Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko talon ostaminen maaseudulta kateuden aihe?

Vierailija
11.10.2017 |

Varsinkin työpaikolla?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että ostaa tennispallon, joku siitäkin uutisesta sekoaa. Miksi pitää louskutella kaikki olemisensa ja tekemisensä työpaikalla? Miksi kukaan haluaa mitään kertoa ja miksi joku olisi kiinnostunut?

Vierailija
22/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime viikolla 2 vuorokautta maalla omakotitalossa. Kauhistus! Olin tosi onnellinen,kun pääsin takaisin kotiin Hesaan kerrostaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää että ostaa tennispallon, joku siitäkin uutisesta sekoaa. Miksi pitää louskutella kaikki olemisensa ja tekemisensä työpaikalla? Miksi kukaan haluaa mitään kertoa ja miksi joku olisi kiinnostunut?

Asunnon osto on aika iso juttu. Aika usein siitä jotain kertoo työkavereille, jos yhtään synkkää. Elvistellä ei kuitenkaan tarvitse. En usko, että ap on ollut erityisen pollakkana.

Onnea uuteen kotiin ap 🏡

Olen onnellinen puolestasi :) Itsekin asun maaseudulla ja viihdyn loistavasti. Väsyisin kaupungin sykkeessä asuessa.

Tsemppiä, iloa ja voimia syyspäiviin 💛

Vierailija
24/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viime viikolla 2 vuorokautta maalla omakotitalossa. Kauhistus! Olin tosi onnellinen,kun pääsin takaisin kotiin Hesaan kerrostaloon.

Minulla olisi päinvastaiset fiilikset.

Ihanaa, että on ihmisiä, jotka viihtyvät loistavasti kaupungissa ja ihanaa, että on heitäkin, joista maalla on mukavinta :) :)

Vierailija
25/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kateellinen. Tykkään asua stadissa kerrostalossa. Voisin kyllä ostaa talon vanhasta Eirasta jos olisi pätäkkää. Omalla kämpälläni saisin sieltä korkeintaan eteisen.

Vierailija
26/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla on mukavaa :) Vasta ostin täältä talon, 130neliön maalaistalo. Kaikki pinnat vasta rempattu. Monen hehtaarin tontti + peltoa. On koirilla tilaa ja ajattelin että vois ehkä hommata muutaman hevosenkin kun niillekin ois paikat. Pimeällä täällä on vähän orpo olo, mutta siihenkin tottuu. Pihalla on sentään muutama pihavalo. Metsää ympärillä ja täysin oma rauha. Lähimpään naapuriin vajaa kilsa.

En koe että kukaan olisi kateellinen :D Tuntuu että tosi moni haluaa asunnon kaupungista tai sen lähettyviltä. Eihän tälläset syrjäiset talot meinaa mennä edes kaupaksi. Mutta tärkeintähän on se, missä itse viihtyy ja haluaa olla.

Vierailija
27/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että moni kadehtii rohkeutta muuttaa asumaan juuri sinne, minne haluaa ja minne moni muukin haluaa, mutta jostain syystä ei uskalla muuttaa. Maaseutu on todella IN mun tuttavapiirissä. Omalla asuinpaikallani on paljon kulttuuritoimintaa ja taiteilijoita. Sanovat luovuuden toimivan paremmin täällä kuin lähiöissä. Suosittelen. <3

terv. Helsingistä maalle muuttanut ja maalla todella suuria elämyksiä kokenut, elämässään viihtyvä ihminen

Vierailija
28/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt maaseudulle haluaisi? Muut kuin erakot?

Olen onnellisesti asunut maalla 13 vuotta. Mitä vähemmän näen ihmisiä, sen parempi. Kaupungissa tulisin hulluksi.

Vierailija
29/29 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtiminen on aina tyhmää, mutta kakkoskoti maalla voi olla ihan kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi