Kuinka monen kanssa olet ollut?
Kiinostas tietää miten muilla?
Olen 29 ja mulla on ollut 88 eri kumppania.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että kyllä ne naiset niitä emättimiään uittaa aika rankasti.
Onneksi ei omaa kultamelaa tartte tuonne uittaa
ja lassukka miesasiamies löytäny ketjuun :) ymmärrän ettet ole monen jos kenenkään kanssa ollut... ;)
30 vuotta en ole ollut kenenkään kanssa. On sen verran rankkoja itsetunto- ja kehonkuvaongelmia, etten ole edes harkinnut että päästäisin jonkun lähelleni.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep, toivottavasti tää ketju on trollausta, kiinnostus kumppanin etsintään laskee kuin lehmänhäntä jos kaikki naiset ovat nykyään 100-300 miehen huoria.
Tuskin sinä kumppania muutenkaan löytäisit, jos ajattelet että nämä naiset harrastavat seksiä että saisivat rahaa. Voin kertoa, kyllä ne(kin!) siitä seksistä ihan nauttivat ja aika estoitta. Nykyään käyvät myös töissä ja tienaavat omat rahansa.
m30
Yli 300 valehtelematta. Olin aika aktiivinen nuorempana. N27
Jotain väliltä 12-14. Kolmekymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep, toivottavasti tää ketju on trollausta, kiinnostus kumppanin etsintään laskee kuin lehmänhäntä jos kaikki naiset ovat nykyään 100-300 miehen huoria.
Tuskin sinä kumppania muutenkaan löytäisit, jos ajattelet että nämä naiset harrastavat seksiä että saisivat rahaa. Voin kertoa, kyllä ne(kin!) siitä seksistä ihan nauttivat ja aika estoitta. Nykyään käyvät myös töissä ja tienaavat omat rahansa.
m30
Tais mennä mun pointti muutaman kilometrin yli hilseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m30
Tais mennä mun pointti muutaman kilometrin yli hilseen.
Maksullisesta seksistä sinä tuossa puhuit?
m30
Varmaan reippaasti yli sadan miehen kanssa pannut. Sitten jotain lyhyitä suhteita, seksisuhteita, deittejä, kivaa tms. on ollut myös ehkä 100.
n25
Kertokaapa rehellisesti kumppanille/deitille nämä yli sadan miehen luvut niin veikkaan että alkaa mies etääntyä ellei lähde samantien.
Mitääää vittua, pidättekö jotain kirjaa panoistanne ja olette vielä ylpeitä siitä?? Mun mielestä huolestuttavaa, jos parikymppisellä nuorella naisella ollut satoja seksikumppaneita, yhtä paljon "fuck buddyja" ja monia suhteita. Ei mitään siveellisyyttä tai moraalia, levitellään vaan ahkerasti jalkoja kelle vaan. Eikö tuu yhtään likainen olo, mä en ainakaan pystyis tollaseen. En mä pystyis enää arvostamaan itteeni jos jokainen kylän ja muutaman naapurikylänkin mies kävisi polkemassa. Ja joo seksiä saa harrastaa ja ihan kuinka paljon vaan haluatte, se ei ole multa pois. Mutta herramunvereni kun ei ole mitään rajoja nykyään....
No, mä olenkin aika vanhanaikainen. N24
Vierailija kirjoitti:
Mitääää vittua, pidättekö jotain kirjaa panoistanne ja olette vielä ylpeitä siitä?? Mun mielestä huolestuttavaa, jos parikymppisellä nuorella naisella ollut satoja seksikumppaneita, yhtä paljon "fuck buddyja" ja monia suhteita. Ei mitään siveellisyyttä tai moraalia, levitellään vaan ahkerasti jalkoja kelle vaan. Eikö tuu yhtään likainen olo, mä en ainakaan pystyis tollaseen. En mä pystyis enää arvostamaan itteeni jos jokainen kylän ja muutaman naapurikylänkin mies kävisi polkemassa. Ja joo seksiä saa harrastaa ja ihan kuinka paljon vaan haluatte, se ei ole multa pois. Mutta herramunvereni kun ei ole mitään rajoja nykyään....
Me asutaankin pääsääntöisesti Helsingissä tai muussa isomassa yliopistokaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa rehellisesti kumppanille/deitille nämä yli sadan miehen luvut niin veikkaan että alkaa mies etääntyä ellei lähde samantien.
Multa muija kysyi kerran vähän ohimennen, sanoin että ehkä jotain sata ja kysyin et paljon sillä oli - ja vastasi et about saman verran. Ei puhuttu aiheesta enää. En tajua miten tämä on jollekulle niin kamalan tärkeää.
m30
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuulu kenellekään. Sika.
Vierailija kirjoitti:
Ollenkaan ei haittaa eikä häiritse eikä ole sulta pois, mutta kuitenkin rivitolkulla hämmästelet miten joku voi toimia toisin kuin sinä...... Ookoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa muija kysyi kerran vähän ohimennen, sanoin että ehkä jotain sata ja kysyin et paljon sillä oli - ja vastasi et about saman verran. Ei puhuttu aiheesta enää. En tajua miten tämä on jollekulle niin kamalan tärkeää.
m30
No tuossa tapauksessa ei. Mutta jos toinen sattuisi olemaan järkevä ihminen joka ei makaa satojen ihmisten kanssa, niin varmasti haittaisi tuollainen tieto. En edes koe olevani millään tavalla vanhanaikainen, mutta minusta tuollainen toiminta on saastaista, ei mitään kunnioitusta omaa kehoa tai tulevaa kumppania kohtaan. En tarkoita pahalla, sanon vain mielipiteeni rehellisesti, anonyymina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollenkaan ei haittaa eikä häiritse eikä ole sulta pois, mutta kuitenkin rivitolkulla hämmästelet miten joku voi toimia toisin kuin sinä...... Ookoo.
Mulla kans yks läheinen ystävä jätti sosiologian opinnot kesken jä lähti logopediaa opiskelemaan, siis en käsitä miten joku voi tehdä noin, ite en ikinä tekis! No eipä se minulta pois ole mutta vähän kyllä saa silmät pyöryskäisinä kysellä siltä, että mitä mahtaa touhuta...
ohis
Lukio- ja opiskeluaikoina tuli aika paljon käytyä tapahtumissa tms niin kertyihän noita panoja. En nyt mitään kirjaa ole pitänyt mutta varmaan vajaa 300 miestä ollut matkan varrella. Suhteita ja tapailuja ollut ehkä 50. On siinä muutama seksisuhde ja fuckbuddykin ollut, niitä ehkä 25.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m30
No tuossa tapauksessa ei. Mutta jos toinen sattuisi olemaan järkevä ihminen joka ei makaa satojen ihmisten kanssa, niin varmasti haittaisi tuollainen tieto. En edes koe olevani millään tavalla vanhanaikainen, mutta minusta tuollainen toiminta on saastaista, ei mitään kunnioitusta omaa kehoa tai tulevaa kumppania kohtaan. En tarkoita pahalla, sanon vain mielipiteeni rehellisesti, anonyymina.
Pidän itseäni ihan järkevänä ja sivistyneenä, akateemisia ollaan molemmat ja hygienia on ihan itsestään selvyys, vähän hassua että joku moisesta edes mainitsee kuvaa näkemättä. Kumppaniani kunnioitan ihan normaalisti, omasta kehostani pidän huolta lähinnä lenkkeilemällä epäsäännöllisen säännöllisesti.
m30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m30
Pidän itseäni ihan järkevänä ja sivistyneenä, akateemisia ollaan molemmat ja hygienia on ihan itsestään selvyys, vähän hassua että joku moisesta edes mainitsee kuvaa näkemättä. Kumppaniani kunnioitan ihan normaalisti, omasta kehostani pidän huolta lähinnä lenkkeilemällä epäsäännöllisen säännöllisesti.
m30
Jos vastaat tässä kontekstissa oman kehon kunnioittamiseen lenkkeilyllä ja hygienialla, sekä perusmoraaliin koulutuksella, niin luulen että meidän on turha jatkaa tästä. Different strokes for different folks.
140 ÄO
En muista, mutta aloittajan kanssa samoissa lukemissa.
Ensimmäinen seurustelusuhde oli 14-16 vuotiaana ja päättyi traagisesti. Sen jälkeen meni muutama vuosi niin, että tuli kerättyä festareilta ja muilta reissuilta aika paljon yhden yön (tai päivän ;-)) juttuja.
Sitten parisuhde, joka johti avioliittoon. Kymmenisen vuotta kaiken kaikkiaan saman miehen kanssa.
Avioero 29-vuotiaana ja "hurja vaihe", jonka aikana kymmeniä yhden yön juttuja, hoitoja, tapailusuhteita, parisuhdevirityksiä, jotka eivät toimineet.
33-vuotiaana vähän pitempi parisuhde ja rauhoittuminen. Siitä lähtien enää ihan muutama puhtaasti yhden yön juttu. Joitakin lyhyeksi jääneitä suhteita/tapailuja, yksi reilu kolme vuotta kestänyt suhde ja nyt neljättä vuotta sitoutuneessa parisuhteessa.