Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään raskauspahoinvointia. Kertokaa kokemuksia.

Vierailija
11.10.2017 |

Plussasin juuri, eli tämä on ihan alussa vasta. Mutta pelkään ihan kamalasti sitä, että oksennan. Ei siis haittaa jos oksennan vaikka kotona, ei minulla mitään sellaista oksennuspelkoa ole. Vaan pelkään, että pahoinvointi iskee jossain, josta en pääse pois tai vessaan! Täpötäydessä ruuhkabussissa, keskellä ruokakauppaa, töissä kun pidän luentoa sadalle opiskelijalle.. Kertokaa kokemuksia, tuleeko raskauspahoinvoinnissa oksennus ihan yllättäen eikä sille voi mitään? Miten olette selvinneet silloin töistä ja ruokakaupoista ja kaikista sellaisista? Onko joku joutunut oksentamaan keskellä ruuhkaista metroa, joka ei pysähdy kuin vasta liian myöhään..

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pahoinvointi alkoi viikolla kuusi aluksi niin että ruokahalu ja näläntunne katosivat kokonaan ensin pariksi päiväksi ja siitä sitten kaikki alkoi ällöttää ja oksettaa. Viikolla 7 alkoi oksentelu 1-3 otteeseen joka päivä niin, että oka kerralla oksennuksia tuli peräkkäin 5-10 kunnes maha oli täysin tyhjä. Tämä jatkui useamman viikon jonka jälkeen helpotti niin, että oksensin kerran päivässä ja sen jälkeen ensimmäisen kolmanneksen lopussa enää joka kolmas päivä, sitten kerran viikossa ja nyt toisen kolmanneksen alkaessa en ole oksentanut. Olo edelleen aika heikko ajoittain ja väsynys vieläkin kova mutta olo kyllä yleisesti jo paljon parempi. Tsemppiä!

142/142 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vain eka raskauden aikana hyvin lievää, kumartelu alussa sai oksennuksen tunteen nousemaan. En kuitenkaan oksentanut. Vain ketsuppi ei mennyt alas

Inkivääriä pari palaa vie pahoinvoinnin pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan