Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies luuli, että tonnikalapurkki on viallinen, kun siinä ei ollut avausrinkulaa :D

Vierailija
11.10.2017 |

"Mikset sä lähetä tästä jotain reklamaatiota kun eihän tätä saa auki"

Kyseessä kohta 30-vuotias mies. Ilmeisesti äiti hoitanut hommansa tähän saakka vähän liiankin hyvin...

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jonkin aikaa sitten huomasin etteivät meillä teinit osaa avata perinteistä säilykepurkkia. Yritin opettaa jottei tarvitsisi nolostella, mutta ei taida sujua oikein vieläkään.

Vierailija
22/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas hulvaton mies-tarina. Ai että.

Jospa mies syö laadukkaampaa ruokaa kuin aloittaja tai on ostanut aina säilykkeitä joissa se rinkula on.

Ehkä aloittajan x-tra-säilykkeet olivat miehelle täysin vieraita? Kaikissa paremmissa säilykkeissä kun se avausrinkula on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sillä miehellä olla downin syndrooma

Vierailija
24/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa. Yksi exäni pilasi veitseni hakkaamalla sillä säilykepurkin auki, vaikka purkinavaaja oli samassa laatikossa kuin veitsi. Mies oli kyllä nähnyt sen, muttei tiennyt mitä sillä tehdään ja miten. Miten tuo voi olla edes mahdollista?!

Tapailin kerran naista, joka ei tajunnut miten räikkäavain toimii. Miten tuo voi olla edes mahdollista?

Ja tuo on sinusta sama asia kuin osata avata tölkki, joka sisältää ruokaa? Yleensä jokainen ihminen on jossakin vaiheessa elämäänsä syönyt jotain tölkkisäilykettä.

Hei nainen, itse asiassa se on helpompaa kuin tölkin avaaminen. Ei siinä pitäisi voida erehtyä.

Tiesitkö muuten, että purkinavaaja keksittiin monta kymmentä vuotta säilyketölkin jälkeen? Niin itsestään selvä se oli.

Vierailija
25/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa. Yksi exäni pilasi veitseni hakkaamalla sillä säilykepurkin auki, vaikka purkinavaaja oli samassa laatikossa kuin veitsi. Mies oli kyllä nähnyt sen, muttei tiennyt mitä sillä tehdään ja miten. Miten tuo voi olla edes mahdollista?!

Tapailin kerran naista, joka ei tajunnut miten räikkäavain toimii. Miten tuo voi olla edes mahdollista?

Ja tuo on sinusta sama asia kuin osata avata tölkki, joka sisältää ruokaa? Yleensä jokainen ihminen on jossakin vaiheessa elämäänsä syönyt jotain tölkkisäilykettä.

Vaikka olisikin syönyt tölkkisäilykettä ei se tarkoita että olisi joutunut käyttämään avaajaa. Monissa kun on avausrinkula mukana.

On silti normaali arjen perustaito osata avata sellainenkin tölkki, jossa ei sitä ole. Kyllä varmasti naureskellaan sellaisellekin ihmiselle, joka ei osaa tavallista lamppua vaihtaa.

Vierailija
26/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki syö säilykkeitä. Et kyllä antanut hyvää vaikutelmaa itsestäsi purkkitarvikkeita tarjotessasi.

Vierailija
27/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap:kö ymmärtää kaiken esim. työkaluista? Haluaisin nähdä kun ap:n tapailema mies pyytää ojentamaan hänelle työkalupakista jonkun tietyn työkalun, tuskinpa tietää mikä on mikäkin.

Siinä voi sitten mies vuorostaan mennä naureskelemaan jollekin miesten suosiossa olevalle keskustelupalstalle kuinka tyhmä ja tyypillinen hänen tapailemansa nainen on.

Taidat olla kyseinen mies

Vierailija
28/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa mies syö laadukkaampaa ruokaa kuin aloittaja tai on ostanut aina säilykkeitä joissa se rinkula on.

Ehkä aloittajan x-tra-säilykkeet olivat miehelle täysin vieraita? Kaikissa paremmissa säilykkeissä kun se avausrinkula on.

Jos kohdalleni sattuisi tuollainen mies, ajattelisin että ei taida olla minulle sopiva mies kun ei x-tra-tuotteet kelpaa. En kaipaa mitään rahoilla pröystäilijää.

Vierailija
29/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielelläni käytä tölkinavaajaa, koska se on vasenkätiselle hankalaa. Pyydän miestä apuun.

Räikkäavainta sen sijaan osaa käyttää vasenkätinenkin.

Vierailija
30/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele jos joku ei tiedä työkaluista kovin paljoa, mutta eikö tölkin avaaminen tölkinavaajalla ole ihan normaali perustaito vaikka nyt ei sitten purkkiruokaa söisikään kovin usein...

Vierailija
31/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä myös usein hämmennyn ja huvitun, jos joku itselleni täysin normaali asia, on jollekin suurikin ihmetyksen aihe. Tulee fiilis, et tällainen tyyppi on eläny elämäänsä jokseenkin omassa kuplassaan ympäristöään havainnoimatta.

Oletpa sä ihailtava ihminen. Me kaikki ihaillaan sua. Oltaispa me sun kaltaisia. Mutta harva pystyy siihen mihin sä pystyt.

Kiitos, puhut asiaa. Olis todella hienoa, jos kaltaisiani olisi huomattavasti enemmän ja mm. piikittelijöitä vähemmän.

Vierailija
32/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele jos joku ei tiedä työkaluista kovin paljoa, mutta eikö tölkin avaaminen tölkinavaajalla ole ihan normaali perustaito vaikka nyt ei sitten purkkiruokaa söisikään kovin usein...

Se on kuule vähän sen mukaan mitä itse kukin perustaitona pitää. Joku saudiprinsessa ei varmaan pidä tölkinavaajan käyttöä sellaisena, mutta jonkun tavan miehen mielestä räikkäavaimen osaaminen on mitä ilmeisempi perustaito. Sinä ihmetelet vain omasta tulokulmastasi asioita, muista se kun tekee mieli ammotuttaa suuta avoimena.

Vierailija
33/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mielelläni käytä tölkinavaajaa, koska se on vasenkätiselle hankalaa. Pyydän miestä apuun.

Räikkäavainta sen sijaan osaa käyttää vasenkätinenkin.

Kannattaa hankkia "kaksikätinen" tölkinavaaja. Mieheni on vasenkätinen, minä oikeakätinen, ja kumpikin osaa avata säilykepurkin. Niin ja myös sitä räikkäväännintä, jos tarve tulee.

Vierailija
34/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, mutta mies-sadut uppoaa palstan mammoihin aina. Ihan aina.

Vierailija
35/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä myös usein hämmennyn ja huvitun, jos joku itselleni täysin normaali asia, on jollekin suurikin ihmetyksen aihe. Tulee fiilis, et tällainen tyyppi on eläny elämäänsä jokseenkin omassa kuplassaan ympäristöään havainnoimatta.

Oletpa sä ihailtava ihminen. Me kaikki ihaillaan sua. Oltaispa me sun kaltaisia. Mutta harva pystyy siihen mihin sä pystyt.

Kiitos, puhut asiaa. Olis todella hienoa, jos kaltaisiani olisi huomattavasti enemmän ja mm. piikittelijöitä vähemmän.

Jos sinun kaltaisiasi olisi huomattavasti enemmän pitäisi hissit rakentaa uusiksi.

Vierailija
36/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kohdalleni sattuisi tuollainen mies, ajattelisin että ei taida olla minulle sopiva mies kun ei x-tra-tuotteet kelpaa. En kaipaa mitään rahoilla pröystäilijää.

Mun kohdalle sattui muuten mies joka oikeasti piti minua tuhlailevana pröystäilijänä kun ei x-tran tonnikala kelvannut. Olen yrittänyt, mutta ei kelpaa vieläkään, ennemmin näen nälkää. Moni muu x-tran tuote ja säilyke kyllä kelpaa, mutta tonnari, oikeasti, älkää nyt väittäkö että se on syömäkelpoista.

Vierailija
37/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko kuitenkin hämmentymisen sijaan avartaa sitä omaakin maailmaa. Toiset elävät vain eri tavalla, voivat tietää enemmän taas asioista joista sinä et tiedä. 

Vierailija
38/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun kaltaisiasi olisi huomattavasti enemmän pitäisi hissit rakentaa uusiksi.

Älä huolehdi. Kyllä se ylös asti kulkee - jopa varmemmin kuin alas.

Vierailija
39/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko kuitenkin hämmentymisen sijaan avartaa sitä omaakin maailmaa. Toiset elävät vain eri tavalla, voivat tietää enemmän taas asioista joista sinä et tiedä. 

Ilman muuta! Mulla on hyvin utelias ja avoin asenne elämää ja sen eri ilmiöitä kohtaan.

Vierailija
40/50 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta! Mulla on hyvin utelias ja avoin asenne elämää ja sen eri ilmiöitä kohtaan.

Eikä suinkaan ylimielinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi