Mistä te kauniit tiedätte olevanne hyvännäköisiä?
tätä aina ihmettelen? laitatteko kuvia jatkuvasti johonkin faceen ja keräätte siellä kehuja vai mistä tiedätte että kaikki pitää teitä kauniina?
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Olet melko varmasti kaunis (tai et ainakaan ruma), jos
- koet olevasi "automaattisesti" hyväksytty ja pidetty
- ihmisiin tutustuminen on helppoa, sillä he ovat mielellään aloitteellisia kanssasi
- huomaat ihmisten yrittävän tehdä sinuun vaikutusta
- miehet ovat kohteliaampia kuin naiset
- koet olevasi yhtä arvokas kuin muut, vaikka epäonnistuisit jossain (itsetuntosi on saavutuksistasi riippumatonta), etkä tiedä millaista on kärsiä alemmuuskompleksista.En tiedä onko asiat kellään noin mahtavasti, mutta JOS on, ei takuulla tarvitse murehtia ulkonäöstään tippaakaan. Jos on jotain pieniä "kauneusvirheitä", on turha miettiä niitä, jos ne ei vaikuta mihinkään.
Älä viitsi. Kauniille ollaan kateellisia, joten ylläoleva, ainakaan alku, ei todellakaan pidä paikkaansa.
Tottakaitietää kirjoitti:
Nuorena tiesi olevansa nätti, kun tuntemattomat tuli ehdottamaan vaikka seurustelua ( tietämättä muuta kuin miltä näytän)... Enää ei moista vaaraa ole😜mutta on toisaalta äärimmäisen hienoa tietää, että ulkonäköni ei ole se juttu, jonka vuoksi kanssani ollaan.
- Ulkoisessa olemuksessa on toki kyse siitäkin, mitä viestii muille. Harva nainen on niin ylikaunis, että ahdistelijoitten pelossa pitää aina pukeutua säkkiin ja maastokenkiin. Suomalaiset naiset pukeutuvat silti usein aika miesmäisesti, ja se ei ole niin kaunista. Nainen voi toki tällä tavoin korostaa omaa itsenäisyyttään ja välttää bimboksi luokittelun tehokkaasti. Ihmeen paljon Suomessa pelätään epäkäytännöllisyyttäkin, pitää olla terveystakki ja isot kengät, ettei tuuli ja viima vie.
Semmoinen vieno mielipide, että hiukan miehekkääksi pukeutunut mies ja naiselliseksi pukeutunut nainen ovat kauniimpia kuin vastakohtansa.
Kirjoitustyylisi perusteella voisit olla korkeintaan 25-vuotias aikuispissis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ihmisiin tutustuminen on helppoa, sillä he ovat mielellään aloitteellisia kanssasi
- koet olevasi yhtä arvokas kuin muut, vaikka epäonnistuisit jossain (itsetuntosi on saavutuksistasi riippumatonta), etkä tiedä millaista on kärsiä alemmuuskompleksista.En tiedä onko asiat kellään noin mahtavasti, mutta JOS on, ei takuulla tarvitse murehtia ulkonäöstään tippaakaan. Jos on jotain pieniä "kauneusvirheitä", on turha miettiä niitä, jos ne ei vaikuta mihinkään.
Älä viitsi. Kauniille ollaan kateellisia, joten ylläoleva, ainakaan alku, ei todellakaan pidä paikkaansa.
Tiedän kyllä että kauniille tupataan olla kateellisia, mutta onko se KAIKKIEN kauniiden kokemus, että heihin suhtaudutaan siksi ikävästi? Listani kertoo piirteistä, joiden kaikkien päteminen minun uskomukseni mukaan todistaa, että kyseinen ihminen on kaunis (johon ei paljoa vaadita, koska niin moni on mielestäni kaunis), eikä niin että kyseinen lista kertoisi millaista kaikilla kauniilla on. Itse olen ruma, ja nuo asiat on mulle kaukaisia, en edes tiedä päteekö ne keneenkään. Mutta jos pätee, niin luultavasti on kaunis. Mutta voi olla kaunis MUUTENKIN, luulin että sen älyäisi ilman erillistä mainintaa.
Eli mitä mieltä olet siitä, mitä oikeasti tarkoitin? Jos kaikki listan kohdat täyttyy, voiko silti helposti olla olematta kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Kauneus hullu, silmä hullu, mitä vielä? Ai niin oli se ripuli hullukin joskus...
Silmävälihullu
Sukupuolierohullu, terapiahullu, äitihullu. Sitten tämä kauneuspakkomielle: kauneushullu.
Tindermatcheista jos on mies. kaverilla, joka lihaksikas, itsekeskeinen, hyvin pukeutuva, 250 kaadon panomies = 1300 tindermatchia.
Itsellä 50 vaikka sydäntä lähes kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä että kauniille tupataan olla kateellisia, mutta onko se KAIKKIEN kauniiden kokemus, että heihin suhtaudutaan siksi ikävästi? Listani kertoo piirteistä, joiden kaikkien päteminen minun uskomukseni mukaan todistaa, että kyseinen ihminen on kaunis (johon ei paljoa vaadita, koska niin moni on mielestäni kaunis), eikä niin että kyseinen lista kertoisi millaista kaikilla kauniilla on. Itse olen ruma, ja nuo asiat on mulle kaukaisia, en edes tiedä päteekö ne keneenkään. Mutta jos pätee, niin luultavasti on kaunis. Mutta voi olla kaunis MUUTENKIN, luulin että sen älyäisi ilman erillistä mainintaa.
Eli mitä mieltä olet siitä, mitä oikeasti tarkoitin? Jos kaikki listan kohdat täyttyy, voiko silti helposti olla olematta kaunis?
Muistakaa, että myös lihaville ollaan ilkeitä = kateellisia.
Meillä on seinillä sellaisia heijastavia levyjä josta voi katsoa miltä näyttää.
Siitä että joka helkkarin mamma tulee sitä mulle kertomaan
Teille, jotka väittää että kauniille ollaan niin kateellisia, ettei kauniin ole helppo ystävystyä naisten kanssa: täyttä roskaa. Jos ette tule naisten kanssa toimeen, syy on teidän olemuksessanne/persoonassanne, ei liiallisessa kauneudessa. Tottakai kauniita ihmisiä kadehditaan, mutta heidän seuraan myös hakeudutaan enemmän, heiltä halutaan enemmän hyväksyntää jne. Hyvin harva osoittaa kateuttaan käytöksellään. Jos tuntuu siltä, että kaikki naiset katsovat halveksuen, kadehtivat ja hyljeksyvät kauneutesi vuoksi, on omakuvasi vääristynyt ja vaikutat luultavasti ulospäin vittumaiselta henkilöltä (luultavasti oletkin). Kukaan ei pelkän kauneuden takia jää ilman naispuolisia kavereita,m. Se jo kertoo paljon ihmisestä, että kuvittelee niin.
Minulla on kaunis ystävä, joka ei itse pidä itseään kauniina. Hän on valehtelematta yhtä kaunis kuin vaikka filmitähdet tai huippumallit.
Mutta eipä häntä kyllä ihmiset tule lähestymään tai kehumaan, kun olemme yhdessä esim. viihteellä. Porukan muut naiset saavat paljon enemmän huomiota. Ystävä on itsekin sanonut ettei häntä juurikaan olla kauniiksi kehuttu. (Tosin ne harvat kerrat kun on kehuttu, kehujana on ollut joku ammattikuvaaja tms.)
Joku joskus totesi ettei todella kauniita kehuta, koska asiaa pidetään itsestäänselvyytenä, näin se varmasti onkin.
Katson peiliin, ja mielestäni näyttää hyvältä.
Olen elämän varrella kuullut paljon positiivisia kommentteja ulkonäöstäni.
Universaalit kauneusihanteet ovat asia, jotka ihmiset hahmottavat luonnostaan, ellei heillä ole näössä tai hahmottamisessa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman eri mieltä noista.
Jos olet todella kaunis, huomaat ventovieraiden naisten katsovan sinua nenänvartta pitkin, halveksivasti tai kateellisesti.
- huomaat, ettei naisporukat ota sinua mukaansa, koska kokevat sinut uhkana (viet heidän miehet)
- ystävyyssuhteita on hankala solmia tuosta yllämainitusta syystä
Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa, korkeintaan teini-ikäisillä voi olla vastaavaa.
Ihminen suhtautuu lähtökohtaisesti paremmin hyvännäköisenä pitämiinsä ihmisiin, koska haluaa tehdä vaikutuksen.
Jos saa nuivaa kohtelua, on syynä yleensä jokin epämiellyttävä piirre (kuten epäsosiaalisuus, ylimielisyys, tyhmyys tms, joka paistaa olemuksesta - tietysti ensivaikutelma voi olla virheellinen, mutta vaikuttaa kyllä kohteluun, jota saa).
Mun mies kertoo sen mulle päivittäin. Se riittää mulle.
Oon aina saanut positiivista palautetta ulkonäöstäni, ihan jo ennen sitä aikaa kun facebookia, instagramia ja näitä oli keksittykään. :D Ja saan edelleen, sekä miehiltä että naisilta. Varmaankin siihen pitkälti perustuu omakin ajatus, että oon ihan kaunis. Tottakai myös kun katson peiliin niin näen, että mussa on samaa kuin joissain omasta mielestäni kauniissa ihmisissä ja että esim.kroppa on aika lähellä "yleisiä kauneusihanteita", vaikka tottakai makuja on aina monia enkä varmasti miellytä kaikkien silmää. :)
N28
Kyllä muakin lapset tuijottaa ja hymyilee monesti, en ole kuitenkaan pitänyt sitä merkkinä kauneudesta, vaan pikemmin sellaisesta mukavasta ja hauskasta ulkonäöstä, lapset luottavat jne. Mutta ehkä he tosiaan voivat tuijottaa myös erittäin kauniita ihmisiä, samoin erikoisia.
Vierailija kirjoitti:
Teille, jotka väittää että kauniille ollaan niin kateellisia, ettei kauniin ole helppo ystävystyä naisten kanssa: täyttä roskaa. Jos ette tule naisten kanssa toimeen, syy on teidän olemuksessanne/persoonassanne, ei liiallisessa kauneudessa. Tottakai kauniita ihmisiä kadehditaan, mutta heidän seuraan myös hakeudutaan enemmän, heiltä halutaan enemmän hyväksyntää jne. Hyvin harva osoittaa kateuttaan käytöksellään. Jos tuntuu siltä, että kaikki naiset katsovat halveksuen, kadehtivat ja hyljeksyvät kauneutesi vuoksi, on omakuvasi vääristynyt ja vaikutat luultavasti ulospäin vittumaiselta henkilöltä (luultavasti oletkin). Kukaan ei pelkän kauneuden takia jää ilman naispuolisia kavereita,m. Se jo kertoo paljon ihmisestä, että kuvittelee niin.
Tämä! Olen ehdottoman samaa mieltä.
Ihmiset katsovat, monet naiset katsovat halvekuvasti, miehiltä saa huomiota mutta monet myös vaan katsovat esim baarissa, mutta ei uskalla lähestyä. Lapset ovat katsoneet pikään ja sanoneet vanhemmilleen/vanhemmalle että katso kuinka kaunis yms tuollaista. Se johtuu ehkä enemmänkin pukeutumistyylistäni ja olemuksesta. Itse en pidä itseäni mitenkään superkauniina.