ex ei päästä irti
Luulin tavanneeni ihanan miehen kymmenen vuotta sitten. Ajatukset natsas yhteen, meillä oli hauskaa yhdessä ja seksi toimi erinomaisesti.
Tapailtiin ensin omista asunnoista käsin (mulla kaksi lasta ed avoliitosta) ja nelisen vuotta sitten muutettiin yhteen.
Siitä se sitten alkoi, miehestä paljastui järkky kontrollifriikki (mm. lapset eivät saaneet käyttää toista vessaa kun se oli hänen, kaikki menot piti raportoida ennen ja jälkeen jne) ja muuta kivaa mikä ei tapailun aikana eri osoittesta käsin tullut ilmi.
Ensin yritin joustaa ja myöntyä mutta muutaman tapauksen jälkeen meni niinsanotusti hermot joka johti sitten et etsin oman asunnon ja yhtenä kauniina päivänä herran mentyä töihin, kuskasin kamat päivän aikana uuteen (mitä ehdin pakata/ottaa mukaan, pääpaino lasten tavaroilla).
Nyt, kaksi vuotta tästä tapahtumasta, herra ei jätä mua rauhaan. Koko viikonloppu taas pukkas viestiä viestin perään, välillä haukkuen, välillä maanitellen, ihan kuin ei itsekään tiedä mitä haluaa.
Olen pitänyt linjan et en lähtisi mukaan, en vastaa puhelimeen työpäivän ulkopuolella enkä viesteihin vaikka välillä tekee kyl tiukkaa - mutta mitä muuta voin tehdä?