Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monen kanssa olet ollut?

Vierailija
13.10.2017 |

Kiinostas tietää miten muilla?
Olen 29 ja mulla on ollut 88 eri kumppania.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1=aviomieheni  N55

Vierailija
22/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

26

N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15. N46.

Musta liian vähän. En jumalauta tajua ihmisiä, jotka menee naimisiin ekan kanssa. Tietty ei se mulle kuulu tietysti yhtään ja en halua tuomita, en vaan niinku tajua ja ihan kunnioitan, jos siitä seuraa onnellinen elämä. Minulle ei sopisi. En vain ymmärrä jotenkin.

Vierailija
25/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-80

M40

Vierailija
26/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15. N46.

Musta liian vähän. En jumalauta tajua ihmisiä, jotka menee naimisiin ekan kanssa. Tietty ei se mulle kuulu tietysti yhtään ja en halua tuomita, en vaan niinku tajua ja ihan kunnioitan, jos siitä seuraa onnellinen elämä. Minulle ei sopisi. En vain ymmärrä jotenkin.

Jos sattuu rakastumaan siihen ensimmäiseen, niin pitäisikö erota vain siksi että pääsee panemaan muita? Sitä minä taas en ymmärrä. Enkä toki myöskään tuomitse, jos sitä oikeaa etsiessä tai pelkästään seksiä halutessa on useammankin kanssa.

Vierailija
27/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kertynyt. En ole seurustellut. Melkein viikottain on eri mies jos ei vakkaria.

Nainen 30

Vierailija
28/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 N 27

Miehelläni 3 ja hän 29, onneksi. En ikinä ottaisi miestä joka on dippaillut heppiään yli 100!!yök!

Vierailija
29/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15. N46.

Jos sattuu rakastumaan siihen ensimmäiseen, niin pitäisikö erota vain siksi että pääsee panemaan muita? Sitä minä taas en ymmärrä. Enkä toki myöskään tuomitse, jos sitä oikeaa etsiessä tai pelkästään seksiä halutessa on useammankin kanssa.

Juuri näin. Tutustuin mieheeni 16-vuotiaana ja vaikka sitä ennen olisi ollut muutamia muitakin "ehdokkaita", en ollut vielä päätynyt sänkyyn kenenkään kanssa. Miehellä ollut aikaisemmin 1 partneri.

Meidän seksielämä on pelittänyt aina loistavasti, ja oikeastaan paranee vaan vuosien mittaan.

En ole uskovainen enkä muutenkaan mikään siveyshihhuli (itse asiassa aika lailla päinvastoin), mutta en ole ajatellut lähteä tästä muita seksipartnereita etsimään koska yksi on "liian vähän". Varsinkin kun olen tähän yhteen aika tyytyväinen 😉.

T. tuo edellisen sivun N35

Vierailija
30/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sori, ihmettelin tuolla ekan kanssa avioituneita. Sanoin sillai jotenkin väärin.

Teillä vastaajilla on hyvä pointti. Jotenkin vaan kun en tunne ketään, jonka ensirakkaus olisi kestänyt ja ne tutut, jotka meni naimisiin ensirakkauden kanssa, neljäänkymppiin mennessä pettäneet häntä. Jotenkin siis kelasin, että tavallaan menty naimisiin kun täs nyt joku on. Ja tajuan, että olin väärässä. Itse olen helpottunut, että ensirakkauteni loppui aikanaan, oli outo valinta aikanaan se suhde. Mutta oli tosiaan typerää mukta tavallaan vetää johtopäätöksiä omasta elämästä toisten elämään.

I stand corrected.

Vierailija
31/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

N42

Vierailija
32/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow 30/30. Av:lla ihminen myöntää olleensa väärässä ja pyytää anteeksi. Palautit uskoni ihmiskuntaan ja keskustelun mahdollisuuteen. Kiitos. (Ei sarkasmia)

Vierailija
33/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 15 paikkeilla on numero. En muista tarkkaan. Lukuun sisältyy sekä miehiä että naisia.

Vierailija
34/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sori, ihmettelin tuolla ekan kanssa avioituneita. Sanoin sillai jotenkin väärin.

Teillä vastaajilla on hyvä pointti. Jotenkin vaan kun en tunne ketään, jonka ensirakkaus olisi kestänyt ja ne tutut, jotka meni naimisiin ensirakkauden kanssa, neljäänkymppiin mennessä pettäneet häntä. Jotenkin siis kelasin, että tavallaan menty naimisiin kun täs nyt joku on. Ja tajuan, että olin väärässä. Itse olen helpottunut, että ensirakkauteni loppui aikanaan, oli outo valinta aikanaan se suhde. Mutta oli tosiaan typerää mukta tavallaan vetää johtopäätöksiä omasta elämästä toisten elämään.

I stand corrected.

Muiskis! Olet ihana 💓. Harvoin täällä törmää noin fiksuihin ihmisiin.

14&29

Vierailija
35/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15. N46.

Juuri näin. Tutustuin mieheeni 16-vuotiaana ja vaikka sitä ennen olisi ollut muutamia muitakin "ehdokkaita", en ollut vielä päätynyt sänkyyn kenenkään kanssa. Miehellä ollut aikaisemmin 1 partneri.

Meidän seksielämä on pelittänyt aina loistavasti, ja oikeastaan paranee vaan vuosien mittaan.

En ole uskovainen enkä muutenkaan mikään siveyshihhuli (itse asiassa aika lailla päinvastoin), mutta en ole ajatellut lähteä tästä muita seksipartnereita etsimään koska yksi on "liian vähän". Varsinkin kun olen tähän yhteen aika tyytyväinen 😉.

T. tuo edellisen sivun N35

Aloin seurustella mieheni kanssa 15-vuotiaana, hän myös oli ensimmäinen oikea poikaystäväni. Niitä paria lyhyttä pussailuasteelle edennyttä juttua en laske seurustelusuhteiksi. Miehelle olin kolmas kumppani. En minä silloin 15-vuotiaana ensimmäisellä seksikerralla ajatellut, että tämän ihmisen kanssa olen loppuelämäni, eli en ole mitää tosirakkaus odottaa -tyyppiä :D Siinä vaan vuosien myötä hitsauduttiin yhteen, ja yhdessä eläminen on aina tuntunut luontevimmalta vaihtoehdolta. On meillä tietysti huonotkin hetkemme ollut, mutta ero tai pettäminen ei ole käynyt koskaan mielessä. Ei minulla ainakaan, eikä miehelläkään ainakaan niin pitkälle, että hän olisi toteuttanut niitä.

t. tämän sivun N32

Vierailija
36/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

88 on mielestäni kauhea määrä, aivan sama mitä muut sanoo. Itse en pystyisi seurustella noin "kokeneen" kanssa, mutta onneksi asia ei minulle kuulu.

Vierailija
37/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm en ole laskenut, varmaan joku 50.

N30

Vierailija
38/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I stand corrected.

Sinä ja "edellisen sivun N35" saatte taas uskomaan hiukan nettimaailman hyvyyteen. Hienoa keskustelua ja vastaantuloa puolin ja toisin näissä viesteissä. :)

ohis

Vierailija
39/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, joista kolme seurustelukumppania, muita kolmea naista ei vakavampi kiinnostanut. M35

Vierailija
40/86 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6, joista kolme seurustelukumppania, muita kolmea naista ei vakavampi kiinnostanut. M35

Hyvin ilmaistu. Sulla taitaa olla moraali tallella, toisin kuin näillä sataa naideilla (hyi helvetti).