Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullujen päivien hinnat edelleen kusetusta

Shöpper
11.10.2017 |

Voi, miksi Stockmann ei ole vieläkään oppinut hinnoittelemaan Haamuhintojaan edes samalle tasolle kuin kilpailijat myyvät ihan normitarjouksissa? Se keltaisten kassien huuma oli ja meni jo 80-90-luvulla, nykyään KAIKKI tarkistetaan netistä ennen ostopäätöstä.

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitä hinnoittelemaan polkuhintoihin, jos normaalillakin hinnalla menee.

Vierailija
2/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämän päivän ruokaosaston tarjoukset ihan perus-Cittarin tai Prisman jokaviikkoisia tarjoushintoja. Tietysti jos on tottunut ostamaan kallista Stokka-muonaa, niin onhan ne siinä tapauksessa edullisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aiomme ostaa paistinpannun ja joitain vaatteita. Keskustan kauppakeskukset ja Itis on kierretty ja tarkistettu, että hinta on oikeasti edullisempi. Eikä sillä, ettäkö minä muuten Stoccaa erityisesti symppaisin. Sehän on kuin suomenruotsalainen tuulahdus takavuosilta.

Vierailija
4/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ah niin muodikkaat Palmuston valmistamat kikhernenuudelit oli viime viikolla Sokoksen kampanjassa 1,95, Stokkalla 2,95.

Hajuvedet 5-10 euroo kalliimpia kuin hajuvesi.fi kautta ostettuna.

5/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaliput ovat mun mielestä edullisemmat kuin muualla mutta muuten tuntuu noi hullareiden tarjoukset olevan pitkälti vain "tarjouksia". Tulee näistä tarjoushinnoista mieleen Roope Ankan Tukkimies-tavaratalon pöhköjen päivien ota 2, maksa 3 -tarjoukset.

Vierailija
6/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Leffaliput ovat mun mielestä edullisemmat kuin muualla mutta muuten tuntuu noi hullareiden tarjoukset olevan pitkälti vain "tarjouksia". Tulee näistä tarjoushinnoista mieleen Roope Ankan Tukkimies-tavaratalon pöhköjen päivien ota 2, maksa 3 -tarjoukset.

Finnkino on tunkemassa niitä leffalippupakettejaan aina kauppaketjujen kampanjoihin, kuten esim. Mammuttimarkkinoille. Pystyvät tarjoamaan aina välillä nipussa "vähän" halvemmalla, kun normiliputki menee kaupaksi törkeään 15e hintaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa kengät, netissä maksoivat halvimmillaan 140, pääsääntöisesti 150. Nyt satasen. Mutta tämä ei todellakaan päde kaikkiin tuotteisiin, ei varsinkaan ruokiin, (kurkku oli noin 6 euroa kilo!! mitä hittoo, 2 euroa s-marketissa)

Vierailija
8/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastoa selaamalla saa ainakin sen kuvan että vaatteiden sisäänostajat haluaa immeisten pukeutuvan tänä syksynä ja talvena yllättäen mustaan ja harmaaseen, ah kuinka chic!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä edullisiakin tuotteita. Ne pitää vain löytää. Tarkoitus kai on saada jotain voittoakin, niin eivät voi ihan kaikkea myydä reilulla alennuksella! Silmänlumetta osaksi, jotta saadaan ihmiset ostamaan mitä sattuu.

Vierailija
10/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ketä sinusta Stocka "kusettaa"?

Väittääkö Stocka, että siellä nyt tarjouksessa olevat ovat ehdottomasti halvimmalla hinnalla? "Näitä tuotteita et saa mistään halvemmalla", missä Stocka sanoo niin?

No ei missään.

Ja jos jotain vastaavaa merkkiä saa hakemalla muualta, se ei ole sama kuin että täsmälleen samaa on kaupan halvemmalla.

Minä ainakin haen Stockalta lapsille hullareilta vaatteita jatkossakin. Näistä syistä:

- Stockalla on myynnissä kerralla paljon melko huokeita vaatteita, ja koska lasken omalle ajalleni arvoa, otan mieluummin kertarykäisyllä päivityksen lasten vaatevarastoon kuin kierrän eri liikkeitä. En tykkää shoppailusta niin paljoa, että viitsisin nähdä paljon vaivaa.

- Stockalla on myynnissä kivoja merkkejä, joista osaa ei myydä missään muualla.

- Netistä en osta vaatteita, koska haluan itse nähdä, millaisesta kankaasta ja miten hyvin ne on valmistettu ja millainen koko on. Edestakainen palauttelu on työlästä ja epäekologista.

Se, että joku voi hakemalla ja vaivaa näkemällä saada jostain saman muutaman euron halvemmalla on minulle yhdentekevää.

Mutta hauskaa, että joku aina puolen vuoden välein saa asiasta moraalisen närkästyksen kehitettyä. Onko kyse kateudesta tai tyhmyydestä, en osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on hyvä närkästyä säännöllisesti. Liittyy aikaisempaan lukutaitokeskusteluun. Kun ihminen näkee Hullujen päivien mainoksen, niin oletus on, että kyseessä on alennusmyynti. Sitten kun tajutaan, ettei ole, vaan se on ihan mainos, niin järkytytään. Ja pahastutaan toisten vuoksi.

Konsepti toimii edelleen, voit käydä tarkastamassa sen Stokkan ovelta. Toiset hakevat ilmaisia ämpäreitä, toiset keltaisia kasseja.

Vierailija
12/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin puoli kahdeksalta tilata netistä niitä Ted Bakerin lakanoita tyttärelle lahjaksi. Ja tietty ne oli loppuun myyty jo.

Aina yhtä ärsyttävää, isolla hypetyksellä mainostetaan monen päivän hulluja päiviä ja sitten vartissa myydään eioota.

Äh, antaa olla, mä en ala tappelemaan sekunttikellon kanssa mistään lakanoista, hankin tavarani muualta. Tulee ihan sellainen pula-ajan karjaolo, herrat hihittelee kopeissaan kun lauma säntäilee päättömästi parin tavaran edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on hyvä närkästyä säännöllisesti. Liittyy aikaisempaan lukutaitokeskusteluun. Kun ihminen näkee Hullujen päivien mainoksen, niin oletus on, että kyseessä on alennusmyynti. Sitten kun tajutaan, ettei ole, vaan se on ihan mainos, niin järkytytään. Ja pahastutaan toisten vuoksi.

Konsepti toimii edelleen, voit käydä tarkastamassa sen Stokkan ovelta. Toiset hakevat ilmaisia ämpäreitä, toiset keltaisia kasseja.

No tämä. Kovaan ääneen nauretaan junteille, jotka jonottavat ämpäreitä, mutta itse ollaan muka niin sivistyneitä, kun mennään hulluille päiville. Ihan samaa järjetöntä joukkohysteriaa. 

Vierailija
14/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on hyvä närkästyä säännöllisesti. Liittyy aikaisempaan lukutaitokeskusteluun. Kun ihminen näkee Hullujen päivien mainoksen, niin oletus on, että kyseessä on alennusmyynti. Sitten kun tajutaan, ettei ole, vaan se on ihan mainos, niin järkytytään. Ja pahastutaan toisten vuoksi.

Konsepti toimii edelleen, voit käydä tarkastamassa sen Stokkan ovelta. Toiset hakevat ilmaisia ämpäreitä, toiset keltaisia kasseja.

Millähän mittarilla sun mielestä konsepti toimii edelleen, kun viime vuosian on jatkuvasti saanut lukea tulosjulkistuksia, joiden mukaan Hullujen päivien myynti ei ole päässyt tavoitteeseensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo nimihän jo kertoo tästä kampanjasta. Ihmiset on saatu kuvittelemaan, että tavarat myydän hullun halvalla ja sitten ihmiset ostavat kaikkea hullunlailla. Jotain yksittäisiä tuotteita on halvalla, mutta iso osa on ihan normaalihintaisia. Mutta kun on se huuma päällä, niin moni ostelee kaikkea ihan turhaa ja sitähän Stocca haluaakin.

Ei se ole tyhmä joka pyytää.

Vierailija
16/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut päivät on konseptina vanhentunut netin valtakautena. Lisäksi jos oikein muistan niin alunperin Hulluilla päivillä oli enemmän oikeasti hyviä tarjouksia.

Vierailija
17/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Hulluilla Päivillä on hyviäkin tarjouksia, mutta ne ovat yleensä katalogin ulkopuolella. Myös mallikappaleita saa edullisesti.

Vierailija
18/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut päivät ovat aina olleet vedätystä jotka perustuvat siihen että "edullisesti" myydään merkkien poisto- ja ylijäämäeriä jotka eivät edes kuulu normaalivalikoimaan. Lisäksi käytössä kaikki ostoshysterian luomisen markkinointikikat: suuren joukkotapahtuman tunnelman luominen, ruuhkien luominen (ruuhkassa ei jaksa niin harkita vaan sortuu tekemään heräteostoksia suunniteltujen hankintojen lisäksi), niukkuuden illuusion luominen vaikka myynnissä on isojakin eriä, tarjousten lyhyt voimassaoloaika.

Aina on niitä joihin tämä uppoaa ja jotka kuvittelevat olevansa kovinkin taloudellisia ängetessään ruuhkan jatkoksi.

Vierailija
19/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullut päivät on konseptina vanhentunut netin valtakautena. Lisäksi jos oikein muistan niin alunperin Hulluilla päivillä oli enemmän oikeasti hyviä tarjouksia.

niin juuri sen takia, koska nettikauppoja ei oikein ollut. kivijalkakaupoissa pitää olla isommat katteet kun joutuu makselemaan kalliita kiinteistövuokria, myyjien palkkoja ja pitämään isompia inventaarioita.

Vierailija
20/170 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on hyvä närkästyä säännöllisesti. Liittyy aikaisempaan lukutaitokeskusteluun. Kun ihminen näkee Hullujen päivien mainoksen, niin oletus on, että kyseessä on alennusmyynti. Sitten kun tajutaan, ettei ole, vaan se on ihan mainos, niin järkytytään. Ja pahastutaan toisten vuoksi.

Konsepti toimii edelleen, voit käydä tarkastamassa sen Stokkan ovelta. Toiset hakevat ilmaisia ämpäreitä, toiset keltaisia kasseja.

Millähän mittarilla sun mielestä konsepti toimii edelleen, kun viime vuosian on jatkuvasti saanut lukea tulosjulkistuksia, joiden mukaan Hullujen päivien myynti ei ole päässyt tavoitteeseensa.

Samaa mietin. Tilinpäätöksistä voisi päätellä ettei konsepti ole toiminut enää aikoihin.