Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te kauniit tiedätte olevanne hyvännäköisiä?

Vierailija
12.10.2017 |

tätä aina ihmettelen? laitatteko kuvia jatkuvasti johonkin faceen ja keräätte siellä kehuja vai mistä tiedätte että kaikki pitää teitä kauniina?

Kommentit (235)

Vierailija
41/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on yksi varma keino ja se on tämä

Jos naiset eivät pidä sinusta, mutta taas kaikki miehet pitävät, olet kaunis....ja liian kaunis naisten mielestä

Vierailija
42/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet melko varmasti kaunis (tai et ainakaan ruma), jos

- koet olevasi "automaattisesti" hyväksytty ja pidetty

- ihmisiin tutustuminen on helppoa, sillä he ovat mielellään aloitteellisia kanssasi

- huomaat ihmisten yrittävän tehdä sinuun vaikutusta

- miehet ovat kohteliaampia kuin naiset

- koet olevasi yhtä arvokas kuin muut, vaikka epäonnistuisit jossain (itsetuntosi on saavutuksistasi riippumatonta), etkä tiedä millaista on kärsiä alemmuuskompleksista.

En tiedä onko asiat kellään noin mahtavasti, mutta JOS on, ei takuulla tarvitse murehtia ulkonäöstään tippaakaan. Jos on jotain pieniä "kauneusvirheitä", on turha miettiä niitä, jos ne ei vaikuta mihinkään.

Olen hieman eri mieltä noista.

Jos olet todella kaunis, huomaat ventovieraiden naisten katsovan sinua nenänvartta pitkin, halveksivasti tai kateellisesti.

- huomaat, ettei naisporukat ota sinua mukaansa, koska kokevat sinut uhkana (viet heidän miehet)

- ystävyyssuhteita on hankala solmia tuosta yllämainitusta syystä

Onkohan vain noin? Mua kohdeltiin tuolla tavalla joskus parikymppisenä ja luulin sen johtuvan siitä, että olin liian ruma. Edelleenkin jotenkin naiset kaihtavat minua ja kaihdan toisaalta itsekin naisia hieman, kun oon liian maskuliininen ajattelultani (fyysisesti olen kyllä naisellinen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, että joku katsoo kadehtien eikä inhoten/halveksien?

Vierailija
44/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä näkee, että on kroppa kuosissa ja meikeillä saa kasvot edustuskuntoon :)

Vierailija
45/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, että joku katsoo kadehtien eikä inhoten/halveksien?

Kuinka itse katsot naisia, joiden kauneutta kadehdit? Itse ainakin katson ihaillen, jopa hymyillen. Ja jos joku kadehdittavan kaunis nainen jotenkin ottaa kontaktia minuun, tai tekee aloitteen ystävyyteen, olen otettu ja varmasti vastaan positiivisella käytöksellä. Se, että monet naiset mulkoilevat kadulla, ei tarkoita että he kadehtisivat, eikä että he halveksuisivat sinua. Jotkut naiset vaan mulkoilee kaikkia vastaantulevia naisia, kuka mistäkin syystä. Hyvin suurella todennäköisyydellä oman kaubeutesi tasolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

Vierailija
46/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina kokenut olevani ruma. Tietty oma kulloinenkin poikaystävä on ehkä sattunut kehaisemaan kauniiksi. Vanhemmat kasvattivat minut siten, että tiesin liiankin hyvin oman vaatimattoman ulkomuotoni sekä virheeni.

Mutta mulle on kaksi kertaa käynyt niin, että on täysin ventovieras henkilö pyytänyt kuvauksiin malliksi. Ekalla kerralla se oli eräs mainoskuvaaja henkilökohtaisesti ja tokalla kerralla muutaman vuoden päästä joku mallien välittäjä. Nämä siis bongasivat minut ollessani vapaa-ajan vietossa ulkosalla. Molemmilla kerroilla suostuin. Olin aivan ällistynyt siitä, miten hienoja kuvista tuli. En vieläkään tajua, miten minusta sai niin hyviä kuvia. Photoshoppausta?

Kuvat on hienoja, minä en.

Vierailija
47/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli tällaista: Autoista huudettiin, vislailtiin, töräyteltiin torvea ja seurattiin. Ihan normaalisti pukeuduin ja peittävästikin, kun se ärsytti niin paljon. En sitä mitenkään halunnnut.

Tietysti kadulla katsottiin silmiin ja perään, hiplattiin liukportaissa, kommentoitiin ja vislailtiin.

Baariin pääsi jonojen ohi ja ilmaiseksi. En pyytänyt ikinä. Pyydettiin vaan. Narikkaan ei tarvinnut maksaa. Baarissa oli miehet heti kiinni.

Tämmöiset tulee ekana mieleen.

Vierailija
48/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakaitietää kirjoitti:

Nuorena tiesi olevansa nätti, kun tuntemattomat tuli ehdottamaan vaikka seurustelua ( tietämättä muuta kuin miltä näytän)... Enää ei moista vaaraa ole😜mutta on toisaalta äärimmäisen hienoa tietää, että ulkonäköni ei ole se juttu, jonka vuoksi kanssani ollaan.

- Ulkoisessa olemuksessa on toki kyse siitäkin, mitä viestii muille. Harva nainen on niin ylikaunis, että ahdistelijoitten pelossa pitää aina pukeutua säkkiin ja maastokenkiin. Suomalaiset naiset pukeutuvat silti usein aika miesmäisesti, ja se ei ole niin kaunista. Nainen voi toki tällä tavoin korostaa omaa itsenäisyyttään ja välttää bimboksi luokittelun tehokkaasti. Ihmeen paljon Suomessa pelätään epäkäytännöllisyyttäkin, pitää olla terveystakki ja isot kengät, ettei tuuli ja viima vie.

Semmoinen vieno mielipide, että hiukan miehekkääksi pukeutunut mies ja naiselliseksi pukeutunut nainen ovat kauniimpia kuin vastakohtansa.

Höpönpöpön.  Minulla oli nuorempana usein cargohousut ja joku vaimonhakkaajatoppi jopa baarissa ja kyllä riitti kääntyneitä päitä ja kehujia ja iskijöitä ja niin edelleen. Esim. rekkalesboksi ei koskaan luultu.

Jos on hyvännäköinen, hyvänkroppainen ja pantava on sitä oikeastaan missä vaatteissa hyvänsä mitkä sopii itselle ja missä on mukava olla.

Vierailija
49/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tiesi olevansa nätti, kun tuntemattomat tuli ehdottamaan vaikka seurustelua ( tietämättä muuta kuin miltä näytän)... Enää ei moista vaaraa ole😜mutta on toisaalta äärimmäisen hienoa tietää, että ulkonäköni ei ole se juttu, jonka vuoksi kanssani ollaan.

- Ulkoisessa olemuksessa on toki kyse siitäkin, mitä viestii muille. Harva nainen on niin ylikaunis, että ahdistelijoitten pelossa pitää aina pukeutua säkkiin ja maastokenkiin. Suomalaiset naiset pukeutuvat silti usein aika miesmäisesti, ja se ei ole niin kaunista. Nainen voi toki tällä tavoin korostaa omaa itsenäisyyttään ja välttää bimboksi luokittelun tehokkaasti. Ihmeen paljon Suomessa pelätään epäkäytännöllisyyttäkin, pitää olla terveystakki ja isot kengät, ettei tuuli ja viima vie.

Semmoinen vieno mielipide, että hiukan miehekkääksi pukeutunut mies ja naiselliseksi pukeutunut nainen ovat kauniimpia kuin vastakohtansa.

Todellakin pukeudun säkkiin ja maihareihin juuri siksi etten halua kerätä huomiota miehiltä. Joka hemmmetin kerta kun on farkut jalassa niin joku läppäisee perseelle. En pue kivoja vaatteita koskaan kun olen ilman miestäni. Lisäksi olen ilman meikkiä ja pidän mahdollisimman tiukkaa ilmettä naamalla. Sitten joku typerys vielä kehtaa sanoa, että olisin tosi nätti jos laittautuisin naisellisemmin tai hymyilisin! En varmasti ole ainoa joka tekee näin juuri sen ahdistelun pelossa tai siihen kyllästyneenä. Jos sua ei ahdistella jatkuvasti niin et voi oikein muiden puolesta puhua.

Vierailija
50/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katsovat pitkään. Voihan ne tietysti katsoa että onpa pahannäköinen tai muuta. Mutta eipä se elämässä mitenkään eteenpäin auta, vaikka olisi nätti. Älyllä ja kovalla duunilla on pärjättävä.

Enemmän ulkonäöstä haittaa on, aina on urpåmagneetti kun liikkuu ilman miestä. Ulkomaille ei voi lähteä yksin. Ja oletetaan että on tyhmä.

Vierailija
51/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin pukeudun säkkiin ja maihareihin juuri siksi etten halua kerätä huomiota miehiltä. Joka hemmmetin kerta kun on farkut jalassa niin joku läppäisee perseelle. En pue kivoja vaatteita koskaan kun olen ilman miestäni. Lisäksi olen ilman meikkiä ja pidän mahdollisimman tiukkaa ilmettä naamalla. Sitten joku typerys vielä kehtaa sanoa, että olisin tosi nätti jos laittautuisin naisellisemmin tai hymyilisin! En varmasti ole ainoa joka tekee näin juuri sen ahdistelun pelossa tai siihen kyllästyneenä. Jos sua ei ahdistella jatkuvasti niin et voi oikein muiden puolesta puhua.

Näin se on. Lähden tiukassa mekossa ja korkkareissa vain mieheni kanssa ulos.

U-maalaiset on pahimpia, niitä ei aina mieskään hillitse.

Vierailija
52/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystakki?

Vierailija
53/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa mua ei koskaan ole lähestytty mutta tinderistä saan tykkäyksen lähes joka mieheltä takaisin. Olenko siis ruma livenä mutta nätti kuvissa?

Vierailija
54/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina kokenut olevani ruma. Tietty oma kulloinenkin poikaystävä on ehkä sattunut kehaisemaan kauniiksi. Vanhemmat kasvattivat minut siten, että tiesin liiankin hyvin oman vaatimattoman ulkomuotoni sekä virheeni.

Mutta mulle on kaksi kertaa käynyt niin, että on täysin ventovieras henkilö pyytänyt kuvauksiin malliksi. Ekalla kerralla se oli eräs mainoskuvaaja henkilökohtaisesti ja tokalla kerralla muutaman vuoden päästä joku mallien välittäjä. Nämä siis bongasivat minut ollessani vapaa-ajan vietossa ulkosalla. Molemmilla kerroilla suostuin. Olin aivan ällistynyt siitä, miten hienoja kuvista tuli. En vieläkään tajua, miten minusta sai niin hyviä kuvia. Photoshoppausta?

Vierailija
55/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma onko tämä sarkasmia vai ei, netissä ei aina tiedä. Mutta jos tämä on totta, niin se ainakin on varmaa, että ruma et ole.

Vierailija
56/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet melko varmasti kaunis (tai et ainakaan ruma), jos

- koet olevasi "automaattisesti" hyväksytty ja pidetty

- ihmisiin tutustuminen on helppoa, sillä he ovat mielellään aloitteellisia kanssasi

- huomaat ihmisten yrittävän tehdä sinuun vaikutusta

- miehet ovat kohteliaampia kuin naiset

- koet olevasi yhtä arvokas kuin muut, vaikka epäonnistuisit jossain (itsetuntosi on saavutuksistasi riippumatonta), etkä tiedä millaista on kärsiä alemmuuskompleksista.

En tiedä onko asiat kellään noin mahtavasti, mutta JOS on, ei takuulla tarvitse murehtia ulkonäöstään tippaakaan. Jos on jotain pieniä "kauneusvirheitä", on turha miettiä niitä, jos ne ei vaikuta mihinkään.

Et ole itse kaunis koska kauniin naisen elämä on usein päinvastaista.

- uudet ihmiset ovat usein varautuneita

- selkäsi takana supistaan

- sinut jätetään helposti naisporukoissa ulkopuolelle

- ammattitaitoasi ja älykkyyttäsi kyseenalaistetaan

Summa summarum; kaunis joutuu tekemään usein kaksin verroin töitä ollakseen hyväksytty ja vakavastiotettu. Näin siis Suomessa.

Mistä voi tietää olevansa jokseenkin kaunis?

Miehet roikkuvat perässä ja jokaisessa uudessa yhteisössä saat miehiltä pasmat sekaisin tai liioitellun paljon varovaista lähestymistä jne. Saat aitoja ja sydämellisiä kommentteja kauneudesta vierailta ihmisiltä, miehiltä, lapsilta, iäkkäämmiltä naisilta ja vanhuksilta. Peilikuva näyttää samalta kuin mainosten ihmiset ja huippumallit.

Usein valitettavasti voi saada myös selkäänpuukottajia ja käsittämättömiä vihamiehiä ympäristön naisista.

Vierailija
57/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hämmentävää, ette tiedä oletteko kauniita vai rumia. Itse huomaan sen viimeistään valokuvista, että paremminkin vois asiat olla.

Vierailija
58/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille, jotka väittää että kauniille ollaan niin kateellisia, ettei kauniin ole helppo ystävystyä naisten kanssa: täyttä roskaa. Jos ette tule naisten kanssa toimeen, syy on teidän olemuksessanne/persoonassanne, ei liiallisessa kauneudessa. Tottakai kauniita ihmisiä kadehditaan, mutta heidän seuraan myös hakeudutaan enemmän, heiltä halutaan enemmän hyväksyntää jne. Hyvin harva osoittaa kateuttaan käytöksellään. Jos tuntuu siltä, että kaikki naiset katsovat halveksuen, kadehtivat ja hyljeksyvät kauneutesi vuoksi, on omakuvasi vääristynyt ja vaikutat luultavasti ulospäin vittumaiselta henkilöltä (luultavasti oletkin). Kukaan ei pelkän kauneuden takia jää ilman naispuolisia kavereita,m. Se jo kertoo paljon ihmisestä, että kuvittelee niin.

Näin.

Jo pelkästään se, että puhuu siitä, kuinka "minua kadehditaan, kun olen niin kaunis, minun kanssani ei haluta ystävystyä" on merkki siitä, että kaikki ei ole kunnossa pään sisällä ja se näkyy ulospäin. Joko kyseessä on tosi kaunis ihminen, jolla on pisu noussut päähän, mikä näkyy eleistä ja olemuksesta tai sitten on harhainen ja toivoisikin muiden olevan kateellinen, koska se antaa muuten tyhjälle elämälle merkityksen. Uskon, että aika moni "kauneudestaan kärsivä" ei oikeasti kärsi vaan haluaa vain päästä kerskailemaan asialla ns. humblebrag-tyylillä. Näitä näkee paljon keskustelupalstoilla, joissa voi nimettömänä kertoa ties mitä harhaisia kuvitelmiaan ja uskomuksiaan itsestään ja muista ihmisistä.

Harva edes livenä uskaltaisi kertoa kuinka on niin kaunis, että muut kadehtivat, koska silloin voisi joutua naurunalaiseksi ja saada "hieman" harhaisen leiman.

Vierailija
59/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille, jotka väittää että kauniille ollaan niin kateellisia, ettei kauniin ole helppo ystävystyä naisten kanssa: täyttä roskaa. Jos ette tule naisten kanssa toimeen, syy on teidän olemuksessanne/persoonassanne, ei liiallisessa kauneudessa. Tottakai kauniita ihmisiä kadehditaan, mutta heidän seuraan myös hakeudutaan enemmän, heiltä halutaan enemmän hyväksyntää jne. Hyvin harva osoittaa kateuttaan käytöksellään. Jos tuntuu siltä, että kaikki naiset katsovat halveksuen, kadehtivat ja hyljeksyvät kauneutesi vuoksi, on omakuvasi vääristynyt ja vaikutat luultavasti ulospäin vittumaiselta henkilöltä (luultavasti oletkin). Kukaan ei pelkän kauneuden takia jää ilman naispuolisia kavereita,m. Se jo kertoo paljon ihmisestä, että kuvittelee niin.

Näin.

Jo pelkästään se, että puhuu siitä, kuinka "minua kadehditaan, kun olen niin kaunis, minun kanssani ei haluta ystävystyä" on merkki siitä, että kaikki ei ole kunnossa pään sisällä ja se näkyy ulospäin. Joko kyseessä on tosi kaunis ihminen, jolla on pisu noussut päähän, mikä näkyy eleistä ja olemuksesta tai sitten on harhainen ja toivoisikin muiden olevan kateellinen, koska se antaa muuten tyhjälle elämälle merkityksen. Uskon, että aika moni "kauneudestaan kärsivä" ei oikeasti kärsi vaan haluaa vain päästä kerskailemaan asialla ns. humblebrag-tyylillä. Näitä näkee paljon keskustelupalstoilla, joissa voi nimettömänä kertoa ties mitä harhaisia kuvitelmiaan ja uskomuksiaan itsestään ja muista ihmisistä.

Harva edes livenä uskaltaisi kertoa kuinka on niin kaunis, että muut kadehtivat, koska silloin voisi joutua naurunalaiseksi ja saada "hieman" harhaisen leiman.

kirjoituksesi paljastaa todellisuuden vaikket taida tajuta sitä itsekään. Tuolla tunteenpalolla sytyttäisi pari noitaroviota joilla tietenkin poltettaisiin niitä vitun lehmiä jotka pitävät itseään niin kauniina että muut kadehtivat.

Vierailija
60/235 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis saa lapsesta asti jatkuvasti kuulla olevansa kaunis. Nuorena ja aikuisena jatkuva huomio vastakkaiselta (ja joskus samaltakin) sukupuolelta kyllä kertoo, että ulkonäkö viehättää muita. Ei sitä varten tarvitse facebookiin kuvia postata.

Kauneus ei myöskään ole kiinni parista ylimääräisestä kilosta, pukeutumisesta, hiusten pituudesta tai muista epäolennaisista asioista. Kaunis nainen on kaunis vaikka säkki päällä ja kaljuna, ja kauneus säilyy monilla hyvinkin vanhaksi asti. On olemassa todella kauniita yli 70-vuotiaita naisia, olen nähnyt.

Toisilla vaan on geenilotossa ulkonäön suhteen mieletön tuuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi