Mitä sivuoireita hormonikierukasta voi tulla?
Kommentit (9)
-hajut alapäähän
-haluttomuus
-päänsäryt
-mielialat
-painonnousu
-kivut
-finnit
Mulle laitettiin alkuviikosta hormonikierukka ja nyt turvottaa.. Voiko se liittyä siihen?
Nelonen unohti mainita kohdunulkoisen raskauden sivuoireena =(
Lisäksi epäsäännöllistä vuotelua ym. Harkinnassa on käydä otattamassa pois koko härveli. Vaihtoehdotkaan eivät kyllä hirveästi houkuttele.
Mulla on ollu 2v ja kuukautiset oli välillä pois mutta nyt ovat tulleet puoli vuotta taas ihan normaalisti, joka kuukausi ja kestää 5 pv. Kävin viime kuussa tarkistuksessa ja kierukka on paikoillaan. Lääkärikin vähän ihmetteli sitä että kuukautiset on normaalit.
Vierailija:
Mulla on ollu 2v ja kuukautiset oli välillä pois mutta nyt ovat tulleet puoli vuotta taas ihan normaalisti, joka kuukausi ja kestää 5 pv. Kävin viime kuussa tarkistuksessa ja kierukka on paikoillaan. Lääkärikin vähän ihmetteli sitä että kuukautiset on normaalit.
Eka viikko meni ilman vuotoja, sen jälkeen sitten kolme viikkoa onkin tullut koko ajan. Pikkuhousunsuojalla pärjää, mutta yhtään ei voi olla ilman rättiä!
Kauanko tätä kestää??
Mulla on kuukautisten ja ovulaation aikaan tosi kipee alamaha, särkylääkettä joudun ottamaan. Kipu kestää 1-2 pv. Tähänkään lääkäri ei osannut sanoa mitään..
8
- mielialan vaihtelut
- hiusten rasvoittuminen
- alamahakivut