Listataan julkkiksia, jotka ovat tulleet iäkkäinä isäksi (60v->). Toki saat laittaa muitakin, jos tunnet esim lähipiiristäsi tällaisia tapauksia.
Mä aloitan.
Tässä on iäkkäämpänä isiksi tulleita. Nyt ainakin ovat julkkiksia, kun ovat päätyneet lehteen.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kuusikymppisena-isaksi-tul…
Kommentit (9)
Celine Dionin mies Rene Angeli oli 68v Celinen synnytettyä kaksospojat. Rene kuoli syöpään poikien ollessa 5-vuotiaita.
Steve Martin
Larry King
Rod Steward
Hugh Hefner
Woody Allen
Geoge Lucas
Charlie Chaplin
Nic Nolte
Elton John
Donald Trump
Paul McCartney
Julio Inglesias
Luciano Pavarotti
Warren Beatty
Vierailija kirjoitti:
mick jagger 73v
Rolling Stones guitarist Ronnie Wood has become a father again at the age of 68
Alec Baldwin perusti suurpeheen kuudenkympin korvilla.
Usan presidentti oli melkein 60 viimeisimmän saadessaan, ja sit meidän presidenttimme oli yli.
Oma isoisäni äidin puolelta oli 62-vuotias tullessaan isäksi. Näin ollen äitini jäi lapsena orvoksi siihen maailmanaikaan vanhasta isästä. Se esti hänen opiskelunsa. Äiti oli itsekin naiseksi iäkäs saadessaan minut, joten en ole nähnyt kumpaakaan hänen vanhemmistaan. Äidille itselleen jäi lapsuudestaan turvattomuuden tunne, joka näkyi mm. ylisuojelevuutena.
Minä taas menetin ollessani kolmikymppinen äitini, joka toki olikin jo yli seitsemänkymmenen ja sairastellut vuosia. Olin hänestä jo opiskelemaan muutettuani alati huolissani, yritin auttaa ja tukea parhaani mukaan. Hän ei mm. jaksanut käydä kuin yhden ainoan kerran opiskelupaikkakunnallani, vaikka olisi varmaan halunnut. Isänikin on iäkäs eikä oikein enää tästä maailmasta tiedä.
Vaikka ihmisten elinikä on nykyään ainakin tilastollisesti pitempi, niin suosittelisin yleisellä tasolla lasten hankkimista mahdollisuuksien mukaan aiemmin. Ongelmansa on joka perheessä eikä tulevasta tiedä jne., mutta lasten hankkiminen vanhana on ongelmien manaamista.
Ja tässä vähän tunnetumpi. Robert De Niro tuli isäksi 68-vuotiaana. Ap
https://www.is.fi/viihde/art-2000000462593.html?nomobile=4