Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko talon ostaminen maaseudulta kateuden aihe?

Vierailija
11.10.2017 |

Varsinkin työpaikolla?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei?

Vierailija
2/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, maalla on halpaa ja syrjäytyneet jää sinne asumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Eihän niistä saa myydessä omiaan takas.

Vierailija
4/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle olisi kateuden aihe. Olisin aika innoissani esim. työkaverin puolesta, jos asiasta kuulisin, koska itsekin hankkisin sellaisen, jos elämäntilanteeni olisi erilainen.

Vierailija
5/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle, en haluaisi koskaan asua maalla tai edes pikkukaupungissa. Pikemminkin painajaisen aihe.

Vierailija
6/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt maaseudulle haluaisi? Muut kuin erakot?

Vierailija
7/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Kuka tuosta voi olla kateellinen? Niiden arvon vuoksi jopa köyhä pystyy ostamaan talon maalta, koska niiden arvo on mitätön

Vierailija
8/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mitään ostaa jos ei ole lainan maksuvalmiutta. Jos sitten talous on ok niin mitä se kateuden määrään vaikuttaa ostaako maalta tai mistä hyvänsä. Ehkä niitä kaupungin hienosto alueita nyt enempi kannattaa kadehtia.

Köyhät nyt saattaa tietysti kadehtia rikkaiden rahoja noin ylipäätään.

Vierailija
9/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kateuden aihe onkin se, että on varaa olla miettimättä tuollaista. 

Vierailija
10/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Miksi ihmeessä kadehtisi?! Suurin osa ei halua asua maalla, ne on kuule ne kaupunkiasunnot mitä ihmiset kadehtii;)

Vierailija
11/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt joku Sipoo lasketaan maaseuduksi. Sieltä jos ostaa omakotitalon niin kyllä se vähän kateutta voi herättää.

Vierailija
12/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulle? Hyi helvetti!

Nurkkakuntaisten kyttääjien ja keskustapuolueen hallitsemalle alueelle... hhrrrr.......

Vierailija
13/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tehdä asioita sillä perusteella, että ihmiset kadehtisivat sinua?

Vierailija
14/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen iloinen jos joku haluaa asua maalla ja elävöittää Suomen kauniita kyliä. Itsekin tykkäisin asua maalla. Mutta jotkut on kateellisia jos ostat nuppineulan.

Vierailija
15/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joillekin sekopäille. On sitä tyhmemmistäkin asioista kadehdittu.

Vierailija
16/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on aina halunnut asua maalla, elämä potkii päähän ja sitten kaveri-joka-aina-saa-kaiken-haluamansa ostaa talon maalta niin voi olla kateuden kohde.

Itse en olis kade, sillä vaikka oon asunu koko elämäni kerrostaloissa niin en missään nimessä haluaisi asua edes omakotitalossa. Ajatus maalaistalossa asumisesta olis vielä ahdistavampaa. Lomailu maalla on kivaa, mutta vain max parin vkon ajan.

Sitten kun joskus toivottavasti ostan oman asunnon, niin se on keskustassa kerrostalon ylimmässä kerroksessa.

Vierailija
17/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Itselläni on hyvin tuottava sijoitusasunto Välimeren rannalla joten minulla ei ole syytä kadehtia. Olen realisti.

Vierailija
18/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Itselläni on hyvin tuottava sijoitusasunto Välimeren rannalla joten minulla ei ole syytä kadehtia. Olen realisti.

Ahaa, en tiennyt että puhuimme sinusta ja sinun tilanteestasi. Vastasin ap:n kysymykseen spekuloimalla mahdollisilla syillä, miksi joku saattaisi kadehtia.

Vierailija
19/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Kuka tuosta voi olla kateellinen? Niiden arvon vuoksi jopa köyhä pystyy ostamaan talon maalta, koska niiden arvo on mitätön

Niinpä! Mä olen aina ollut "maalainen," musta ei olisi kaupunkiasujaksi. Eikä miehestänikään. Siksipä ostimme vanhan hirsitalon haja-asutusalueelta, ei ihan maalta mutta aika lailla. 150neliötä eikä maksanut kuin 80 000€ ja vielä hehtaarin tontilla :D onneksi näitä maalaistaloja on niin pystyttiin meidän tuloilla hankkimaan mukavan kokoinen omakotitalo :D

Vierailija
20/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa täällä urbaanit ihmiset liikkeellä. Asun 30min työmatkan päässä työpaikaltani ja kaupungin keskustasta. On omakotitalo järven rannalla sekä mökki samalla tontilla. Tämä on se mitä olen aina halunnut. Sosiaaliset ympyräni ovat lähinnä siellä työpaikalla, vapaa-ajallani tykkään olla oman perheen kanssa ja puuhastella pihalla. Ymmärrän kyllä että tämä ei ole se mitä kaikki haluavat, mutta itse olin kateellinen maalla asuville silloin kun vielä itse asuin kerrostalossa vuokralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä