Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä olette?

Vierailija
07.04.2006 |

kävin eilen kaupasta hakemassa vaippapaketin, aikaa kesti rutkasti alle 5 min. mutta ongelma on tässä: jätin autoon 4 vuotiaan ja 5kk vauvan siksi aikaa odottamaan, kun en jaksanut taas raahata heitä sisälle ja autoon heti takaisin. hyvin olivat jaksaneet odottaa ja pienempikään ei itkenyt, tuskin edes ehti huomata minun olevan poissa. kauppa on syrjäinen pikkukauppa sipoossa, en siis ollut missään kontulan osotoskeskuksen parkkipaikalla.

illalla kun kerroin miehelleni kuinka reippaita lapset olivat ollet ja kehuin isompaa kun uskalsi jäädä odottamaan autoon, niin mies ihmetteli kuinka uskalsin jättää lapset..

rupesin itsekkin miettimään arvioinko tilanteen väärin, uskaltaisitteko itse jättää tämän ikäiset lapset odottamaan autoon, kun pikaisesti juoksisitte kauppaan? tietenkään en heitä jättäisi jos menisin esim. viikon ruokaostoksille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelivuotias esim. voi saada jonkinlaisen päähänpiston ja lähteä autosta

Vierailija
2/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät lapset pääse ulos eikä kukaan hullu pääse sisälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jätän lapset autoon kun käyn pankkiautomaatilla tai postilaatikolla viemässä kirjeitä. Tai tankkaamassa. Entäs sitte?

Vierailija
4/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerkes siinä välissä saada sähköikkunan auki ja roikkui pää alaspäin ikkunasta, juu en jätä ikinä enään yksin autoon.

Vierailija
5/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupesin jo miettimään että " saako" ja uskaltaako niin tehdä... tämä kun oli eka kerta kun jätin lapset odottamaan autoon.

Vierailija
6/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tienkään siis jättänyt avaimia autoon...

ap

Vierailija
7/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei olisi kyllä ollut siinä ajassa mikä minulla kesti mahdollista olisi sen verran vaatinut " ähräämistä" ja toisekseen luotan kyllä tyttööni sen verran ettei tekisi mitään niin älytöntä.

tosin olisi ollut mahdotonta jo sen takia ettei meidän 4-vuotias saa turvavyötään itse auki... joka oli siis kiinni minun kaupassakäyntini ajan.

ap

Vierailija
8/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtälailla voi meteoriitti tippua sille niskaan ku otat matkaan, tai juosta auton alle tms...

Meidän autossa ei ole sähköikkunoita, lapsi istuu selkä menosuuntaan turvaistuimessa, ei yllä ikkunakahvaan, ei ovenkahvaan, ei saa vyötänsä auki sillä on niin tiukka ettei meinaa aikuinenkaan saada. Yleensä jätän jonkin lehden tai kirjan hänelle luettavaksi siksi kahdeksi minuutiksi kun olen syystä jos toisesta poissa. Eikä ole koskaan hätääntynyt tms.

Nyt joku friikki säntää taas tänne kommentoimaan että mitä JOS se lapsi kuitenki saa sen vyön auki tai mitä JOS se vaikka tukehtuu siihen lehteen ja mitä JOS mitä JOS mitä JOS!!!! Miten ihminen jaksaa elää jatkuvan ennakkoluulon kanssa? Mitä tahansa voi tapahtua koska tahansa, missä tahansa, miten tahansa, kenelle tahansa. Eläkää elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän