Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
1021/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heih.. Kadonnut lammas hiipii takaisin joukkoonne. Luopio, joka seikkaili viimeksi ketjun sivulla 50. Ja kyllä. Olen syönyt makaronilaatikkoa, hairahduin pois luotanne. Mutta nyt olen nähnyt riisikeittimen valon ja ymmärrän että riisi on se todellinen ravinto josta saa voimaa. Olen tehnyt katumusharjoitusta ja lukenut joka ikisen sivun ja viestin lähtöni jälkeen, ja näin olen rohkenen tulla paikatut ristomattiratiat kourassani pyytämään teiltä armahdusta.

Minulla on kovin ikävä maarauskuja ja maastohaita, ja syntymätön Niinistön vauva kummittelee öisin unissani..

Tosiaan, Salenvauva on unohtunut tässä hetkeksi.

Onko mun elämä tylsää vai kivaa kun eka sivulta tänne asti olen kaikki kommentit lukenut ja kommentoinutkin olen aina tarvittaessa, eka sivulle ei kommenttini ehtinyt, toiselle vasta ja tuhannesjotakin kommentoija olin nyt, mutta mukana olen roikkunut koko matkan, varsinkin poroparan kova kohtalo kosketti kovin.

Lisäksi iloitsin siitä etten ole ainoa Ratioitten märkäsukkainen uhri.

Vierailija
1022/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä ois uskonut n 1000 viestiä tai kommenttia sit että tänne asti päästään.

Ei se uskon asia ollut. Joskus vaan ihmiset kohtaa toisensa ja miettii yhdessä syntyjä syviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tuhannes kommentoija kirjoitti:

Ps. Mitä voitin? Liput 95 MM finaaliin? Poron? Riisinkeittimen?

Susta tuli riemuporomoottori. Laitoin just kynttilän palamaan kunniaksesi.

Kiva. Millä putsaan jättinäytön kauraryyneistä, omenamössöstä ja vaniliakastikkeesta? Vähän purskahti nenästä, kun ole niin liikuttunut.

Putsaa sillä puolivalmiilla Niinistön vauvan tossulla, jonka joudut joka tapauksessa purkamaan, kun siihen tuli silmäpako..

Vierailija
1024/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäänköhän kahteen tonniin ennen ensilunta etelässä? Veikkauksia.

Vierailija
1025/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai! Viikossahan saatiin tonni toteen. Täytyy myöntää, että olen saattanut tehtailla kymmenyksen kommenteista.

Mutta kunnon seurakuntalainenhan antaa kymmenykset kaikesta suurelle valontuojallemme, Porolle?

Vierailija
1026/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai! Viikossahan saatiin tonni toteen. Täytyy myöntää, että olen saattanut tehtailla kymmenyksen kommenteista.

Mutta kunnon seurakuntalainenhan antaa kymmenykset kaikesta suurelle valontuojallemme, Porolle?

Tässä porontodistajien yhteisaulu:

Juokse, porosein, poikki vuoret, maat!

Seistä, syödä saat majall' impyein.

Siellä verraton sammalaarre on,

siellä verraton sammalaarre on.

Vierailija
1027/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No keski-suomessa tänään satoi jo räntää tai lunta niin että talojen katot oli ihan valkoisia, että en tiedä joko se lasketaan ensilumeksi. Koirakin pakeni sitä lumisadetta koppiinsa ja kurkisteli sieltä. Käytiin lenkillä ennen sitä ja sittenpä sille maistui ruokakin hyvin kun oli ollut ulkona koko päivän. Se nukkui kunnon päikkärit, kuorsaus vaan kuului kun tuli sisälle tyynynsä päälle torkkumaan. Talvella se tykkää juosta lumessa niin että lumi pöllyää, ja lumisateella se olis ulkona vaikka koko päivän, mutta ei tykkää räntäsateesta, mutta kukapa siitä tykkäisi?

Vierailija
1028/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Ristomatilla on ne saappaat ja arkku meriittinä, niin onko Anulla jotain vastaavaa? Jotkut Saagim-monot?

Vierailija
1029/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy myöntää sama juttu, mut oman kymmenykseni olen antanut ihan iloisin mielin.

Vierailija
1030/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se uskon asia ollut. Joskus vaan ihmiset kohtaa toisensa ja miettii yhdessä syntyjä syviä.

Totta turiset. Enempi taitaa olla jehovien juttuja nuo uskon asiat. Vai onko yhdyssana tuo uskonasiat? Ei vieläkään yhtään kielipoliisia korjaamassa, täytyy itse yrittää pohtia.

Vierailija
1031/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heih.. Kadonnut lammas hiipii takaisin joukkoonne. Luopio, joka seikkaili viimeksi ketjun sivulla 50. Ja kyllä. Olen syönyt makaronilaatikkoa, hairahduin pois luotanne. Mutta nyt olen nähnyt riisikeittimen valon ja ymmärrän että riisi on se todellinen ravinto josta saa voimaa. Olen tehnyt katumusharjoitusta ja lukenut joka ikisen sivun ja viestin lähtöni jälkeen, ja näin olen rohkenen tulla paikatut ristomattiratiat kourassani pyytämään teiltä armahdusta.

Minulla on kovin ikävä maarauskuja ja maastohaita, ja syntymätön Niinistön vauva kummittelee öisin unissani..

Kaikki valon nähneet on tervetulleita, vaikka välillä olisikin hairahtunut harhapoluille.

Vierailija
1032/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No keski-suomessa tänään satoi jo räntää tai lunta niin että talojen katot oli ihan valkoisia, että en tiedä joko se lasketaan ensilumeksi. Koirakin pakeni sitä lumisadetta koppiinsa ja kurkisteli sieltä. Käytiin lenkillä ennen sitä ja sittenpä sille maistui ruokakin hyvin kun oli ollut ulkona koko päivän. Se nukkui kunnon päikkärit, kuorsaus vaan kuului kun tuli sisälle tyynynsä päälle torkkumaan. Talvella se tykkää juosta lumessa niin että lumi pöllyää, ja lumisateella se olis ulkona vaikka koko päivän, mutta ei tykkää räntäsateesta, mutta kukapa siitä tykkäisi?

Vaikka sitä just sanotaan koiranilmaksi.

Vierailija
1033/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan senkin on muuten keksinyt, koirien eniten vihaamaa säätä sanotaan koiranilmaksi?

Onko muuten olemassa kissanilmaa? Tai poron? En ainakaan muista kuulleeni.

Vierailija
1034/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta turiset. Enempi taitaa olla jehovien juttuja nuo uskon asiat. Vai onko yhdyssana tuo uskonasiat? Ei vieläkään yhtään kielipoliisia korjaamassa, täytyy itse yrittää pohtia.

Kyllä se ei ole yhdyssana tuo uskon asiat.

Vierailija
1035/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia kauniit toverit. Olkoon Poro kanssanne ja tavataan huomenna taas iloisissa merkeissä.

Vierailija
1036/1962 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy myöntää sama juttu, mut oman kymmenykseni olen antanut ihan iloisin mielin.

Jos jokainen on antanut vaaditut kymmenykset, niin onko meitä täällä vain kymmenen? Vai onko joku antanut vähemmän? No, ei ole niin tarkkaa, Välkkyvä Poro ei vaadi tiettyä määrää, kunhan vain osallistuu sillä määrällä minkä katsoo sopivaksi.

Vierailija
1037/1962 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu valkeni tai ei valjennut ku on ihan pimeää. En mene tänään töihin. On vapaata. En kyllä syö makaronilaatikkoakaan. Menen ehkä tarkkailemaan valoporoja lähiympäristöön. Pesukonetta en uskalla käyttää. Tuntuvat olevan vaarallisia vehkeitä.

Vierailija
1038/1962 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysloma ohi ja pitää mennä töihin. Toivottavasti näkyisi jo jouluvaloja matkalla

Vierailija
1039/1962 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan senkin on muuten keksinyt, koirien eniten vihaamaa säätä sanotaan koiranilmaksi?

Onko muuten olemassa kissanilmaa? Tai poron? En ainakaan muista kuulleeni.

Kissanpäivät on ainakin. Kielikuvalla tarkoitetaan lokoisia oloja. Koiranelämällä sitten jotain vähemmän ihanaa. Poroista muistuu mieleen nyt vaan poroporvari, silläkin on vähän negatiivinen sävy. Palaa poroksi on semmonen fingerporilainen ilmaisu. Nyt täytyy ottaa toinen kuppi kahvia.

Vierailija
1040/1962 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkamassa pikkuhiljaa uusi kamppailu siitä, kuka saa kunnian aloittaa sadannen sivun. Jaossa Kunniamaarauskun titteli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi