Tänään pitäisi olla aivan erityisen kaunis! Apuja ja mielipiteitä kaivataan :D
Tällä hetkellä mulla on kasvonaamio jotta kasvojen iho olisi erityisen hehkuva ja kaunis (käyn tämän jälkeen saunassa ja kuorin koko kehon ihon huulia myöten). Hiuksissa on tehonaamio jotta ne kiiltäisi mahdollisimman paljon ja lisään niihin vielä kiiltoa antavaa öljyä ja harjaan luonnonharjalla kiiltäväksi. Olen nukkunut hyvät yöunet. Teen kevyen jumpan.
- Mulla on uusi mekko mikä on rento, naisellinen ja sopii mulle väreiltään hyvin. Paljastaa muodot hieman salakavalasti.
- Ajelen ja siistin kaikki karvat päästä varpaisiin ja värjään kulmakarvat ja ripset.
- Meikin teen oikein huolellisesti mutta en laita liikaa (pohja, poskipuna, hillitty varjostus airinkopuuterilla, kajal, ripsiväri, luonnollinen luomiväri, neutraali huulipuna ja kulmakynä).
- Pesen hampaat huolellisesti ja lankaan hampaiden välit, jonka jälkeen pesen ne vielä valkaisevalla soodalla.
- Lakkaan ja viilaan kynnet sekä siistin kynsinauhat. Sekä laitan kosteuttavaa voidetta.
- Laitan parasta hajuvettäni kaksi suihkausta ilmaan ja kävelen tuoksusumun läpi.
- Putsaan korut, kengät ja laukun.
- Juon yhden drinkin jotta olen rento ja hyväntuulinen.
Mitä vielä? Onko jotain niksejä mitä kannattasi tehdä? Unohdinko jotain?
Tilaisuus on siis juhlat, jossa aion hurmata erään miehen.
Kommentit (90)
Minä en kyllä koskaan voisi laittaa kasvonaamiota samana päivänä, kun pitäisi hurmata joku.
Iho olisi läikikäs ja kaikki epäpuhtaudet alkaisivat puskea ulos pari tuntia puhdistuksen jälkeen. Itse olisin tämän vaiheen tehnyt jo n. 3 päivää ennen H-hetkeä.
Enkä ymmärrä tuota karvojen ajelua... Onko tarkoitus antautua jo samana iltana jollekin miekkoselle ja siksi pitää olla paikat kunnossa? Hyhh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin ihan ammattimeikkaajalla kun halusin hurmata yhden miehen ja samana päivänä vielä kampaajalla!...satsasin täysillä!ja onnistuin😉voitte pitää minua turhamaisena,mutta kannatti.
Kerro Ap sitten miten kävi..tsemppiä sulle!Kunnon panostuksella on paljon tekemistä myös sen kanssa, että tuntee itsensä iloiseksi ja itsevarmaksi, mikä on sen kaiken lisäksi erittäin tärkeää. Mukavaa, että onnistuit! Ei näin paljon vaivaa nähdä ellei se toinen todella tunnu sen arvoiselta 😉 ap
Eli et edes tunne koko tyyppiä, eikä hänkään tunne sinua? Mistä tiedät, että hän on noissa juhlissa? Ap, vaikutat luotaantyöntävältä stalkkerilta. Mies tuskin innostuu kaltaisestasi miellyttämisenhaluisesta tyrkystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta. Tanssiessa mieti, miksi sä olet niin mahtava just tuollaisena. Ja juhlissa keskityt kysymyksillä ja katseilla (ja kosketuksella) kertomaan miehelle, miksi juuri hän on niin mahtava tyyppi.
Juuri näin ajattelin! :) Vietän itse mukavan illan nauttien myös ystävien seurasta, mutta kuitenkin selvästi osoittaen kiinnostusta tähän mieheen. En usko, että vaikutan epätoivoiselta ja bimbolta koska eihän se mies tiedä millaisen vaivan olen nähnyt. Hän näkee vain iloisen minän jonka seura on (toivottavasti) hyvää ja mielenkiintoista. ap
No kyllä se sitten tajuaa sen vaivannäön, jos satut saamaan sen ansaasi ja myöhemmin ilman meikkiä ja ilman tuota ehostusta paljastutkin suohirviöksi.
Tiedän ap:n. Sellaiset terkut sinne, että vaivannäkösi on turhaa. Mies on nimittäin jo kiinnostunut eräästä toisesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kajalia silmän sisäluomelle, ei alas vaan ylös. Alas sisäluomelle ohuesti valkoista. Samoin silmäluomen päälle sisänurkkiin vaaleaa luomiväriä ja silmän alle sisänurkkiin.
Huulten rajaus. Hiusten juuriin kevyt hiuslakka ja sormilla sekoittelet tuuheutta.Mikä ihme on sisäluomessa alas ja ylös? Siis alaluomi ja yläluomi?
