Tänään pitäisi olla aivan erityisen kaunis! Apuja ja mielipiteitä kaivataan :D
Tällä hetkellä mulla on kasvonaamio jotta kasvojen iho olisi erityisen hehkuva ja kaunis (käyn tämän jälkeen saunassa ja kuorin koko kehon ihon huulia myöten). Hiuksissa on tehonaamio jotta ne kiiltäisi mahdollisimman paljon ja lisään niihin vielä kiiltoa antavaa öljyä ja harjaan luonnonharjalla kiiltäväksi. Olen nukkunut hyvät yöunet. Teen kevyen jumpan.
- Mulla on uusi mekko mikä on rento, naisellinen ja sopii mulle väreiltään hyvin. Paljastaa muodot hieman salakavalasti.
- Ajelen ja siistin kaikki karvat päästä varpaisiin ja värjään kulmakarvat ja ripset.
- Meikin teen oikein huolellisesti mutta en laita liikaa (pohja, poskipuna, hillitty varjostus airinkopuuterilla, kajal, ripsiväri, luonnollinen luomiväri, neutraali huulipuna ja kulmakynä).
- Pesen hampaat huolellisesti ja lankaan hampaiden välit, jonka jälkeen pesen ne vielä valkaisevalla soodalla.
- Lakkaan ja viilaan kynnet sekä siistin kynsinauhat. Sekä laitan kosteuttavaa voidetta.
- Laitan parasta hajuvettäni kaksi suihkausta ilmaan ja kävelen tuoksusumun läpi.
- Putsaan korut, kengät ja laukun.
- Juon yhden drinkin jotta olen rento ja hyväntuulinen.
Mitä vielä? Onko jotain niksejä mitä kannattasi tehdä? Unohdinko jotain?
Tilaisuus on siis juhlat, jossa aion hurmata erään miehen.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin ihan ammattimeikkaajalla kun halusin hurmata yhden miehen ja samana päivänä vielä kampaajalla!...satsasin täysillä!ja onnistuin😉voitte pitää minua turhamaisena,mutta kannatti.
Kerro Ap sitten miten kävi..tsemppiä sulle!
Hienoa! Itse en kehtaa liikaa satsata, ettei mies sitten kovasti pety, miltä näytän arkena. :/
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: lakkaa yrittämästä, sillä ei kukaan mies halua "tulla hurmatuksi"
Miehet haluavat hurmata, oletko itse valmis?
Kovat paineet mokaa koko projektin.
Kyllähän se onnistui. Vähän liiankin hyvin. Päivitin tilanteen pari viestiä sitten. Ap
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, mikä projekti! Ei voi kuin toivoa, että hurmaus onnistuu!
Ihan tavallisia juttujahan tuossa on listattu. Siis arkisia juttuja, Ap vain onnistunut selostamaan ne tuollaiseksi seikkaperäiseksi listaksi kuin hän tekisi jotain suurtakin.
Hyvät, vartalolle sopivat vaatteet, kasvonaamiot, ihon kuorinta, hiusten harjaaminen, urheilu, hampaiden pesu ja lankaus, kynsien siistiminen, ihon kosteuttaminen, vaatteiden ja asusteiden puhtaana pitäminen ym. tavallista elämää. Toki tuolla oli tuo meikkaus myös, mutta käsittääkseni aika moni meikkaakin viikottain.
Ehkä ap on sitten joku rönttäpekka normaalisti, jos nuo asiat tehdään vain kun tavataan kiinnostava mies :D Enkä siis tarkoita, että pitäisi esim. kasvonaamioita tai meikkiä käyttää, mutta kyllä useimmat ihmiset huolehtii itsestään jollain tasolla, eli ainakin iso osa tuon listan asioista arkisia toimenpiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisia juttujahan tuossa on listattu. Siis arkisia juttuja, Ap vain onnistunut selostamaan ne tuollaiseksi seikkaperäiseksi listaksi kuin hän tekisi jotain suurtakin.
Hyvät, vartalolle sopivat vaatteet, kasvonaamiot, ihon kuorinta, hiusten harjaaminen, urheilu, hampaiden pesu ja lankaus, kynsien siistiminen, ihon kosteuttaminen, vaatteiden ja asusteiden puhtaana pitäminen ym. tavallista elämää. Toki tuolla oli tuo meikkaus myös, mutta käsittääkseni aika moni meikkaakin viikottain.
Ehkä ap on sitten joku rönttäpekka normaalisti, jos nuo asiat tehdään vain kun tavataan kiinnostava mies :D Enkä siis tarkoita, että pitäisi esim. kasvonaamioita tai meikkiä käyttää, mutta kyllä useimmat ihmiset huolehtii itsestään jollain tasolla, eli ainakin iso osa tuon listan asioista arkisia toimenpiteitä.
Olin tuolloin luonnonkaunis nuori nainen enkä olisi tarvinnut muuta kuin suihkun ja vähän ripsaria. Ketju on tehty vuonna -17. Ap
Eihän siitä ole kuin 6v. Muuttuuko jonkun ulkonäkö niin nopeasti?
Aina ihmetyttää kun minulle vielä 30+ myydään lastenlippu. Aika myös menee tosi nopeasti. Ei 6v ole kuin pari aivastusta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä ole kuin 6v. Muuttuuko jonkun ulkonäkö niin nopeasti?
Aina ihmetyttää kun minulle vielä 30+ myydään lastenlippu. Aika myös menee tosi nopeasti. Ei 6v ole kuin pari aivastusta.
Oletko huomannut miten moni muuttui jo pelkästään pandemian aikana? Joko hyvään tai huonoon suuntaan.
Kulmakarvoja ja ripsiä ei kannata värjätä sinä päivänä kun pitäisi olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvoja ja ripsiä ei kannata värjätä sinä päivänä kun pitäisi olla kaunis.
Eikä 6 vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tuolloin luonnonkaunis nuori nainen enkä olisi tarvinnut muuta kuin suihkun ja vähän ripsaria. Ketju on tehty vuonna -17. Ap
Aika nopeaa olet sitten lössähtänyt :D Ja vaikka olisi miten kaunis, niin on hyvä pitää itsestä huolta eli harjata hampaat ja langata hammasvälit, harrastaa liikuntaa, pukeutua itselle sopivasti, harjata hiukset, pitää vaatteet ja asusteet puhtaana jne. Usea kohta listassa oli tuota tasoa.
Ketju on vuodelta -17