Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty käymään vieraissa paikoissa vessassa, koska narsistinen isäni opetti ettei sellaista saa tehdä

Vierailija
10.10.2017 |

Minulle on siis aina puhuttu sitä kotona, että olen erilainen kuin muut. Perhelomillakin aina isäni sätti minua siitä, jos olin vessan tarpeessa. Aivan hirveää miettiä. Nyt en pysty menemään lähes minnekään yöksikään, kun vessahätä voi yllättää ja tietysti se tuleekin niin voi luoja, kun itsekin sätin asiasta itseäni, ja kehä on valmis. Yritetty on, mutten vaan voi käydä wc jos en luota ihmisiin ja miksi vieraassa paikassa luottaisinkaan tai yleisestikään luottaisin kun pohja on tämä. En voi käydä missään vessassa ja tämä on iso ongelma, itseinhoa on asiaa kohtaan paljon.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelleni on myös tärkeää että on oltava uusi auto ja hieno talo ja kalliit vaatteet. Rahaa ei ole. Hänen isäpuolensa on narsisti. Johtuu ilmeisesti siis siitä.

Tää liittyy jotenkin siihen kulissiin. Huonompi hommahan on, jos rahaa löytyy oikeasti. Käyttää sitä jotenkin holtittomasti kulisseihin.

Vierailija
22/22 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä ap o helpolla päässyt jos suurin murhe on kylänpaikan wc käymisen trauma?

Sä taas paljastit itsestäsi aika paljon tämmöisellä kommentoinnilla. 

Yksi väittää, että olen päässyt helpolla, sävyyn "Eihän tuo ole mitään, ei tuollaista voi tapahtua edes ei ole kovin kummoista" Ja toinen kommentoi, että "Lapsen kuivaksi opettamisen voi todella mokata, se on vakavaa", mistä taas päästään siihen, että vielä uusi kommentoija heittää soppaan lisää vettä sanomalla "Toivottavasti sinulla ei ole lapsia" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme