Kuukauden tapailu loppui, kun mies sai seksia
Kommentit (447)
Mies sai seksiä vaiko joutui antamaan seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas inhottaa kaikki.
Eli miehellä lerpahti vai nainen e ikostunut vai molempia?
Naiset ghostaa myös yhtälailla.
Vierailija kirjoitti:
Onko noita miehiä paljon,ketkä vaan korkkavat uusia naisia?miten huomaat haluaako mies vaan seksiä vai parisuhteen ja seksiä?
En tiedä:D Tiedän kyllä kun toinen mies on erityisen kiinnostunut naisesta mutten osaa sanoa millä tavalla. Se mitä miehet kertovat toisillee naisista voi olla ihan mitä vaan, useimmiten kehutaan ulkonäköä eikä muuta.
On siinäkin aloittaja...sai seksiä ja samalla pääsi eroon tyypistä ja viitsii vielä valittaa. ja odotit kuukauden!?
Typerys..
En kyllä tajua miksi ap ei itse ota kontaktia? Kyllä mä ainakin kysyisin et mikäs juttu tämä on... ei tarvitsisi avlla ihmetellä tuntemattomien kanssa.
Pelimiehet toimii just noin. Nainen on piirityksessä niin kauan , kunnes tavoite on saavutettu. Sitten wiuuhhh.
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet toimii just noin. Nainen on piirityksessä niin kauan , kunnes tavoite on saavutettu. Sitten wiuuhhh.
Voin kyllä sanoa ettei kukaan odota yhtä naista kuukautta ... ellei ole muitakin kierrossa. Mutta tuskin yksikään tavallinenkaan mies odottaisi seksiä kuukauden ja sitten jättäisi.
Mikään muu ei auta kuin uusi ihastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä sanoa ettei kukaan odota yhtä naista kuukautta ... ellei ole muitakin kierrossa. Mutta tuskin yksikään tavallinenkaan mies odottaisi seksiä kuukauden ja sitten jättäisi.
Eikä nainen miestä.
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos se loppui sen takia, ettei teillä vaan synkannut petipuuhissa?
Tämä vaihtoehto ei tietenkään voi olla mahdollista sillä ap (4 lapsen yh äiti+kaikkilla eri isä) on joka miehen unelma ja tavoittelemisen arvoinen prinsessa eikö ?
Kyllä kertoo APn maailmankuvasta paljon: mies sai seksiä.
Kertonee enemmän kuin tuhat kuvaa mitä juuri tapahtui. Ja voih! Ei se ollutkaan sitten kiinnostunut. Whaaaat??! Muuten fiksu nainen ja "antaa" seksiä osallistumatta itse siihen mitenkään. Jep. Me naiset ollaan vaikeita.
Seksiä ja seksiä ei se nyt vaan niin mene että aina vaan seksiä onhan sitä nyt muutakin elämää kuin seksiä etkö parempaan pystynyt seksissä
Voi ap laittaa yhden viestin ja kysyä, missä mennään. Ei tarvitse sitten pohdiskella enempää. Sitten kohti uusia seikkailuja.
Tuossa on yksi syy, miksen enää tapaile miehiä. Jos annat heti, olet huono nainen. Jos et anna, käydään vieraissa. Tinderit mahdollistaa sarjadeittailun erityisen hyvin.
En vaan enää luota miehiin. Olin hakemassa parisuhdetta, miehet seksiä.
Minua lähinnä ihmetyttää miten naiset ovat niin tyhmiä, että aina sinisilmäisesti lankeavat pelimiesten metkuihin. Ehkä se on joku evoluution kehittämä juttu lajin jatkumisen (=seksin) varmistamiseksi. Kun nainen ihastuu kovasti ja pikkarit kastuu niin siinä huumassa voi valehdella valkoisen mustaksi ja päinvastoin eikä naisen hälytyskellot soi.
Kannattaa vähän tarkastella omaa miesmakua ja miettiä onko omalla tasolla oikeasti mahdollisuuksia sulavasti käyttäytyvään komistukseen.
Tuttava on ollut 5 v seksisuhteessa, koska saa hyvää seksiä. Ja on nainen. Eli voi olla noinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Minua lähinnä ihmetyttää miten naiset ovat niin tyhmiä, että aina sinisilmäisesti lankeavat pelimiesten metkuihin. Ehkä se on joku evoluution kehittämä juttu lajin jatkumisen (=seksin) varmistamiseksi. Kun nainen ihastuu kovasti ja pikkarit kastuu niin siinä huumassa voi valehdella valkoisen mustaksi ja päinvastoin eikä naisen hälytyskellot soi.
Kannattaa vähän tarkastella omaa miesmakua ja miettiä onko omalla tasolla oikeasti mahdollisuuksia sulavasti käyttäytyvään komistukseen.
Ei ole olemassa yhtä ainoaa pelimiestyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehenä on helppo olla. Et vain ihastu kehenkään niin voit pelailla loputtomasti. Et menetä mitään jos epäonnistuu. Ja voit jatkaa lämmittelyä pitkään, ehkä toinen heltyy lopulta. Jos olet ihastunut on lähestyminen ehkä 192x vaikeampaa ja pakit tuntuvat todella pahalta.
Onko noita miehiä paljon,ketkä vaan korkkavat uusia naisia?miten huomaat haluaako mies vaan seksiä vai parisuhteen ja seksiä?