Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukauden tapailu loppui, kun mies sai seksia

Vierailija
11.10.2017 |

Kyllä taas inhottaa kaikki.

Kommentit (447)

Vierailija
241/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Jos seksi todella olisi sinulle niin tärkeää, niin tekisit sille omallekin vartalollesi jotain jotta et olisi niin tavallinen. Tai sitten olet ilman seksiä, jos ei oman tasoinen pari kelpaa.

Vierailija
242/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista seksiä te oikein olette miehiltä saanut kun teillä on tuollaiset seksiantipatiat?

Ettekö te osaa itse nauttia ollenkaan vaan seksi on pakkopullaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista kirjoitti:

Hmm. Jos seksi todella olisi sinulle niin tärkeää, niin tekisit sille omallekin vartalollesi jotain jotta et olisi niin tavallinen. Tai sitten olet ilman seksiä, jos ei oman tasoinen pari kelpaa.

Voihan mulla olla vaikka mitä muita huolia tai sairauksia. Mutta en siltikkään vain huolisi jotain ja silmät kiinni koittaisi harrastaa seksiä, kuvitellen toisen naisen tilalle.

Vierailija
244/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu täysin siitä, oletko huono, ehtoinen ja tylsä sängyssä vai innostunut, opetellut tiettyjä taitoja ja estoton. Ei kukaan tapaile naista kuukautta vain tavoitteena saada seksiä :D kyllä sitä Suomessa irtoaa ihan baarireissullakin tai tinderillä.

Eikä se pihtaaminenkaan mitään auta, että vaaditaan jotain ihme sitoumuksia ennen seksiä! Kuka nykypäivänä "ostaa" sian säkissä? Se seksi on monelle äärimmäisen tärkeää - niinkuin minullekin - ja jos se toinen on huono tai ei olla mitenkään samalla aaltopituudella niin tottakai se suhde on siinä. Mitään kuukautta en kyllä odottaisi missään nimessä - sekin jo viittaa siihen, ettei kaikki siinä seksissä ole ihan ok.

Kyllä naistenkin pitää opetella seksitaitoja. Ei se mene vain niin, että miehen pitää osata lämmittää ja tyydyttää nainen kun nainen vaan avaa jalat! Samalla tavalla sen naisen pitää nähdä vaivaa miehen kiihottamiseksi. Pitää osata miehen herkät paikat ja opetella ottamaan hyvin ja taidokkaasti suihin. Myös turhat estot olisi hyvä hylätä ja suhtautua seksiin myös huumorilla - ei ottaa niin vakavasti.

Minulla on paljon miehiä ystävinä, koska olen tehnyt koko työurani miesvaltaisella alalla. Ja kaikissa tällaisissa tapauksissa, kun tapailu lopetetaan seksiin, on nainen ollut sängyssä huono.

Jep,jep itselläni kävi niin,että seksi oli (eka kerta)huonoa uuden kumppanin kanssa.Tietysti osana syynä oli minun pitkä aika sinkkuna joten en kyllä lämmennyt miehelle.Mies vaan lähes repi vaatteet päältä ja eipä tykännyt kun en tyylistä(hieman pakottamista)niin tykännyt..olisin ehdottomasti halunnut hellemmät ja hitaammat otteet ja ajan kanssa.Sitten kaveri vaan jyysti ja se oli siinä.Sain itse kokea olevani epäkelpo,kun en lämmennyt!minun syyni..no tietysti osalta.Mutta kyllä hänenkin olisi pitänyt minua käsitellä muuten kuin(en viitsi sanoa)Joten sen jälkeen vielä nähtiin ja kun seuraavan kerran oltiin yhdessä niin ei ollut seksiä!varmaan loukkaantui kun en ekana lämmennyt ja loukkasi takaisin..no sitten vaan tulin toisiin aatoksiin ja en miestä enään halunnut nähdä...voi se asia mennä näinkin...miksi sitten halusi tavata jos olisi kokenut seksin niin huonoksi!

Vierailija
245/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse asiassa tehnyt nyt periaatepäätöksen, että seksiä ei tipu ennen kuin seurustellaan. Olen aivan kyllästynyt siihen, että tapailuvaiheessa paneskellaan ja mieluiten heti ekoilla treffeillä, jos miehiltä kysytään. Ja ikinä ne jutut ei johda mihinkään,vaan alkaa epämääräiset selitykset siitä miten ei halua sitoutua jne.

Eikä siinä mitään, aina ei vaan synkkaa. Mutta mulle tulee kurja ja käytetty olo siitä, että pillu kyllä kelpaa mutta minä ihmisenä en. Siksipä linjaus on nyt tämä.

Niin mikä se iso ero on tapailu- ja seurustelusuhteessa?

Seurustelussa ollaan sitouduttu toiseen eikä ole muita. Tapailussa mitään varmuutta tulevasta ei ole, vaan jokainen tapaaminen joudutaan "ostamaan" aina vain uudelleen. Etkö todella näe eroa siinä, mikä on seurustelua ja mikä vain tapailua?

Miten ero käytännössä näkyy? Yhteen muuttaminen on avoliitto, joten sitä en lue siinä mielessä enää seurusteluksi.

Ja vaikka seurustellaan, tarviihan siinäkin treffit sopia, ainakin jos on normaalisti työssäkäyvä ihminen, jolla on harrastuksia ja ystäviä eikä koko maailman keskipiste oli kumppani ja parisuhde. Tuollaiset voivat tietenkin olla aina käytettävissä, mutta omassa tuttavapiirissä opiskellaan, käydään töissä ja harrastetaan eikä vain odoteta, että joku mies soittaa ja ollaan aina valmiina.

Seurustellessa tiedetään, että seuraava tapaaminen tulee. Ei tarvitse varmistella. Sitä se sitoutuminen on, että tietää, että toinen on siinä sinua varten. Tapaillessa mikä tahansa kerta voi olla viimeinen, toinen voi tapailla vaikka ketä muita samaan aikaan ja koska tahansa jättää enää vastaamatta sinulle. Jne

Ja tämä on niin perseestä! Toinen antaa ihan selkeitä signaaleja, että on tosissaan kiinnostunut, mutta sitten yhtäkkiä selittelemättä katoaa, kuin pieru saharaan. Näin käynyt muutamia kertoja enkä nykyisin mielelläni edes tapaile miehiä, koska ei vaan voi luottaa.

Ymmärrän, jos on vaan pari kertaa nähty ja kummallakaan ei ole ehtinyt tulla mitään tunteita, mutta jos jaksaa roikkua siinä monta kuukautta ja selitellä kaikkea liibadaabaa mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudesta ja sitten katoaa mitään sanomatta, niin wtf!? Kyllä siinä vaiheessa pitää jo pystyä kertomaan, että tämä ei nyt toimi syystä koska...

Kuule,näitä diipa daapa miehiä kyllä riittää.Tinderi on niitä pullollaan ja muutkin nettideittifoorumit!

Johtuu kun miehet eivät enään halua sitoutua,jos ovat eronneita ja sitten oma lukunsa ovat nämä karanneet..jäljelle jäävät kilttisinkkumiehet..

Vierailija
246/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tajunnan räjäyttävää seksiä miehen kanssa, jota en koskaan deittailisi vakavasti. Todella hyvä seksissä, mutta huonoa aviomiesainesta. Työnarkomaani, jotan en kattelisi päivääkään vakavassa suhteessa. 

Vierailija
247/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt oikein hahmottanut, että mikä tässä ap:lla oli se suurin ongelma. Syitähän syhteen loppumiseen voi olla monia, mutta tässä vihjataan, että syy olisi ollut seksin saanti. Tuossa tapauksessa seksi ei miehen mielestä ole ollut riittävän hyvää, koska häipyi takaviistoon. Tai sitten ap:n vartalo ei miellyttänyt häntä. Tämä jälkimmäinen on se todennäköisin vaihtoehto. Näin ainakin itselle on muutaman kerran käynyt. Eli rinnat patalaput ja raskausarpia ja mahakin saattaa vähän roikkua. 

MIstä te sellaisia huippukomeita adoniksia bongailette, joille tavallisen kropan omaavat naiset on syy häipyä? Aika harvassa tuolla irl näkyy mitään mallin näköisiä pitkiä rasvattomia lihaskimppumiehiä. Josko ne komeutensa vuoksi ronkeliuteen oikeutetut on sitten siellä tinderissä?

En tiedä keneltä kysyit, mutta josko minä vastaan, kun kerran minun kirjoitustani lainasit. Minähän en tietysti adoniksia katsele, koska olen mies, enkä nyt oikein ymmärtänyt miten rasvaton lihaksikas adonis liittyy minun tekstiini.

Aika karut on naisilla vaatimukset, jos saadakseen tavallisen kropan (rinnat toki saa roikkua, mutta ei nyt kuitenkaan aivat tyhjät patalaput saisi olla ja raskausarpiakin toki sallitaan, mutta ei mielellään mitään roikkuvaa mahaa) omaavan naisen, pitää olla öljytty rasvaton lihaskimppu. Itse omaan ihan tavallisen kropan, painoindeksi on 22 ja liikuntaa harrastan, joten kai minulla nyt lienee oikeus vaatia ihan tavallista roikkumatonta kroppaa myös naiselta. Sitäpaitsi ei se nyt ole pelkästään mikään vaatimusasia, vaan jos jonkun kroppa ei yksinkertaisesti miellytä ja tuntuu jopa vastenmieliseltä, niin paha sellaisen naisen kanssa on väkisin yrittää olla.

Vierailija
248/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu täysin siitä, oletko huono, ehtoinen ja tylsä sängyssä vai innostunut, opetellut tiettyjä taitoja ja estoton. Ei kukaan tapaile naista kuukautta vain tavoitteena saada seksiä :D kyllä sitä Suomessa irtoaa ihan baarireissullakin tai tinderillä.

Eikä se pihtaaminenkaan mitään auta, että vaaditaan jotain ihme sitoumuksia ennen seksiä! Kuka nykypäivänä "ostaa" sian säkissä? Se seksi on monelle äärimmäisen tärkeää - niinkuin minullekin - ja jos se toinen on huono tai ei olla mitenkään samalla aaltopituudella niin tottakai se suhde on siinä. Mitään kuukautta en kyllä odottaisi missään nimessä - sekin jo viittaa siihen, ettei kaikki siinä seksissä ole ihan ok.

Kyllä naistenkin pitää opetella seksitaitoja. Ei se mene vain niin, että miehen pitää osata lämmittää ja tyydyttää nainen kun nainen vaan avaa jalat! Samalla tavalla sen naisen pitää nähdä vaivaa miehen kiihottamiseksi. Pitää osata miehen herkät paikat ja opetella ottamaan hyvin ja taidokkaasti suihin. Myös turhat estot olisi hyvä hylätä ja suhtautua seksiin myös huumorilla - ei ottaa niin vakavasti.

Minulla on paljon miehiä ystävinä, koska olen tehnyt koko työurani miesvaltaisella alalla. Ja kaikissa tällaisissa tapauksissa, kun tapailu lopetetaan seksiin, on nainen ollut sängyssä huono.

Jep,jep itselläni kävi niin,että seksi oli (eka kerta)huonoa uuden kumppanin kanssa.Tietysti osana syynä oli minun pitkä aika sinkkuna joten en kyllä lämmennyt miehelle.Mies vaan lähes repi vaatteet päältä ja eipä tykännyt kun en tyylistä(hieman pakottamista)niin tykännyt..olisin ehdottomasti halunnut hellemmät ja hitaammat otteet ja ajan kanssa.Sitten kaveri vaan jyysti ja se oli siinä.Sain itse kokea olevani epäkelpo,kun en lämmennyt!minun syyni..no tietysti osalta.Mutta kyllä hänenkin olisi pitänyt minua käsitellä muuten kuin(en viitsi sanoa)Joten sen jälkeen vielä nähtiin ja kun seuraavan kerran oltiin yhdessä niin ei ollut seksiä!varmaan loukkaantui kun en ekana lämmennyt ja loukkasi takaisin..no sitten vaan tulin toisiin aatoksiin ja en miestä enään halunnut nähdä...voi se asia mennä näinkin...miksi sitten halusi tavata jos olisi kokenut seksin niin huonoksi!

.

Ööm ja sinäkö jatkoit tapailua vaikka seksi oli huonoa ja mies ei huomioinut sinua ollenkaan?!

Vierailija
249/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tajunnan räjäyttävää seksiä miehen kanssa, jota en koskaan deittailisi vakavasti. Todella hyvä seksissä, mutta huonoa aviomiesainesta. Työnarkomaani, jotan en kattelisi päivääkään vakavassa suhteessa. 

Lopettako suhteen sitten,kun haluat alkaa seurustelemaan jonkun miehen kanssa vakavasti?

Vierailija
250/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein kiva sulle, mutta miten liittyy aloitukseen?

Vierailija
251/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse asiassa tehnyt nyt periaatepäätöksen, että seksiä ei tipu ennen kuin seurustellaan. Olen aivan kyllästynyt siihen, että tapailuvaiheessa paneskellaan ja mieluiten heti ekoilla treffeillä, jos miehiltä kysytään. Ja ikinä ne jutut ei johda mihinkään,vaan alkaa epämääräiset selitykset siitä miten ei halua sitoutua jne.

Eikä siinä mitään, aina ei vaan synkkaa. Mutta mulle tulee kurja ja käytetty olo siitä, että pillu kyllä kelpaa mutta minä ihmisenä en. Siksipä linjaus on nyt tämä.

Niin mikä se iso ero on tapailu- ja seurustelusuhteessa?

Seurustelussa ollaan sitouduttu toiseen eikä ole muita. Tapailussa mitään varmuutta tulevasta ei ole, vaan jokainen tapaaminen joudutaan "ostamaan" aina vain uudelleen. Etkö todella näe eroa siinä, mikä on seurustelua ja mikä vain tapailua?

Miten ero käytännössä näkyy? Yhteen muuttaminen on avoliitto, joten sitä en lue siinä mielessä enää seurusteluksi.

Ja vaikka seurustellaan, tarviihan siinäkin treffit sopia, ainakin jos on normaalisti työssäkäyvä ihminen, jolla on harrastuksia ja ystäviä eikä koko maailman keskipiste oli kumppani ja parisuhde. Tuollaiset voivat tietenkin olla aina käytettävissä, mutta omassa tuttavapiirissä opiskellaan, käydään töissä ja harrastetaan eikä vain odoteta, että joku mies soittaa ja ollaan aina valmiina.

Seurustellessa tiedetään, että seuraava tapaaminen tulee. Ei tarvitse varmistella. Sitä se sitoutuminen on, että tietää, että toinen on siinä sinua varten. Tapaillessa mikä tahansa kerta voi olla viimeinen, toinen voi tapailla vaikka ketä muita samaan aikaan ja koska tahansa jättää enää vastaamatta sinulle. Jne

Ja tämä on niin perseestä! Toinen antaa ihan selkeitä signaaleja, että on tosissaan kiinnostunut, mutta sitten yhtäkkiä selittelemättä katoaa, kuin pieru saharaan. Näin käynyt muutamia kertoja enkä nykyisin mielelläni edes tapaile miehiä, koska ei vaan voi luottaa.

Ymmärrän, jos on vaan pari kertaa nähty ja kummallakaan ei ole ehtinyt tulla mitään tunteita, mutta jos jaksaa roikkua siinä monta kuukautta ja selitellä kaikkea liibadaabaa mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudesta ja sitten katoaa mitään sanomatta, niin wtf!? Kyllä siinä vaiheessa pitää jo pystyä kertomaan, että tämä ei nyt toimi syystä koska...

Kuule,näitä diipa daapa miehiä kyllä riittää.Tinderi on niitä pullollaan ja muutkin nettideittifoorumit!

Johtuu kun miehet eivät enään halua sitoutua,jos ovat eronneita ja sitten oma lukunsa ovat nämä karanneet..jäljelle jäävät kilttisinkkumiehet..