No siis yleensä laitetaan rajauskynää luomen ulkoreunaan ja kajalia sisäreunaan. Kun vedät alaluomea vähän alaspäin niin katsot sitä sisäreunaa. En osaa paremmin selittää. Yläsisäreunassa musta kajaali on tosi tehokas.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä koskaan voisi laittaa kasvonaamiota samana päivänä, kun pitäisi hurmata joku.
Iho olisi läikikäs ja kaikki epäpuhtaudet alkaisivat puskea ulos pari tuntia puhdistuksen jälkeen. Itse olisin tämän vaiheen tehnyt jo n. 3 päivää ennen H-hetkeä.
Enkä ymmärrä tuota karvojen ajelua... Onko tarkoitus antautua jo samana iltana jollekin miekkoselle ja siksi pitää olla paikat kunnossa? Hyhh..
Tämä.
Jos tämä olisi tositarina, niin kauneuteensa panostavana naisena ap kyllä tietäisi että sääntö nro 1 on se, että tuollaiset valmistelut tehdään AINA vähintään edellisenä päivänä ellei jo aiemmin. Koska aina tapahtuu jotain. Aina.
Älä hyvä nainen varjosta aurinkopuuterilla!
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä nainen varjosta aurinkopuuterilla!
Miksi? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kajalia silmän sisäluomelle, ei alas vaan ylös. Alas sisäluomelle ohuesti valkoista. Samoin silmäluomen päälle sisänurkkiin vaaleaa luomiväriä ja silmän alle sisänurkkiin.
Huulten rajaus. Hiusten juuriin kevyt hiuslakka ja sormilla sekoittelet tuuheutta.Mikä ihme on sisäluomessa alas ja ylös? Siis alaluomi ja yläluomi?
No siis yleensä laitetaan rajauskynää luomen ulkoreunaan ja kajalia sisäreunaan. Kun vedät alaluomea vähän alaspäin niin katsot sitä sisäreunaa. En osaa paremmin selittää. Yläsisäreunassa musta kajaali on tosi tehokas.
http://tipsandbeauty.com/wp-content/uploads/2015/07/create-smokey-eyes-…
Tuossa on vedetty ulko- ja sisäreuna mustalla. Itse vedän alas valkoista, ylös mustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikkaa todella kirkkaissa valoissa. Ota kaikki lamput ja muut valonlähteet käyttöön. Kun sen tekee, näyttää pimeämmässä todella hyvältä. Normaali kylppärivalaistus ei riitä!
Erittäin hyvä muistutus!! Tämän teen. Kiitos! ap
No ei. Jos tilaisuus on hämärässä iltavalaistuksessa, päivänvaloon tarkoitettu meikki ei näytä miltään. Ei siis tarvitse mitään valoarsenaalia ottaa käyttöön. Tarkistat vaan lopputuloksen samantyylisessä valaistuksessa, jossa juhlia vietetään.
Silmääni pisti, että teet kyllä asioita vähän väärässä järjestyksessä. Seuraavan kerran, kun on tarvetta hurmata mies juhlissa, käy ensi saunassa, jotta ihohuokoset ja hiussuomut aukeaa lämmössä. Sitten kuorit vartalon ja kasvot ja peset hiukset. Sen jälkeen uudestaan hetkeksi löylyyn ja sitten kasvo- ja hiusnaamiot. Nyt sun hehkeyttävät naamiot menee vähän hukkaan, koska A) ihossasi on kuollutta ihosolukkoa tukkeena eli naamio ei imeydy parhaalla mahdollisella tavalla ja B) naamion tasoittama iho alkaa punoittaa ja sulkeutuneet ihohuokoset aukeavta uudestaan saunan lämmössä. Sama homma hiuksissa eli kiiltoa antavan naamion teho katoaa, jos sen laiton jälkeen menet saunaan, jossa kostea lämpö avaa hiussuomut ja tukka menee pörhölleen.
Vierailija kirjoitti:
Laita jotain kevyesti päivettävää itseruskettavaa vielä :)
Ja tämä vasta kulmien värjäyksen jälkeen niin väri ei lähde irti!
Missä välissä ajattelit sen jumpan vetää, jos nyt on maskit naamassa ja menet peseytymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon tajusin että sisäluomi on se vesirajalla oleva mutta sitä ihmettelen mikä tuossa vesirajassa on ylös ja alas.
Ei kannata ap alkaa leikkiä kajaaleilöa ja sisäluomilla jos on pienet silmät tai niin sanotut "hooded eyes". Saa näyttämään jo valmiiksi pienet silmät vielä pienemmiltä, luomettomilta ja sinut lutkamaiselta. Jota tosin ilmeisesti jo oletkin.
Ap on niin pihalla. Ja kännisistä naisista ei tykkää kukaan, eli jätä se drinksu pois.
Ap menee hurmaamaan miestä laikukkaalla naamalla, tukkoisilla ihohuokosilla ja tunkkaisella itserusketuksella. Varma tärppi
Älä käy saunassa. Iho punoittaa, eikä meikki tartu.
Mikä ihme on sisäluomessa alas ja ylös? Siis alaluomi ja yläluomi?