Kuinka monen kanssa olet ollut?
Kiinostas tietää miten muilla?
Olen 29 ja mulla on ollut 88 eri kumppania.
Kommentit (86)
Noin sata seksikumppania
Kuusi seurustelukumppania
m30
Sama määrä kumppaneita eli 88 ja minusta se on ihan liikaa ja jopa kuvottavaakin. Siksi en olekaan harrastanut seksiä enää viimeiseen kuuteen vuoteen lainkaan.
N40
Yhdynnässä ehkä joku 100 eri miestä + fuckbuddynä ollut ehkä 20 miestä
deittejä ja suhteita ollut ehkä 40
N25
100 ollut joskus. Nyt 8 vuotta mieheni kanssa ja naimisissa:)
Seksiä on ollut ehkä 150 kanssa
lyhyitä suhteita, deittejä tms on ollut noin 60
N24
Vierailija kirjoitti:
88 on mielestäni kauhea määrä, aivan sama mitä muut sanoo. Itse en pystyisi seurustella noin "kokeneen" kanssa, mutta onneksi asia ei minulle kuulu.
Miten voi muistaa tuollaisen luvun tarkalleen? :D
Itse siis en pidä mitään kirjaa, mutta törmäsin kerran naiseen joka moista piti ja vähän huvitti se. En toki tuomitse, mutta vähän hassu "harrastus".
T. tuo m30
Noin 10 eri naista. Puolet olisi voinut jäädä kokemattakin. Turhaa uittaa tirriään joka akvaariossa. Tosin tuli tehtyä suurinosa näistä kokeiluista 17-25v. Sittemmin yhden naisen mies.
Seksiä oon harrastanu aika vapaasti. En oo laskenu monenko kanssa mutta varmaan yli 200 eri miestä on tullu kokeiltua ja 50 naista. Oon aika paljon deittaillu ja tapaillu lyhyesti, määrä on varmaan jossain myös jossain 100 kohdalla. Semmosia ns. fuck buddyjä on ollut joku 30-40. N28
Vierailija kirjoitti:
N24
Onko tinder sulla se kanava, mistä nämä löytyvät? Ois kiva kuulla vähän siitä prosessista? (Ei siis seksistä, vaan miten se tapahtuu pisteestä x, tuntematon mies - pisteeseen y, päädytään sänkyyn).
t: sama m30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
88 on mielestäni kauhea määrä, aivan sama mitä muut sanoo. Itse en pystyisi seurustella noin "kokeneen" kanssa, mutta onneksi asia ei minulle kuulu.
Itse siis en pidä mitään kirjaa, mutta törmäsin kerran naiseen joka moista piti ja vähän huvitti se. En toki tuomitse, mutta vähän hassu "harrastus".
T. tuo m30
No kyllä mä muistan, tai siis pidän kirjaa. Muistin tarkan lukeman kun aloin pitkään suhteeseen, sen jälkeen ei lukema toki vuosiin lisääntynyt, erottuani alkoi taas kasvaa ja halusin/haluan kyllä olla kartalla minkä nimisten ihmisten ja kuinka monen kanssa olen ollut intiimisti. Joten kyllä, pidän Excel-listaa, joka ei pidä kuitenkaan sisällään mitään arvioita tms., vain nimen ja ajankohdan. Jos tämä on joltain pois niin, no, se ei ole multa pois. :) (Ja jos kiinnostaa, lkm on 33)
Vierailija kirjoitti:
100 ollut joskus. Nyt 8 vuotta mieheni kanssa ja naimisissa:)
Niin no 100 niitä on siis edelleen.
Seksiä yli 200+ miehen kanssa
suhteita ollut joku 50
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Onko tinder sulla se kanava, mistä nämä löytyvät? Ois kiva kuulla vähän siitä prosessista? (Ei siis seksistä, vaan miten se tapahtuu pisteestä x, tuntematon mies - pisteeseen y, päädytään sänkyyn).
t: sama m30
Tinderissä, baarissa tai sitten jotkut kivat miehet tulee iskemään mut eniten tinderistä ja baareista. Ja opiskelijabileissä tapaa aina jonkun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. tuo m30
No kyllä mä muistan, tai siis pidän kirjaa. Muistin tarkan lukeman kun aloin pitkään suhteeseen, sen jälkeen ei lukema toki vuosiin lisääntynyt, erottuani alkoi taas kasvaa ja halusin/haluan kyllä olla kartalla minkä nimisten ihmisten ja kuinka monen kanssa olen ollut intiimisti. Joten kyllä, pidän Excel-listaa, joka ei pidä kuitenkaan sisällään mitään arvioita tms., vain nimen ja ajankohdan. Jos tämä on joltain pois niin, no, se ei ole multa pois. :) (Ja jos kiinnostaa, lkm on 33)
Okei, ihan mielenkiintoista, ihan dokumentointitarkoitukseen siis. Tämä oma vanha kumppanini (saksalainen vanha säätö ehkä kesältä 2014) pisti etunimen ja ajankohdan vihkoon ja printtasi facebookista kundin kuvan ja liimasi vihkoon myös. Tuntuu vaan hassulta, että oma naama ja nimi on tuolla jossain vaikka itse seksiin suhtaudun avoimesti enkä itse tee siitä mitään numeroa. Mutta kukin on vapaa toimimaan miten itse parhaaksi näkee :)
m30
Reilun 30: n kanssa, en tiiä tarkkaa lukua... jää neljänkympin alle kuitenkin. Mulla takana yksi vakava parisuhde, sittemmin tapailuja tms.
N36
Luin jostain, että moodi olis 3, mikä tuntuu ihan uskottavalta: ekan kerran hairahdus, eka oikea seurustelusuhde, avioliitto. Näin se taitaa monella mennä. Aritmeettinen keskiarvo toki huomattavasti korkeampi, koska ne keillä on todella paljon, vääristävät jakaumaa.
Itsellä 17 ja vois olla enemmänkin. Paneminen on kivaa! Nyt kuitenkin jo kiltisti naimisissa.
M39
1, n32