelen tuoksusumun läpi.
- Putsaan korut, kengät ja laukun.
- Juon yhden drinkin jotta olen rento ja hyväntuulinen.
Mitä vielä? Onko jotain niksejä mitä kannattasi tehdä? Unohdinko jotain?
Tilaisuus on siis juhlat, jossa aion hurmata erään miehen.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Olethan värjännyt kulmakarvasi ennenkin? Ettei tule hupsis ja ylitummat. :)
Olen värjännyt. Ajattelin pitää väriä vähemmän aikaa kuin ohjeessa ja täydentää kulmakynällä loput. ap
Vierailija kirjoitti:
Ruokasooda naarmuttaa hampaita.
Liikaa käytettynä, mutta hammaslääkärin mukaan voi silloin tällöin käyttää. ap
Ok nyt olet tehnyt kaiken tarpeellisen. Ei kun tyrkylle ja onnea.
Otathan huomioon, että joskus miehet eivät omasta aloitteestaan ymmärrä lähestyä sinua varsinkin jos olet laittanut itsesi liian kauniiksi. Jos et halua odottaa vielä toistakin puolta elämästäsi, niin anna sille miehelle edes jokin helppo tapa lähestyä sinua, ja jos ilta meinaa loppua kesken niin ei auta kuin käydä jo suorempaan toimintaan juota se vaikka känniin ja kun se aamulla herää krapuloissaan niin kysele ohimennen mikähän me pannaan lapselle nimeksi . TAI ei peruutetaan viimeinen. Ei ollukkaan ihan hyvä idea. Toista ei saa kiusata varsinkaan jos haluaa elää sen kanssa loppuelämänsä.
Liika yrittäminen voi pilata tunnelman. Samoin odotukset, jotka näkyvät naamasta. Jos laitat liikaa huulipunaa, mies olettaa että haluat vain imaista sitä jossain komerossa.
Käyt suihkussa, laita puhtaat siistit vaatteet, kuuntele Pinkin Iam not here for your entertaiment. Tai sitten vain esität lorttoa bimboa, kuten olet jo ilmeisesti päättänyt. Ja vedät kunnon pohjat. Vaikka iholle ja aivoille olisi parempi kunnon vesitankkaus ja lusikallinen ruokaöljyä. ( sisäisesti).
Et kai vaan ole minkään varatun äijän perässä, kai kyseessä on joku vapaa ja tavoittelemisen arvoinen?!
Kerro huomenna miten meni! Ja muitakin yksityiskohtia miehestä ja sinusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito hymy ja rennon itsevarma olemus.. älä unohda niitä tuon hurjan panostuksen keskellä!
Tämä on todellakin hyvä muistaa. Voisin laittaa mielimusiikkia ja tanssia sen mukana ennen lähtöä. Liika pingotus voi pilata kaiken 😊 ap
Aiotko lähestyä sitä miestä vai mikä suunnitelma sulla on?
Menen juttelemaan hänelle. Aion hurmata hänet olemalla hauska, mukava ja viehättävä sekä näyttää illan edetessä selvää vihreää valoa, jotta hän voi halutessaan tehdä aloitteen. ap
älä sitten liikoja odota, jos et ole itse valmis tekemään aloitetta :D
Itse kävin ihan ammattimeikkaajalla kun halusin hurmata yhden miehen ja samana päivänä vielä kampaajalla!...satsasin täysillä!ja onnistuin😉voitte pitää minua turhamaisena,mutta kannatti.
Kerro Ap sitten miten kävi..tsemppiä sulle!
Kokeile kajalia silmän sisäluomelle, ei alas vaan ylös. Alas sisäluomelle ohuesti valkoista. Samoin silmäluomen päälle sisänurkkiin vaaleaa luomiväriä ja silmän alle sisänurkkiin.
Huulten rajaus. Hiusten juuriin kevyt hiuslakka ja sormilla sekoittelet tuuheutta.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin ihan ammattimeikkaajalla kun halusin hurmata yhden miehen ja samana päivänä vielä kampaajalla!...satsasin täysillä!ja onnistuin😉voitte pitää minua turhamaisena,mutta kannatti.
Kunnon panostuksella on paljon tekemistä myös sen kanssa, että tuntee itsensä iloiseksi ja itsevarmaksi, mikä on sen kaiken lisäksi erittäin tärkeää. Mukavaa, että onnistuit! Ei näin paljon vaivaa nähdä ellei se toinen todella tunnu sen arvoiselta 😉 ap
Vierailija kirjoitti:
Meikkaa todella kirkkaissa valoissa. Ota kaikki lamput ja muut valonlähteet käyttöön. Kun sen tekee, näyttää pimeämmässä todella hyvältä. Normaali kylppärivalaistus ei riitä!
Varastossa on vanha armeijan ilmatorjunnan valonheitin . Onko se riittävän kirkas?
Kuulostaa siltä, että ap aikoo taklata miehestä kilpailevat naiset tieltään. Mies itse ei ehkä osaa arvostaa kaikkea panostusta. Toivotan onnea molemmille.
Kuulostaa ihanalta. Tanssiessa mieti, miksi sä olet niin mahtava just tuollaisena. Ja juhlissa keskityt kysymyksillä ja katseilla (ja kosketuksella) kertomaan miehelle, miksi juuri hän on niin mahtava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta. Tanssiessa mieti, miksi sä olet niin mahtava just tuollaisena. Ja juhlissa keskityt kysymyksillä ja katseilla (ja kosketuksella) kertomaan miehelle, miksi juuri hän on niin mahtava tyyppi.
No se mies on täys mulkku mutta sillä on paljon rahaa. Ei paljon sen jutut kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kajalia silmän sisäluomelle, ei alas vaan ylös. Alas sisäluomelle ohuesti valkoista. Samoin silmäluomen päälle sisänurkkiin vaaleaa luomiväriä ja silmän alle sisänurkkiin.
Huulten rajaus. Hiusten juuriin kevyt hiuslakka ja sormilla sekoittelet tuuheutta.
Voisin kokeilla tuota kajalia yläpuolen sisäpuolelle. Sotkeentuuko se illan mittaan silmään ja sisänurkkiin? Yritän meikata mahdollisimman huolettomasti ettei tarvitse niin usein ehostaa jottei voin viettää iltaa rennosti.
Mun huulipuna on todella neutraali joten ajattelin jättää rajauksen pois ettei tule liian suittu vaikutelma. ap
Vierailija kirjoitti:
Säälin sinua, kun on ilmeisesti noin huono itsetunto että ajattelit vain ulkoisten avujen ratkaisevan. Näköjään vieläkin mies on mielestäsi kanssasi vain ulkonäön takia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ajattelin! :) Vietän itse mukavan illan nauttien myös ystävien seurasta, mutta kuitenkin selvästi osoittaen kiinnostusta tähän mieheen. En usko, että vaikutan epätoivoiselta ja bimbolta koska eihän se mies tiedä millaisen vaivan olen nähnyt. Hän näkee vain iloisen minän jonka seura on (toivottavasti) hyvää ja mielenkiintoista. ap
Olethan värjännyt kulmakarvasi ennenkin? Ettei tule hupsis ja ylitummat. :)