Kuukauden tapailu loppui, kun mies sai seksia
Kommentit (447)
Kyllä minua ainakin jännittää ensimmäisellä kerralla ja uskallan sanoa sen ääneen.
Vierailija kirjoitti:
93: no, kyllä se ainakin mulle tuo esiin sen ihmisen luonteen: mulal ainakin on heti nou nou mies joka kovin aktiivisesti alkaa mennä heti sinne seksin puolelle, kuten sanoinkin.
Mulla se seksi estää tuntemasta sen ihmisen luonteen, koska heivaan silloin sen seksimiehen ja siellä takana voisikin olal ihan kiva ja varteenotettav mies jos hän olis vain malttanut edetä minun kanssani hiukan hitaammin.
Miehellä myös on se, että usein sanotaankin, että" meni pillu päähän": jos se on kovin tärkeässä asemassa heti alkuun, niin saattaa ollakin kuitenkin, että siinä ihmisessä on piirteitä joiden vuoksi ei olis kannattanut mennä yhteen, mutta kun se kova vetovoima ja nopea eteneminen "sumensi" ajttelukyvyn, niin meneekin yhteen ihan väärin perustein: miehellähän seisoo samaan aikaan vain "piip" ja järki.
Kuinka paljon täälläkin on kirjoiteltu, että alussa oli seksiä ympäri vuorokauden kaikissa asennoissa ja nyt sitten vällyjen alla onkin ihan kuollutta ja seksiä pari kertaa vuodessa jos sitäkään ja sitäkin pitää rukoilla ja vongata.
Elo vaikak seksi oli alussa hyvää ja aktiivista niin ne ihmiset sitten loppupeleissä eivät kuitenkaan ilmeisesti muissa asioissa sopineet toisilleen.
Sen takia olisi hyvä edes hiukan ensin tutustua sen toisen ihmisen "luonteeseen" ja ajtusmaailmaan yms.
Jotenkin ymmärrän sua vaikka itse ajattelen ja toimin ihan täysin eri tavalla. Mulle itselle ei ole koskaan käynyt niin että kiinnostava mies jonka kanssa ollaan edetty seksiin tosi nopeasti, olis jättänyt otamatta yhteyttä tai muuten feidannut. Mä ajattelen että seksi orastavassa parisuhteessa on sitä toisen tuntemaan opettelua myös.
Seksuaalinen yhteensopivuus ja seksi ylipäätään on vaan niin iso juttu mulle että en mitenkään vois tapailla ihanaa miestä kuukausia ilman että päädyttäis vällyjen väliin. Pidättäytymisessä ihan vaan pidättäytymisen vuoksi ei musta ole järjen häivää. MUTTA jos on semmoinen fiilis että ei halua seksiä vielä (mut ehkä sitten myöhemmin kun toinen on tutumpi ja turvallisempi) - sithän se on ihan mahtavaa jos toinen puolisko on semmoinen joka sitäkin näkemystä kunnioittaa!
Ollaan oltu kymmenen vuotta naimisissa - ja silloin aikoinaan mentiin sänkyyn heti ekana iltana. Ja tokana ja kolmantena. ;) Edelleen meillä on sitä samaa kemiaa, hellyyttä ja rakkautta. Ei elämä tietenkään enää ole sitä samaa pupuilua kuin sillon aiemmin (nyt on lapsiakin ja kaikkee) mutta kyllä meillä edelleen seksi on hirveän tärkeä osa parisuhdetta.
Toivottavasti löydät (tai ehkä sulla onkin jo) sellaisen kumppanin jonka kanssa seksuaalisuus ja siihen liittyvät arvot ja ajatukset osuu yhteen!
Solblomma kirjoitti:
Voiko aina "panna parastaan" heti ekalla kerralla? Jos ei ole hurjan kokenut, uuden ihmisen kanssa ei välttämättä noin vain pysty esittelemään kaikkea potentiaaliaan. Kyllä mua ainakin eka kerta jännittää, ja sujuvien otteiden, hyvän rytmin tai hellien otteiden virtaan pääseminen vie aikansa. Melkoista suorituspainetta joka tasolla se, jos pitää heti onnistua, tai se on morjens.
No ei voi eikää tarviikkaan. Ihanan ihmisen kanssa harjoittelua voi jatkaa mielellään toistekin! ;)
Vierailija kirjoitti:
kamalaa luettavaa :(
on todellakin onni, jos löytää näinä päivinä ihmisen, joka osaa kiinnostua muustakin kuin omasta saamisestaan... ja tämä koskee kaikkia elämän saroja, ei vain seksiä.
Kovat on monilla vaatimukset, mitä pitää itselle toisilta ihmisiltä saada. Aikamme on todella narsistinen, sitä ehkä tulevat sukupolvet ihmettelevät vielä historian kirjoistaan.
Jos menee viehättävän ihmisen kanssa sänkyyn niin kyllä mä ainakin itse olen kiinnostunut muustakin kuin omasta saamisesta. Sen toisen koskettamisesta, siitä että ollaan lähekkäin, sitä että toisesta tuntuu hyvältä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kamalaa luettavaa :(
on todellakin onni, jos löytää näinä päivinä ihmisen, joka osaa kiinnostua muustakin kuin omasta saamisestaan... ja tämä koskee kaikkia elämän saroja, ei vain seksiä.
Kovat on monilla vaatimukset, mitä pitää itselle toisilta ihmisiltä saada. Aikamme on todella narsistinen, sitä ehkä tulevat sukupolvet ihmettelevät vielä historian kirjoistaan.
Jos menee viehättävän ihmisen kanssa sänkyyn niin kyllä mä ainakin itse olen kiinnostunut muustakin kuin omasta saamisesta. Sen toisen koskettamisesta, siitä että ollaan lähekkäin, sitä että toisesta tuntuu hyvältä jne.
Hyi. Alentuuko joku menemään sänkyyn ei-viehättävän kanssa?
En keksi mitään muuta syytä kuin mies on varattu. Jäi kiinni. Jos seksi on ollut hyvää, ei siitä ihan äkkiä luovu.
Kun on sinkku, välttyy kusipäämiehiltä.
Vierailija kirjoitti:
En keksi mitään muuta syytä kuin mies on varattu. Jäi kiinni. Jos seksi on ollut hyvää, ei siitä ihan äkkiä luovu.
Just tämä. Äkkiliike kertoo kriisistä.
Mitä väliä seksi on seksiä.Skippaa hittoon toi äijä ja hanki parempaa.
Minäpä seurustelin 5 vuotta ilman seksiä. Onko ketään joka pistäisi tuon ennätyksen rikki täällä? :D
mikas siina jos mies nain tekee kyl ne muiatkin osaa nuin tehda kuules...:)
Miten te voitte tapailla ilman seksiä jopa kuukauden? Eikö teillä ole mitään intohimoja? Suutelu johtaa asiasta toiseen? Jos tapaamani mies alkaisi puhtailla, niin siihen loppuisi tapaillut.
Ap taas täällä. Vastausten lukeminen auttaa minua, kiitos niistä. Aika moni ymmärtää tilanteeni ja en voi siis tästä puhua kenellekään ystävälle, sillä ihmisuhteeni eivät ole olleet tällaisia.
Psyykkaan itseäni, että tuo oli kokemus muitten joukossa- ensimmäinen tätä lajia., että mies häviää saatuaan seksiä. Joillekin panosuhteet ovat ihan ok ja omissa kavereissa on heitä, oma asiansa.
Olisi ollut hyvä, jos mies olisi edes pikku viestillä maininnut hakevansa toisenlaista seuraa tai ei halua vakiintua. Se on ymmärrettävää. Mutta katoaminen noin vaan satuttaa. Ehkä pääsi itse helpoiten noin.
Puntaroin asioita ja olen välillä vahvoilla, toinen hetki saa kyyneleet silmiin.
Pärjään kyllä sinkkunakin ja näin on ollut jonkun vuoden. Inhottaa vaan itseäni, kun uskoin mieheen.
-b- kirjoitti:
Menitte sänkyyn, saitte molemmat seksiä. Oliko seksi huonoa? Vai miksi olet tyytymätön? Jos seksi ei ollut edes hyvää, niin ei muuta kuin uutta kehiin. Ei kannata kyllä ihan kuukautta odotella... voi tulla vain pettymys.
Olitpa huono sängyssä ja sitä ennen varsinainen pihtari!
Uskokaa nyt. Mies oli varattu. Oli sovittu jo seuraava kerta lähtiessä ja sitten finito. Jäi kiinni. Ei ole eka tapaus tuo lopettaa suhde, kun muija pääsee jäljille.
Vierailija kirjoitti:
-b- kirjoitti:
Menitte sänkyyn, saitte molemmat seksiä. Oliko seksi huonoa? Vai miksi olet tyytymätön? Jos seksi ei ollut edes hyvää, niin ei muuta kuin uutta kehiin. Ei kannata kyllä ihan kuukautta odotella... voi tulla vain pettymys.
Olitpa huono sängyssä ja sitä ennen varsinainen pihtari!
No jaa. Kirjoitin tuonne aiemmin seksin laadusta. Pihtari ehkä vähän. ap
Ehkä hän haluaa vakiintua, mutta haluaa myös suhteeseen kuuluvan hyvää seksiä.
Ghostaamista naisten suunnalta tullut sen verran vastaan että on vaan ajan kysymys koska joku tulee työelämässä vastaan - ei muuten unohdu moinen käytös ja arvostusta moista k-päätä vastaan ei ole. Ehkä pääsen sitten antamaan ikävästi takaisin, kunhan itselle ei tuu ongelmia. Äkkiähän sitä hankinnoissa suosii kilpailijaa kuspään sijaan.
Miksi mies odottaisi kuukauden seksiä? Toki herrasmies tekee niin, kun on aikeissa suhde. Mutta pelkän panon takia?
Sanotaanko näin että hermostuneisuus on eri asia kun se ettei sängyssä kemiat kohtaa, en nyt osaa selittää tätä paremmin, mutta kyllä siinä ero on ja sen huomaa.