kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn
Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.
Kommentit (1962)
Kohta paukkuu tonni täyteen:) Tein meille omenakaurapaistosta ja vaniliakastiketta. Olkaa hyvä, te hauskat ja ihanat.
Vierailija kirjoitti:
Tätä on ystävyys, vapautta olla omaomituinen itsensä. Olla hyväksytty outouksineenkin.
Siksi mä tänne tulenkin joka päivä. Tai ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että tää on vielä voimissaan. Käväisin vaan korttelikahvilassa ja heti piti tarkistaa. Olen kiintynyt tähän keskusteluun. Niin terapeuttista. Enää reilut parikymmentä kommenttia niin tonni on saavutettu.
Niinpä, minä en halua mennä muihin ketjuihin kun ne on niin tylsiä ja töitten jälkeen tuun heti tänne, jotain iloa päivään niitten ankeuttajien ja tärkeilevien tyyppien jälkeen. Työ on ihan kivaa, mutta ne työkaverit kun jaksaa aina kertoa niitä niin hauskoja juttujaan ja onko tällä viikolla tehty makaroonilaatikkoa. Ei taida kellään olla edes värivaloja välkyttävää jouluporoa, oikean värisiä kausivaloja vaan. Eikö ne syö riisiä ikinä kun aina tekevät makarooonilaatikkoa, tai ehkä niillä ei ole riisinkeitintä?
Joka viikkoko ne sitä makaronilaatikkoa vääntää? Jo on tylsää. Itse ajattelin huomenna laittaa kaalipataa riisillä, pähkäilen vain laitanko jauhelihaa vai makkaraa sekaan, sipulia nyt ainakin, ja porkkanaa, nam! Jos olisi riisinkeitin, niin saisin vaihtelua, muttei ole, kade olen niille, joilla on. Iso valonalle kyllä on, kun patterit alkavat väsyä, niin nalleparka näyttää siltä kuin sillä olisi joku outo tauti. Ulkona en ole sitä pitänyt, naapurit vielä vievät tai jehovat kielestä riippumatta.
Laita chorizomakkaraa! Sopii hyvin kaalin kanssa, ja miksei myös makaronilaatikkoon.
Kaalikin menis makaronilaatikkoon.
Eikä, mä yritin olla tuhannes, ilmeisesti moni muukin kirjoitti samaan aikaan kun tekstin kirjoittaminen tökki, niinkun monesti hieman ennen klo 23:a.
Jos saat palkinnoksi käydä ostamassa oman jouluvaloporon ja ei ole pakko tehdä makaronilodjua ensi viikolla jos et halua. Saat toki tehdä jos haluat, itse saat päättää.
Meiliä laitetaan makaroonilaatikkoon pekonia ja porkkanaraastetta.
Köyliöstä kotoisin olevan mamman joulupöytään kuuluu makaroonilaatikko. Semmonen tosi makea ja ilman lihaa. Ja ne makaronit on semmosia putken mallisia. Se on kyl hyvää
Vaikka just valitin etten jaksa kuunnella niitä selostuksia makaroonilaatikosta, niin alkoi häiritä yks juttu, eli onko se sellainen jossa on makaronia, jauhelihaa jne makaronilaatikkoa vai makaroni-jauhelihalaatikkoa?
Kun toiset ei laita makaronilaatikkoon kun makaronia ja munamaitoa. Mun mielestä kyllä makaronilaatikkoon tulee niitten makrujen lisäksi jauhelihaa ja sipulia, tai jos joku ei syö lihaa niin makruja, kasviksia ja sipulia. Vaikka sipuli onkin kai kasvis.
Itkettää ja naurattaa. Me tehtiin se:) Hyvä me.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka just valitin etten jaksa kuunnella niitä selostuksia makaroonilaatikosta, niin alkoi häiritä yks juttu, eli onko se sellainen jossa on makaronia, jauhelihaa jne makaronilaatikkoa vai makaroni-jauhelihalaatikkoa?
Kun toiset ei laita makaronilaatikkoon kun makaronia ja munamaitoa. Mun mielestä kyllä makaronilaatikkoon tulee niitten makrujen lisäksi jauhelihaa ja sipulia, tai jos joku ei syö lihaa niin makruja, kasviksia ja sipulia. Vaikka sipuli onkin kai kasvis.
Pääasia, että on makua loorassa ja se käy uunissa. Muu on makuasia.
Olin tuhannes kommentoija kirjoitti:
Ps. Mitä voitin? Liput 95 MM finaaliin? Poron? Riisinkeittimen?
Susta tuli riemuporomoottori. Laitoin just kynttilän palamaan kunniaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Meiliä laitetaan makaroonilaatikkoon pekonia ja porkkanaraastetta.
Köyliöstä kotoisin olevan mamman joulupöytään kuuluu makaroonilaatikko. Semmonen tosi makea ja ilman lihaa. Ja ne makaronit on semmosia putken mallisia. Se on kyl hyvää
Just sellaista tarjoili mun eksanoppini äiti jouluna. Se oli niin hyvää, vai menikö se niin, että se kinkunkastike sen kanssa oli ihanaa, tai siis ne yhdessä. En ole sen jälkeen sitä saanut. Ja putken malliset makaronit oli ainoita oikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun toiset ei laita makaronilaatikkoon kun makaronia ja munamaitoa. Mun mielestä kyllä makaronilaatikkoon tulee niitten makrujen lisäksi jauhelihaa ja sipulia, tai jos joku ei syö lihaa niin makruja, kasviksia ja sipulia. Vaikka sipuli onkin kai kasvis.Pääasia, että on makua loorassa ja se käy uunissa. Muu on makuasia.
Hyvä, nyt ei enää häiritse tämäkään asia.
Mutta tänään menen ajoissa suihkuun ja nukkumaan, sinne suihkuun lähden nyt heti, niin ehdin vielä kommentoimaan tänne jotain jos tarvis tulee siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tää on oikeasti suurin kunnia minkä oon koskaan saanu.
Heih.. Kadonnut lammas hiipii takaisin joukkoonne. Luopio, joka seikkaili viimeksi ketjun sivulla 50. Ja kyllä. Olen syönyt makaronilaatikkoa, hairahduin pois luotanne. Mutta nyt olen nähnyt riisikeittimen valon ja ymmärrän että riisi on se todellinen ravinto josta saa voimaa. Olen tehnyt katumusharjoitusta ja lukenut joka ikisen sivun ja viestin lähtöni jälkeen, ja näin olen rohkenen tulla paikatut ristomattiratiat kourassani pyytämään teiltä armahdusta.
Minulla on kovin ikävä maarauskuja ja maastohaita, ja syntymätön Niinistön vauva kummittelee öisin unissani..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että tää on vielä voimissaan. Käväisin vaan korttelikahvilassa ja heti piti tarkistaa. Olen kiintynyt tähän keskusteluun. Niin terapeuttista. Enää reilut parikymmentä kommenttia niin tonni on saavutettu.
Niinpä, minä en halua mennä muihin ketjuihin kun ne on niin tylsiä ja töitten jälkeen tuun heti tänne, jotain iloa päivään niitten ankeuttajien ja tärkeilevien tyyppien jälkeen. Työ on ihan kivaa, mutta ne työkaverit kun jaksaa aina kertoa niitä niin hauskoja juttujaan ja onko tällä viikolla tehty makaroonilaatikkoa. Ei taida kellään olla edes värivaloja välkyttävää jouluporoa, oikean värisiä kausivaloja vaan. Eikö ne syö riisiä ikinä kun aina tekevät makarooonilaatikkoa, tai ehkä niillä ei ole riisinkeitintä?
Joka viikkoko ne sitä makaronilaatikkoa vääntää? Jo on tylsää. Itse ajattelin huomenna laittaa kaalipataa riisillä, pähkäilen vain laitanko jauhelihaa vai makkaraa sekaan, sipulia nyt ainakin, ja porkkanaa, nam! Jos olisi riisinkeitin, niin saisin vaihtelua, muttei ole, kade olen niille, joilla on. Iso valonalle kyllä on, kun patterit alkavat väsyä, niin nalleparka näyttää siltä kuin sillä olisi joku outo tauti. Ulkona en ole sitä pitänyt, naapurit vielä vievät tai jehovat kielestä riippumatta.
Laita chorizomakkaraa! Sopii hyvin kaalin kanssa, ja miksei myös makaronilaatikkoon.
Kaalikin menis makaronilaatikkoon.
Hei tuohan on hyvä idea, kiitos vinkistä, tulee hieman erimakuinen kaalipata, chorizo on hyvää! Makaronilaatikkoon en kaalia laita, tässä mitään gourmethifistelijöitä olla hehheh.
Voitit option kehitteillä olevaan riisinkeittimeen, joka pyyhkii pölyt, tiskaa astiat, torjuu jehovat ja poistaa mormonit maisemista. Bonuksena mainio makaronilaatikontekomahdollisuus. Onnittelen!
No enpä ois uskonut n 1000 viestiä tai kommenttia sit että tänne asti päästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän kylmä, likainen tukka ja väsyttääkin. Vaihdoin sänkyyn lakanat,ois kiva kellahtaa päikkäreille. Toisaalta taasen nyt ois semmoinen hetki et voisin käydä sauvakävelemässä. Pyykkikone pyörii mut mies on kotona ts. sen puolesta voisin mennä. Jos jättäisin pyykkärin yksin pyörimään ja menisin vaan lenkille, tulis vakuutusyhtiöltä sanomista jos sattuis joku vesionnettomuus tolle koneelle ja yritettäis korvauksia hakea. Tätä riskiä ei nyt ole. Taidan jatkaa miettimistä vielä hetken.
Mieti vaan. Meidän pesukone koki saman kohtalon, kun Poro ensimmäinen. Se ulvo saatanallisia säkeitä ja päästi savupilviä. Haisikin mokoma pahalta. Nyt se kököttää hylättynä kaatopaikalla. Aika surullinen kohtalo.
Oma edesmennyt pesukoneeni oli varmaan sun koneesi serkku, ulisi ja kolisi ja kuulosti siltä kuin pyykki olisi lähtenyt maatakiertävälle radalle. Onneksi ei lähtenyt, kyllä olisi Mirin porukka hämmentynyt, kun ohi olisi paahtanut sekalainen joukko sukkia ja pikkareita. Kone sitten luovutti suunnattomalla pamauksella ja sulake lähti myös paremmille pesumaille. Savua ei ollut, olisi ollut kiva lisä.
Mä olen kuullut että kaikki sähkölaitteet toimii oikeasti savulla, koska kun se savu pöllähtää ulos, niin kone ei enää sen jälkeen toimi.
Sun koneesta se savu tuli ulos silloin kun et huomannut?[/quoteNo perhana, niinhän siinä on tietenkin käynyt, oli sitten sellainen salasavuttajamalli.
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Millä putsaan jättinäytön kauraryyneistä, omenamössöstä ja vaniliakastikkeesta? Vähän purskahti nenästä, kun ole niin liikuttunut.