Vaimo kertoi, että koki taksin ahdistavana.
Itse olen lähes raivon partaalla. Taksikuski oli udellut matkan aikana, että seurusteleeko vaimo. Onko lapsia jne. Sitten kun vaimo oli edes vähän harhautuksen vuoksi pyytänyt jättämään omakotitalon luota postilaatikoiden kääntöpaikalle hänen, niin taksikuski on "hyvää hyvyyttään" tuskaillut vaimon puolesta, kun hän joutuu nyt jonkin verran kävelemään (matkaa 30 metriä). Vaimo meni kotiovellensa vasta kun taksikuski oli lähtenyt pois. Ja vaimo ei todellakaan kokenut taksikuskin "jutustelua" normaalina puheena.
Tämmöistä se tosiaan nykyään taksilla liikkuminen on. Uskottava se on itsekin. Sylettään ihan törkeästi. En tiedä mikä olisi fiilis, jos pahin mahdollinen olisi tapahtunut. I
Kommentit (39)
Olen ajatellut, että kirjoittaisin taksiliittoon tai jonnekin JUURI TÄSTÄ ASIASTA.
Haluaisin vain matkustaa paikasta A paikkaan B, en ole naimatoimiston tuote.
Olen, hyvänen aika, nelikymppinen, ja silti jaksetaan kysellä. Onko sinula mies? Onko poikaustava? Menetkö hänen luo? Minne menet?
Kannattaa seuraavalla kerralla pyytää valkoinen taksi.
En ole käyttänyt takseja sitten uudistuksen, enkä käytä.
Minäkin taksisuharina yritän aina pimpsan päälle jos asiakkaana nuori seksikäs nainen ; )
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut, että kirjoittaisin taksiliittoon tai jonnekin JUURI TÄSTÄ ASIASTA.
Olen, hyvänen aika, nelikymppinen, ja silti jaksetaan kysellä. Onko sinula mies? Onko poikaustava? Menetkö hänen luo? Minne menet?
Tarkoitatko että nimenomaan mamukuskit kyselee?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä :(
Taksin tiedot ylös ja valitus.
Jatkossa äänitys päälle, jos taksiin menee.
Eipä taksista ole tietoa, kun vaimo maksoi käteisellä. Käteisellä kun maksaa taksin, niin ei tule huijatuksi ainakaan rahasummassa niin helposti. Ymmärrän kyllä nauhoitus tarkoituksen, mutta jos tosiaan olisi tapahtunut se mitä hyvin olisi voinut tapahtua ilman vaimon tiukkoja rajoja ja harhautusta, niin mitäpä siinä enää jäljestäpäin selvität. Tekijä saa 2 vuotta ehdollista ja minimisakot. Vaimolle tulee elinikäisen traumat ja kyllä siinä itseäkin harmittaa ihan hirveästi. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että nimenomaan mamukuskit kyselee?
Selvästikin olet täysin pihalla siitä miten taksit ovat viime vuosina muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taksista ole tietoa, kun vaimo maksoi käteisellä. Käteisellä kun maksaa taksin, niin ei tule huijatuksi ainakaan rahasummassa niin helposti. Ymmärrän kyllä nauhoitus tarkoituksen, mutta jos tosiaan olisi tapahtunut se mitä hyvin olisi voinut tapahtua ilman vaimon tiukkoja rajoja ja harhautusta, niin mitäpä siinä enää jäljestäpäin selvität. Tekijä saa 2 vuotta ehdollista ja minimisakot. Vaimolle tulee elinikäisen traumat ja kyllä siinä itseäkin harmittaa ihan hirveästi. Ap.
No ei kai nyt tuosta sentään traumoja tullut...
Nuoret naiset pääsee jopa halvemmalla. Muille taksilla ajo on kallista.
Perussuomalaisten kriminaalipoliittisessa ohjelmassa muun muassa halutaan, että vakaviin rikoksiin syyllistyneet on karkotettava maasta.
Oikeusministeriö ei innostu perussuomalaisten esityksestä päästä eroon rikoksiin syyllistyneistä ulkomaalaisista.
Tuon tekstin perusteella taksikuski on ollut vain ystävällinen ja jutellut mukavia. Mutta toki tositilanteessa on voinut tulla kummia viboja, joiden takia taksikuski on tuntunut epäilyttävältä.
Mulle eräs taksipalveluja käyttävä asiakas sanoi töissä, että pyytää aina ruotsia puhuvan kuskin, jotta ei tule m***kuskia. Tästä jo pari vuotta aikaa kyllä, en tiedä toimiiko enää.
Oliko kuskilla kuitenkin 25 senttinen musta gulli?
Enpä olekaan ymmärtänyt, että se, että multa kysytään että onko mulla lapsia, onkin raiskauksen yritys. Tai ainakin yrityksen yritys.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kuskilla kuitenkin 25 senttinen musta gulli?
Kerran ihmettelin miksi taksissa oli kaksi vaihdekeppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä kuitissa taksin tiedot.
Tätä se on, jos kuskina on ei suomalainen.
Viime kesänä tällainen kuski uteli kans kaikkea ja kun jäi kyydistä.,tuli hetken päästä, jalkaisin luokseni ja kerjäsi numeroa.
Ällöttävää.
No voi voi! Kyllä oli kamala kokemus 🥺 Toivottavasti pääsette pariterapiaan yhdessä saamaan apua henkisiin kärsimyksiinne. Tsemppiä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Tätä se on, jos kuskina on ei suomalainen.
Viime kesänä tällainen kuski uteli kans kaikkea ja kun jäi kyydistä.,tuli hetken päästä, jalkaisin luokseni ja kerjäsi numeroa.
Ällöttävää.
Annoitko? Saitko munaa?