Tuntuu, että niitä on ihan joka paikassa. Ei tarvitse edes etsiä mistään nettideiteistä tai Tindereistä. Ja nämä kaikki miehet olleet siis ihan tavismiehiä! Ei siis mitään macho fantasticoja tai epämääräisiä pleijeretä. Ihan tavis ulkonäkö, tavis työ, tavis elämä. Ehkä suurimmalla osalla sinkkuna vaeltavasta miehellä on jonkin sortin sitoutumiskammo.

Vierailija
252/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ööm ja sinäkö jatkoit tapailua vaikka seksi oli huonoa ja mies ei huomioinut sinua ollenkaan?!

Tapasin muutaman kerran ja se riitti:D koska miehen käytös ja edellä mainittu tapahtumaepisodi kertonee kaiken tarpeellisen..miehen käytös vaan huononi joten katsoin tarpeelliseksi lopettaa tapailun.Kyllä tuollainen ääliö löytää sen oman ääliönsä varmasti( joka on hänelle sopiva:D)

Vierailija
253/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten kukaan pystyy odottamaan edes viikkoa? Ekatreffeillä sänkyyn niin tietää heti kannattaako jatkaa. Oppii paljon ihmisestä siinä kaikista herkimmällä hetkellä. Mutta turha tässä miessukupuolta jyrätä. Naisista löytyy ihan yhtä lailla. On myös miespihtareita, ihan saman verran kuin naisiakin. Miksi seksi on edelleen kuin joku paholaisen peliväline. Nauttikaa seksuaalisuudestanne se on ihanaa ja luonnollista! Eikä se määrä vaan laatu, ah. T. 30v heteronainen.

Vierailija
254/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, jos joku pystyy heti uuden kumppanin kanssa olemaan täysin estoton. Itse en pysty ja varmaan siksi joku ex pitääkin minua huonona sängyssä. Todellisuudessa olen hyvin kokeilunhaluinen ja aloitteellinen, kunhan kumppani on tullut tutuksi ja olo on luottavainen. No, tämähän ei toki ole minun menetykseni. En vaan tajua, kuka pystyy heti uuden miehen kanssa olemaan rohkeasti toosa levällään ja kertomaan kaikki mielihalunsa ja fantasiansa.

öh? ehkä sinun pitäisi ensin vähän miettiä, että mitä se seksi on jos kuvittelet hyvän seksin olevan "toosa levällään makaamista ja fantasioiden jakoa". Voi apua..

Ei todellakaan ole vaikeaa olla estoton ja ennenkaikkea HAUSKA seksikumppani. Ei ketään kiinnosta alussa kuunnella mitään jorinoita fantasioista, muttei kukaan myöskään tykkää tylsästä lahnasta, joka ei liiku, ei ääntele, tykkää vaihella asentoja ja harrasta hyvää suuseksiä. Siihen nyt ei kauheasti vaadita estottomuutta, kunhan ei ole tylsä ja ankea vaan hauska ja rento. Se on enemmän persoonakysymys ja taitolaji. 

Vierailija
255/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tapaillut nyt 2.5kk ilman seksiä. En voisi kuvitellakaan meneväni sänkyyn miehen kanssa jota en tämän enempää vielä tunne.

Eli toisin sanoen mies ei herätä sinussa ihmeellisempiä haluja ja sama myös toisin päin, mies ei näe sinua ollenkaan haluttavana. Olet miehelle ehkä se järkivaihtoehto, jonka kanssa on ok perustaa perhe, mutta hän ei näe sinua naisellisena naisena.

Itse en tuollaiseen suhteeseen haluaisi, sillä pidän seksistä. Ja jos mies ei herättäisi jo aika alkumetreillä haluja, niin en voisi jatkaa. Ei ehkä ekana päivänä vielä, mutta jos siltä tuntuu, niin toisena ihan takuulla olisi jo seksiä. Molempien aloitteesta.

Väärin. Haluan häntä ja hän haluaa minua. Ei ne halut katoa mihinkään siitä että odottaa, päinvastoin ne saattavat jopa kasvaa. Mutta sen halun mukaan ei ole pakko heti hypätä sänkyyn. Saa niin tehdä, muttei tarvitse. Ja silti tuloksena voi olla intohimoinen rakkaussuhde.

Vierailija
256/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon takia en jaksa enää tapailla ainuttakaan miestä.

N40

Ja minut on petetty niin monta kertaa että teen tuon piston, noston ja poistun joka kerta.

M42

Vierailija
257/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tapaillut nyt 2.5kk ilman seksiä. En voisi kuvitellakaan meneväni sänkyyn miehen kanssa jota en tämän enempää vielä tunne.

Eli toisin sanoen mies ei herätä sinussa ihmeellisempiä haluja ja sama myös toisin päin, mies ei näe sinua ollenkaan haluttavana. Olet miehelle ehkä se järkivaihtoehto, jonka kanssa on ok perustaa perhe, mutta hän ei näe sinua naisellisena naisena.

Itse en tuollaiseen suhteeseen haluaisi, sillä pidän seksistä. Ja jos mies ei herättäisi jo aika alkumetreillä haluja, niin en voisi jatkaa. Ei ehkä ekana päivänä vielä, mutta jos siltä tuntuu, niin toisena ihan takuulla olisi jo seksiä. Molempien aloitteesta.

Niinpä. Joillakin teineillä ymmärrän tuon odottelun, mutta aikuisille ihmisille tuo on vain ajan tuhlausta. Jos suhteen alussa on ihan helppo olla kuukausitolkulla ilman seksiä, mitä se kertoo tulevasta suhteesta seksin saralla.

En oikein tiedä, onko tässä kyse seksin yli- vai aliarvioinnista. Miksei seksi voi olla vain seksiä, ilman vaatimuksia? Onko se niin vastenmielistä teille vai onko teillä vain korkeat odotukset sille? 

Se kertoo vain siitä, että kyseiset kaksi ihmistä halusivat odottaa ennen seksin harrastamista. Se ei kerro mitään siitä kuinka usein tai miten kiihkeästi sitä harrastetaan sitten kun sen aika on.

Ajan viettäminen mielenkiintoisen ihmisen kanssa (johon on ihastunut/rakastunut) ilman seksiä ei ole ajan tuhlausta.

Vierailija
258/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa luettavaa :(

on todellakin onni, jos löytää näinä päivinä ihmisen, joka osaa kiinnostua muustakin kuin omasta saamisestaan... ja tämä koskee kaikkia elämän saroja, ei vain seksiä. 

Kovat on monilla vaatimukset, mitä pitää itselle toisilta ihmisiltä saada. Aikamme on todella narsistinen, sitä ehkä tulevat sukupolvet ihmettelevät vielä historian kirjoistaan. 

Vierailija
259/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tästä selityksestä yhtään mitään. Ensinnäkin huono seksi ei välttämättä haittaa kaikkia miehiä ja toisennakin, ehkä se oli miehen mielestä riittävän hyvää.  Ei kaikkien standardit ole samat.

Mutta kukaan mies ei jaksa tapailla kuukautta ketään pelkkä seksi tavoitteena. Siinä todennäköisin syy lopettaa tapailu oli pettymys seksiin. 

Vierailija
260/447 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kamalaa luettavaa :(

on todellakin onni, jos löytää näinä päivinä ihmisen, joka osaa kiinnostua muustakin kuin omasta saamisestaan... ja tämä koskee kaikkia elämän saroja, ei vain seksiä. 

Kovat on monilla vaatimukset, mitä pitää itselle toisilta ihmisiltä saada. Aikamme on todella narsistinen, sitä ehkä tulevat sukupolvet ihmettelevät vielä historian kirjoistaan. 

Mitä kamalaa tässä on? Minusta on hyvä että nykyään ei vain tyydytä johonkin ja olla onnettomissa suhteissa, vaan etsitään se itselle sopiva kumppani tai sitten ollaan sinkkuja mikä myös on ihan hyvä vaihtoehto, ei parisuhde ole mikään "saavutus". Minusta on myös hienoa että naiset ovat seksuaalisia ja ymmärtävät ettei seksi ole vain miestä varten ns "antamista". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä