Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka täysin kyllästyneitä omaan työhönsä. Työ ei " anna enää mitään"

Vierailija
11.10.2017 |

Täällä yksi. Olisi kiva tietää millä alalla olette?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai palkan sentään vielä saat? Ei se monelle muullekaan muuta anna.

Vierailija
2/15 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo työtä valitettavasti. Kyllä se raha on monelle ainoa syy, miksi käy töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt. Toimin työterveydenhuollon alalla. Itsellänikin on vaikka minkälaisia ongelmia ja sairauksia ja alkanut vituttaa perusterveet ihmiset, joilla ei ole mitään työmoraalia. Jokaisesta vinkaisusta haetaan sairaslomaa. Kun kissa kuolee, poikaystävä jättää, nenä on vähän tukossa, niin eikun saikkua pitäisi saada heti kolme päivää vähintään peräkkäin ettei " tartuta muita". Työnteko ei ole enää mikään hyve tai arvo sinänsä, työnantajaa lypsetään minkä keretään. Tätähän ei tietenkään saa sanoa ääneen, kun sitten ei ymmärrä ihmistä kokonaisvaltaisesti. Ja vitut. Osa ihmisistä on vaan niin laiskoja, että vaikea ymmärtää. Ja kyllä, haen muita töitä.

Vierailija
4/15 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliseen vielä lisäystä, että osa asiakkaista on toki mukavia. Työterveystarkastukset ja terveysvalistus yms on kivoja. Mutta sitten toinen puoli tätä työtä on aika tylsää. Pieni osa asiakkaista tietysti sitten on niitä, jotka uuvuttaa. Mutta kun sitä tekee vuosia ja vuosia ja on nähnyt miten ihmisten työmoraali on muuttunut, niin se on alkanut rasittaa.

Vierailija
5/15 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja edelliseen vielä lisäystä, että osa asiakkaista on toki mukavia. Työterveystarkastukset ja terveysvalistus yms on kivoja. Mutta sitten toinen puoli tätä työtä on aika tylsää. Pieni osa asiakkaista tietysti sitten on niitä, jotka uuvuttaa. Mutta kun sitä tekee vuosia ja vuosia ja on nähnyt miten ihmisten työmoraali on muuttunut, niin se on alkanut rasittaa.

Onko se jotenkin sinulta pois, jos sinun asiakkailla on huono työmoraali?

Vierailija
6/15 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa, kun oli hyvä ja ennenkaikkea mielekäs, vaikkakin pienipalkkainen työ liki 20v ja nyt 7kk työttömänä.

Vierailija
7/15 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ryytynyt! En jaksais tehdä yhtään mitään työpäivän aikana. Muu elämä kyllä maistuu enkä ole koskaan ollut luonteeltani laiska, mutta voi hemmetti että olen kyllästynyt työhöni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En todellakaan saa siitä mitään nautintoa. Palkan takia mennään.

Vierailija
8/15 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen homma, että sitä pystyy itse kehittämään ja se on se mikä tekee työn teosta mielekästä. Lopputulos on tärkein ja on itse vastuussa siitä alusta loppuun.

Vierailija
9/15 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uuvuttaa.  Olen sairaanhoitaja osastotyössä. Kurkkua myöten täynnä. Joka päivä puutoksia työntekijöissä, sijaisia ei saada kun ei ole tulijoita. Ihmiset on  aggressiivisempia kuin aiemmin. Vapaa-aikanakin kännykkä piippaa koko ajan viestejä, joissa pyydetään ylitöihin.  Ja siitäkin jää käteen sitten muutama kymppi verojen  jälkeen, eli ei paljon kannata. Olen hakenut muualla töihin ja pääsin haastatteluun erääseen toisen alan paikkaan ( on toinenkin koulutus). En tullut valituksi. Mutta ehkä joku päivä.

Vierailija
10/15 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se palkka tietty tärkein ja tilipäivänä se ilahduttaa.  Mutta raha ei aina korvaa menetettyä vapaa-aikaa ja mielenterveyttä.

ap

Vierailija
11/15 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep täältä! Työilmapiiri on perceestä ja se vie voimia ja olen sairaanhoitaja vanhushoidossa.

Vierailija
12/15 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hoitoalan ammattilainen ilmoittautuu... Alalla vasta viidettä vuotta ja harmittaa, että tälle alalle opiskelin. Olen vielä "aikuisena" ammattiin vaihtanut.

Näissä hommissa ja näillä palkoilla kyllä ihminen syödään loppuun ja pian.

Vierailija
13/15 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esim. Parturissa on kyllästynyt huutamaan taka-aasialaisena häirintöjään miesasiakkaile jotka valitsevat paremman palvelun, kadulla - manilankaan - on turha kaupata itseään huutamalla lounaspaikkojenkaan edustalla. Sellainen heitetään pois häiriköimästä eikä seurailu ainakaan vähennä itkujaansa.

"ei ole paikkaa mihin.... Laittaa sitä tippiä".

Vierailija
14/15 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  kyllästynyt ja väsynyt. Sairaanhoitaja vanhuspuolella. Päivät menee vapaita ja lomia odottaessa. Isoja ratkaisuja täytyy alkaa keksimään, aina sitä vain odottaa seuraavaa lomaa, kun ei saa mitään aikaiseksi. Suurimpia ongelmia työn tylsyys, vaikka vanhukset toki on arvokkaita ja osa ihan mukaviakin. Huono työilmapiiri naisvaltaisessa työpaikassa on jatkunut jo vuosia, kiire, työn huono arvostus ja vaativat omaiset.  Jatkuva sijaispula. Työajalla ei ehdi todellakaan tehdä sitä mikä olisi mielekästä. Miten ulkoilet  vanhusten kanssa, kun lääkkeet on jakamatta, lääketilaukset tekemättä, ihmiset ei pääse edes vessaan. Sairaslomia on paljon, monien työmoraali on huono. Tympii. Lisäksi joka viikko saat lukea lööpeistä, miten huonosti taas Suomessa hoidetaan. Menkää itse kokeilemaan ja valittakaa sen jälkeen.  Yksin on vaikea tehdä kolmen ihmisen työt vaikka miten asennoituisi.

Vierailija
15/15 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuoden verran "käyttäytynyt huonosti" saadakseni loparit, on ollut yt-juttuja työmaalla ja vaikka mitä. Mutta kenkää vaan en ole saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä